Boss Gua

Pages

Hot Drama

30 October 2011

Exam Blogger "Soalan Subjektif"

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


Hari berganti hari.Pejam celik pejam celik sudah 2 tahun gua meninggalkan zaman persekolahan gua.Gua rindukan suasana zaman persekolahan.Tapi bukan ini yang gua nak sembang.#sambil korek hidung macam nobita.


Hidup ini memang tak lari daripada ujian.Di sekolah,di universtiy & di Setiap masalah kita.Bukan itu saja,malah di dunia blog pon kita tidak dapat lari daripada ujian.Memang itulah lumrah hidup.Tetiba Blog buat Exam.Apa kes ? keh keh keh.


Dua orang cikgu blogger telah tag gua.#cikgu la sangat.Dalam blog je la lu cikgu keh keh keh.Dua orang cikgu yang gua maksudkan itu ialah Cik Kasih  & Cik Fatin .Dua orang cikgu ini tetiba bagi gua soalan - soalan.Macam exam la pulak.Depa dah bagi soalan,gua kena la jawab.Nanti tak jawab kene sebat bontot pulak.


Gua nak jawab soalah daripada cikgu Cik kasih dulu..Sebab dia yang tag gua dulu.


Question From Cik Kasih


 Nama penuh korang?

  • Amierul Shazwan Bin Sarian (pecah rahsia gua)
warna fav?

  • Maroon,Hitam,Putih,Coklat,Biru & Purple
movie yang paling korang minat?

  • movie yang paling gua minat cerita-cerita fantasy & adventure like Harry potter & Narnia
lagu yang memberi inspirasi dalam hidup?

  • Shinee - Stand By Me
 kata-kata semangat yang paling anda suka?

  • Keep Moving Foward
ucapan untuk ibu bapa anda?
  • semoga diakhirat nanti kami dapat bersama di dalam syurga firdaus..amin.
 jika anda seorang pemimpin,apa yang anda akan lakukan untuk negara?
  • Gua nak masuk 1 lagi subjek bahasa korea di semua sekolah yang terdapat di malaysia.
 nickname anda dalam dunia blog?
  • Kim
 blogger idola anda?
  • Tak Ada
haiwan yang paling ditakuti?
  • Semua jenis Ular
benda yang paling dibenci?
  • Kaca

***********************


Question from Cikgu Fatin

nama samaran anda dalam BLOG & FB
  • Blog & fb : kim heeruul
nama sebenar anda (nama penuh ek)
  • Amierul Shazwan Bin Sarian (pecah rahsia gua)
sejak bila start dalam dunia blogging
  • bulan october 2010.Tapi active bulan november 2010
pendapat & komen tentang blog puteri yang burok neh... haha
  • blog da ok..cuma tukar lagu tu kepada lagu yang ada button pause.
asal dari mana & sekarang tinggal kat mana
  • Selangor.Stay dekat Petaling Jaya Selangor
dah berpunya ke belum (kalau dah berpunya, dah berapa lama kapel atau kawin)
  • GUA STILL SINGLE *sengaja bold & capslock.=p
blog yang paling korang suka singgah (maybe hampir setiap hari)
  • semua yang terdapat di bloglist gua
perangai korang (3 yang positif & 3 yang negatif)
  • gua pon tak tahu.Hanya orang yang kenal & rapat dengan gua je yang tahu baik buruk gua.
anak mak atau anak ayah
  • Dedua..haha
anak ke berapa daripada berapa
  • gua yang 1st from 4th
tarikh lahir korang (nak wish neh... ke nak hadiah?? haha)
  • 18 september
***********************


Yeah..akhir nya dapat gak jawab exam tu.Perhhhh.Yang ini lagi susah dari exam yang dekat sekolah.Lain kali jangan tag gua lagi.hahahaha..gua dah serik nak jawab exam.=p
Gua malas nak tag orang.Tak tahu nak tag sapa.

Thankz sebab interview gua..keh keh keh.

21 comments:

Anonymous said...

ahax kamu di tag.. diya juga dh kena tag tapi belum berjawab, soalan mereka payah nk jawab :P

Fatin Amani said...

pandai anak murid cikgu jawab soklan... 5 bintang... hahaha

Pendamba Mawar said...

artis beb

Scha Nazri said...

dah lama xmain tag2 ni. wee~

eddy syrol said...

hebat kaw ambik dua paper..ngeh3x...

Unknown said...

BAHASA KOREA?

HUHU...

aydah ahmad said...

feveret kaler tuh sameee . ahhaah .

Miss Butterfly said...

gua suke lagu stand by me.. whoaaa >.<

Anonymous said...

sedap pulak nama lu...apsal ltk nama kim??? oh...bru gua t'igt...blog lu kan ala2 k-pop....mesti r nama samaran pun k-pop...wakakaka...nice3333...

gua ltk nama lu kat blog gua....lu cri sndiri erk???hohoho :)

ascil.punye.lah said...

oit amierul shazwan.hahaha!

noraauliyya said...

haha artis..

saya cello191 said...

wuuuu...retis tu~~

Anonymous said...

ha.....ni gua tag nama lu dlm ini entri :)

http://anisaida97-hidupkuduniaku.blogspot.com/2011/10/contest-blog-kiut-miut.html

Akin Amar said...

warghhhh! kantoi name lu..
gua pun ade solan gak tuk lu..
nape name panggilan lu kim ek?..
cer cter..cer cter..hee;)

Akue Achik said...

hepi belated bday.. :)

GojesYoja said...

plg best yg psl bahasa korea 2..x tgl korea nye..haha

CikTeddyCorner said...

ahaha..cikgu bagi lulus sume! bgus ank murid ckgu sorang nih^_^

RinsyaRyc said...

semua yang terdapat di bloglist gua

*terharu golek2*

lynda said...

haha... asal xde soklan true false skali ni cikgu

cik jannah said...

aku pun kalau dpt mende gini an, bengang je. haha

RinsyaRyc said...

<--menunggu entri baru.. haha~