Boss Gua

Pages

Hot Drama

04 November 2011

Malam Jumaat #1

Pada suatu malam yang teramat la sunyi.Kira pukul 11.45pm.Tiada bunyi sebarang jejak kedengaran.Seorang wanita sedang berjalan kaki di sebuah lorong.Wanita tersebut bernama Sunny.Pada malam itu Sunny ingin menyiapkan kerja yang tertangguh di office nya.Itu yang membuatkan dia pulang lewat dari tempat kerja.


Angin malam teramat la sejuk.Bertambah dengan suasana yang sunyi sepi.Sunny memeluk dirinya kerana mengigil kesejukkan.Tiba - tiba ada 1 bunyi something yang membuat sunny terperanjat.Bunyi itu berbunyi "Meow meow meow".Sunny berkata dalam hati "Oh,kucing rupanya"


Sunny tercari-cari dari mana datangnya bunyi kucing tersebut.Kedengaran bunyi kucing itu muncul lagi.Semakin lama bunyi itu semakin dekat.Sunny semakin ketakutan.Kerana kucing itu tak muncul-muncul tetapi suaranya kedengaran.





Tiba - tiba bulu roma sunny naik.Itu menandakan sesuatu sedang mendekatinya.Sunny Menjerit "Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa". Kerana sunny melihat roh seekor kucing tidak mempunyai 2 kaki di bahagian depan yang sedang kelaparan.


Sunny Terus berlari langkah 1000 menuju ke rumah dia.Ke'esokkan harinya Sunny tidak hadir ke tempat kerja kerana demam panas.Kim heeruul dengan baik hati membawa sunny pergi ke hospital untuk di'rawat secepat mungkin supaya sunny tidak mengalami sebarang penyakit.


*Persoalannya : kenapa kim heeruul tak pi jemput dia dekat tempat kerja .? & Perlu ke nama watak perempuan tu "Sunny".

24 comments:

Ct Mawa said...

haha..untung la kim heeruul baek ngn sunny :p

aiRa zuMi said...

waw...saya org pertama la yg komen..hehehehehe

keliwon..berhati2 laaa..hehe..hekeleh kucing ni...

dah follow awak...follow me back..http://airazumi93.blogspot.com/2011/11/selamat-ulang-tahun-sayang.html

Eyda Syahida said...

beb, perempuan tu sape? asal lu nak kene pegi amik kat tempat keje? tak paham.. huhuh

niesasukasuki said...

nice entry..

.ain. said...

kenape eh kim heerul x jempot??? erkkk..

rasenye kena tukar kot. cube letak tae yeon. mesti best :)

Eyda Syahida said...

hiks! kim! gua da bace 2,3 kali laa.. tapi macam gua tanye kat atas tu laa.. heheh

smilenajah93 said...

haha ! tak tahan la yang bawah sekali uh , aigoo ~ nk gelak jep ! :PP

Akue Achik said...

knp watak nma sunny,,dah terang lg bersuluh..sbb kim heerul minat giler dgn dia..heheh

Zulaika Nasir said...

pandaai kim story telling ^^
hihi ;D

hafiz hafizol said...

sweet kapel.. miahaha..

kbai

noraauliyya said...

pening lalat sat nak pk...

Miss Dolce and Gabbana said...

Kim Heeruul buat apa? kalau kau tak amik dia suruhlah twin kau yang hensem tu tolong ambilkan.haha.Sunny tu siapa pulak?

ascil.punye.lah said...

kenapa nama lu tiba2 masuk?adakah disengajakan atau tanpa sengaja?hahahaa

Cik Kasih said...

ahaha..ngada.
tp suke citer ni..msti ade smbungn lagi kan?excited!

Cik Kasih said...

cmtu plak..hmm,mnarik!

fierul said...

hahaha .. sbb kim heeruul pmilik blog nie suka sunny dri kumpulan sdsn tu .. btul tak ? main taram je nie .. hahaa

kim heeruul said...

hafiz : sweet couple ? nie perli ke apa ? ahhaaa

RinsyaRyc said...

egege.. sunny kan? aku lahtu~ kbai!!

CekbOlat-bOlat said...

kIm !! lu curang ngn guaaa.. huwaaaa T,T

RinsyaRyc said...

<---demam. tngokla klu guwa ade idea.. *pening kepala*

widiea azira said...

sunny sbgai wtak utma dh okey..

watak yg tlong bwk sunny ke spital 2 i rase mcm nk sepak lah..

hakahkahakahaakhak...

Pendamba Mawar said...

apa yang nak lu cita ni?

RinsyaRyc said...

guwa tunggu entri lu esok jela... egege

Cik Jannah said...

ok finee ! hehe. saya sukakan kucingg !