Boss Gua

Pages

Hot Drama

17 October 2011

GF gua bakal mengeluarkan Album terbaru

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


Gatai bontot gua,tak senang nak duduk.resah gelisah semua ada lah..Pasal apa. ?
Akibat terlalu obses.Gua tak sabar-sabar nak tunggu Girls Generation Comeback.Dorang dah lama tak comeback.Mana tak nya,sebelum ni dorang busy dengan Album Japan version saja.




See,19 oct 2011 Girls Generation akan mengeluarkan album terbaru.Kali ini Girls Generation buat kelainan. album terbaru kali ini dorang buat 2 version English & korea.Gua da tengok music video teaser lagu terbaru dorang.Memey best.

jom kita pi tengok Music Video Teaser single terbaru dorang.


English Version




Korea Version



apa macam ? dah tengok ? itu baru teaser.belum full version lagi.Nak tengok yang full version punya.? Tunggu entry Music on saturday gua.Btw,Sunny & Tae Yeon gua Semakin cun..keh keh keh..=)


Sumber : Allkpop

18 comments:

Nyamuk Terbang said...

dah agk dh
mesti korea

BubushacRoar said...

hahahah!...nie ker yg ko nak updates..xder hasil la!..geng2 nie bru nak up!..ahaks!..seb bek geng2 SO HOT xde!..lau ade...ade la sorg tu pacar gua~!

Pendamba Mawar said...

da tak minat snsd skrang

RinsyaRyc said...

tau..

my pakwe ada keluar lagu baru jugak tau.. kih3...

--->lucky guy. Gila comel.. ><

aydah ahmad said...

gile minat neyhhhh ! hhohoho

#kim gua punye =p

dhuapatah said...

hurm, xtau sgt name2 artis dlm GG neh. tp lagu2 dorg besh! :)

Miss Butterfly said...

err err.. nak komen ape nii..

suke Yamapi(jepun) tu je hah. hiks! ;)

GojesYoja said...

da tgk..ad kt fanpage fb..huhu

plg minat sunny..cute sgt! :D

I do I need Iman said...

hbeslaah gua pon dah kene rasuk ;p

Akue Achik said...

hikhik...selamat membeli album..hhaha

nazirah said...

wah tak taw pun psl ni
tp tetibe terminat bile tengok ni
uewaaa cmne ni hee ;)

ascil.punye.lah said...

aku suka hyoyeon.eh betul ke eja?ah lantak!tapi dia sangat hot!

Primadona said...

memang minat gila dengan Girls Generation kau ni.Memang dah lumrah kot laki minat girl punya bad and girls minat boy punya band.haha

Cik Tetra said...

wahh minat korea ea...like..like.. :D

CikTeddyCorner said...

awek kim dh buat album bru..kim bile plak?ahaha

Farierahasanz said...

aiyaakkk !! aku dah agk dah.. isy3

Unknown said...

gitulaaaaa...tak habis2 korea..naseb rupa hang macam chinese/korea sikit..hahaha

Puteri Iqa Izyan said...

comel kot dieorg ni. gedik2 comel. hee