Boss Gua

Pages

Hot Drama

14 November 2011

Antara Lu dengan Dia.

Fenomena dunia muzik semakin berkembang.Ramai di'antara artis - artis legend dah turun ke bawah.Mereka turun ke bawah bukan kerana mereka tak popular.Mereka sudah puas dengan apa yang mereka lalui.Kini tiba masa nya kanak - kanak menguasai industri dunia muzik.


Impian gua masa kecik - kecik teringin juga nak jadi retis.


Dunia ini kadang - kadang tak adil.Kenapa dulu tak ada Idola kecil ? Bintang Kecil ? Tom tom bak? 
alau ada memey gua dah masuk.Puas sudah gua berangan.Gua harap lu orang tak tertawakan gua.Normal la tu impian kanak - kanak.




Sekarang ini,nak jadi artis senang je.Upload Video cover dekat Youtube.Tunggu la beberapa hari confirm company minta biodata.Macam Najwa Latif.Untung untung.


Najwa Latif - Si Gadis YouTube
open this tab untuk ke blog dia.


*Gua bukan peminat tegar Najwa Latif


Beberapa hari yang lepas kita di'kejutkan Greyson Chance yang membuat persembahan di pentas  AIM 18.Gua tak tengok pon.Malas sebab hari tu gua baru balik dari hang out At Sunway pyramid.Actually,Gua baru je kenal Greyson chance.Memey tak di sangka Greyson Chance dengan Justin bieber sama-sama power.


Greyson Chance



*mesti ada yang akan cakap Greyson chance lagi power daripada Justin Bieber la.Gua rasakan Perempuan diluar sana cair dengan muka baby face Greyson chance ini.Memey tak di'sangka di comel dari gua.keh keh keh.



Kesian Justin Bieber.Peminat berlari ke Greyson Chance.


Relax ar bro.

*tapi gua tetap peminat tegar Justin Bieber.keh keh keh.


Tak lupa juga kepada yang tersayang Tae Yeon & Sunny

Sunny & Tae Yeon.

So,Antara Justin Bieber & Greyson chance.Termasuk juga Najwa latif ? Mana 1 pilihan lu orang ?Tae Yeon & Sunny Tidak Tersenarai okay..keh keh keh..

25 comments:

nurul diana said...

gua plih , najwa latif , hahaha dye bwk lagu bi sedapp wooo :P

Atiqah Fadzil said...

boo bibier ! ahhahahaxx :D

smilenajah93 said...

najwa latif best kottt ~ dh la comel lagi ~

Pendamba Mawar said...

greyson nyanyi paparazzi mantap sey..:)

gua minat seohyun ngan sooyoung

d.e.e.n.a.YAYA said...

bukan peminat tegar ketiga2 mereka..haha..hanya meminati lagunya pun..

d.e.e.n.a.YAYA said...

bukan peminat tegar ketiga2 mereka..haha..hanya meminati lagunya pun..

saya cello191 said...

aku minat jaejoong~~

ok,fine..xde kaitan..^^

Najwa Latiff said...

asal dpt gmbr gua nie bro

GojesYoja said...

haha..mawa x minat ketiga2 nye..minat yg x t'senarai 2 jew..hehe

widiea azira said...

eh siyes sy bru knal Greyson chance nih..sy ade ltk pict dy at entri latest tp x knl pon..

erkkkk lupe nk kutuk! ade je Tae Yeon & Sunny tu erkkkkk...hahha

syahirooAhmad said...

wahh banyak yang kau minat geng...
adik najwa tu dah berjaya skg.. tumpang gembira..

Akue Achik said...

kemon kimmm...bila nak cover lagu? tak sabar ni nak tgok..haha

antara 3, saya pilih yuna.

kim heeruul said...

achik : cover ? haha..memey tak la

ascil.punye.lah said...

gua pilih johan ashari!*ceh tetiba.

cik jannah said...

haha. semua tak best. lalala

Hafiz Hafizol said...

cinta muka buku lah !

A.I said...

suka najwa latif kot.
aku suka dengar cover song.

mmng jenis tak reti nak dgr original song.
so suma artis2 cover, mesti la aku suka. hewhew.

A.I said...

suka najwa latif kot.
aku suka dengar cover song.

mmng jenis tak reti nak dgr original song.
so suma artis2 cover, mesti la aku suka. hewhew.

Akin Amar said...

Justin Bieber gua xminat. tp gua rase tetibe am terjatuh atie pada Greyson chance lak..hee tp najwa latiff still nice..;)

Miss Butterfly said...

gua pilih kim heeruul. best tak suare dye?? hiks!

sugar2 kapas strawberry said...

greyson chance.

cik dot said...

xabs2 ngn bini korea kau. huhu. header bru. huhu :DD

monologmalamhari said...

lbih mnat lagu mat saleh . hehe

sobri yaacob said...

najwa latif :)

Run Away said...

najwa latif cute...;d