Boss Gua

Pages

Hot Drama

22 October 2011

Music On Saturday #SPECIAL

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


Yeah..!! Hari yang gua nanti - nantikan untuk update entry ini sudah pon tiba.Tengok title entry ini.Lain macam kan.Sepatutnya entry hari ini  "music on saturday #15".Tapi memandangkan gua meminati penyanyi tersebut.Maka Gua buat #special punya..keh keh keh..


Gua lihat pada hari-hari yang lepas,ada beberapa blogger yang telah post Music yang gua nak play hari ini.Tapi ada gua kesah ..keh keh keh..sebab masa dekat entry  "Gf gua bakal mengeluarkan album terbaru" gua dah janji nak post lagu yang full version hari ini..so,gua tak copycat la..peace v(^.^)


Gua tak sabor - sabor nak play lagu ini..jom la dengar.. best wooo...

Lagu terbaru Girl's Generation - The Boys.

Korean Version

Kali ini Girl's Generation buat kelainan.Selain dari korean version.Girl's Generation juga membuat single The boys English version.


English Version

Bagi gua best sangat - sangat ..*Demi cinta gua terhadap Sunny & Tae Yeon gua sanggup buat yang Special punya.Keh keh keh.Peace v(^.^)

11 comments:

GojesYoja said...

huhu..mmg best..gempak gila..yg LIVE pnye pon da kua..bju memasing bukan maen lawa lg..jeles3

Yoona unnie plg cun..ahaks..& semesti nya Sunny plg cute..suke sesangat!

go SNSD! :)))

KinosKoko said...

aku da agak da mesti lagu ni..hahaha

tp muka diorg nmpak lain dlm MV nih.. ke aku je yg perasan?

widiea azira said...

ak nk dunlod skg..hahah

ENCIK TIKUS said...

untuk blog kau ni.. kata ganti diri gua-lu macam tak sesuai.. lagipun entri lu tak ganas lah setan ! muahahahah

Akue Achik said...

Girl Generation make you feel the heat...

uiseh..demi cinta tuuu.. :D

RinsyaRyc said...

pakwe aku pun keluar lagu baru.. ekeke.. ><

Umie Nadhirah said...

demi cinta tu woi hahahaha

kindergartenlibrary said...

masuk sini , layan ~~

Primadona said...

Aku dapat rasa Kim terlampau obses dengan mereka macam aku obses dengan Aizat Amdan.keh keh keh. :P

Atiqah Wadiah said...

minat jgk girlpren kamu..uhuk2 =p

Munirah Kadir said...

lagu best.at least gorang x miming kan..hebatla,sambil nyanyi dan dance...powerrr