Boss Gua

Pages

Hot Drama

01 November 2011

Exam Blogger (Soalan Subjektif Paper 2)

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


Ingat tak itu hari gua ada exam blogger.Soalan yang Paper one pon dah macam gampang.Susah nak mampos.Nak tengok soalan nya ? meyh click sebelah nie.exam blogger (soalan subjektif)

Susahkan soalan yang 2 orang cikgu tu bagi.Maklum la Cik kasih  tu cikgu sejarah & Cik Fatin tu cikgu geografi.memang dedua sub tu gua tak minat.keh keh keh.

Kali ini gua kene berhadapan dengan 1 lagi exam..errgghHHH..!! Gua terpaksa jawab.Sebab cikgu disiplin yang suruh.(-.-').Cikgu displin tu bernama Cikgu Eyda Butterfly bighu.Cikgu ni garang gegila.Sekali dia bawak pembaris panjangnya 2 depa.Dari jauh je dia tibai.Dan Sorang lagi cikgu bernama Lynda.Gua panggil dia cikgu lyn.Sweet siket.hik hik hik.Cikgu lyn ini guru kaunseling.Ada masalah je gua jumpa dia.*konon cikgu la tu.=p


Gua nak start jawab paper.



********************

Question From Cikgu Eyda Butterfly Bighu (Guru disiplin)




- Apa jenis lagu yang anda suka? Sertakan tajuk.
  • Gua suka lagu yang video clip ada menari yg gempak2.for example Beast - Shock
- Adakah anda percaya cinta pandang pertama?
  • percaya.Tapi bila didustai oleh 1st love.Hati memang perit,pedih & sakit
- Celcom or Maxis or Digi? Kenapa?
  • Maxis.Sebab member2 gua guna maxis
- Apa yang anda lakukan pada waktu lapang?
  • Dengar lagu.Kalau ada mood Gua melukis.
- Siapa yang paling anda percaya dalam hidup?
  • Ibu bapa gua
- Kalau anda ada masalah, siapa orang yang mula-mula yang anda akan luahkan?
  • gua tak ceritakan dekat sapa2.Gua simpan dalam hati.Kadang2 gua coretkan di dalam blog ini
- KFC or McD or PIZZA HUT?
  • Mcd.Sebab ada package murah & Wifi laju gila babi
- Apakah jenis handphone milik anda sekarang?
  • Sony Ericsson k800i
- Dah berapa lama anda guna handphone tersebut?
  • 2 tahun
- Adakah anda sedang bercinta? Dah berapa lama?
  • Tidak.Gua still single
- Apa pesanan anda untuk orang yang mengetag anda ini? kehkeh
  • Cikgu jangan tag gua dekat exam2 yang cegini lg.hik hik hik.
Done!!! Cikgu sila bagi gua 101% markah .=p



********************

Question From Cikgu Lynda (Guru Kaunseling)

1.bilakah anda memulakan hidup sebagai seorang blogger?
  • Bulan Oct 2010.Tapi Actived Bulan Nov 2010
2.mengapakah anda ingin melibatkan diri dengan dunia blog?
  • Saja nak main conteng2.
3.siapakah yang mendorong anda untuk blogging?
4.warna apakah yang menjadi tema pada blog anda?
  • Hitam  + ikut mood (warna)
5.adakah anda memasang iklan di blog anda?
  • gua pasang Nuffnang jerp
6.blog siapakah yang anda follow disaat pertama kali anda bergelar blogger?
7.seramai manakah follower blog anda?
  • Kawan Baik Gua 1252
8.pernahkah anda mendapat komen begini "i follow u,follow me back" ?apakah tindakan anda?
  • Pernah.Tapi gua buat tak tahu je.Minta maaf ye.Gua singgah.Tapi ikot mood nak follow or tak.
9.apakah perasaan anda bila membuka blog yang mempunyai music?
  • Kadang - kadang annoying gak.Kalau yang ada button pause tu ok.Tapi kalau yang tak ada tu,gua sanggup pause lagu gua sendiri yang tengah play tu.
10.adakah disetiap entry anda mendapat sambutan?komen yang banyak?apakah perasaan anda?
  • ada yang sudi komen sudah cukup membuat gua gembira.Thankz readers.=)
11.siapakah blogger pilihan hati anda? dan mengapa?
  • Errrrmmm.Rahsia.=p

Done!!! Soalan cikgu kaunseling ini agak cepumas gak.hihihi.



********************


Lepas ini cikgu mana pulak nak bagi exam ? Nak bagi exam tu bagi tahu awal-awal lu.Senang sikit gua nak study awal-awal sebelum bermulanya exam tu..keh keh keh.

24 comments:

Miss Butterfly said...

weewiitt!! 111% gua bagi. memandangkan arini dah 1.11.11~ HAHAHA

gua taktau plak lu pandai lukis? tunjuk sikittt...

pssttt!! gua takkan tag lu lagik. hiks! :p

Nyamuk Terbang said...

aku xjwb lg soklan exam
tgh stdy nie
nnt lah jwb
wahaha

Akue Achik said...

saya letak lagu dalam blog tp skgda buang dah..mmg ank letak lagu utk bbrp hari je..ceh..heheh

btw,jawapan soaln mna boleh rahsia.. :D

GojesYoja said...

haha..kne jugak kn..x bole lari la dr exam ni..rmai maen tag2 :p

Umie Nadhirah said...

mesti hafal step lagu shock an? :D

kim heeruul said...

umie : haha..tak hafal pon..tgk je tahu..haha

I do I need Iman said...

oh binatang ne mcm best jeea.
ak ketinggalan bab ne. ha3

cik jannah said...

haha. rajin nyee menjawann

Mek Onie said...

kalau lah soalan exam gitu, 5 muka surat tak cukup :D

RinsyaRyc said...

miahaha... skang takde orang tulis i follow u u follow i sbb guwa dah buang shoutmix... egegeg

Pendamba Mawar said...

ramai yang tanya..haha #retis

Noor Maizan said...

rajinnya jawab..huhuk..den dah 3 org tag,tak jawab2 lagi

eddy syrol said...

gigih gle jwb soklan..hehehe

noraauliyya said...

blogger pilihan hati >> rahsia <<
weewitt sape tuh.

ascil.punye.lah said...

soalan last tuh cam best je kalau dapat tahu.haha.

Unknown said...

soalan exam kau awesome , haha

monologmalamhari said...

wahh ko pdai mlukis ke ? lukis pe je ?

lynda said...

kihkih good answer. cikgu lyn eyh? haha

CikTeddyCorner said...

ouh kutuk ckgu sejarah ye?nk kena rotan nih^_^

Razil Tahir said...

tahniah!
dapat A!! XD

saya cello191 said...

exam pe ja kim..
jawab je apa diorg tanya.
retis skit...^^

Lea Isnawi said...

pesal kecik benor tulisan tuuu
cm tak ikhlas nak kasi org bace jawapan die je

widiea azira said...

jawapn yg wifi laju gila babi tuh..silakan samak yer..cikgu x trima..hahahahha

Anonymous said...

mengapa tidak:)