Boss Gua

Pages

Hot Drama

12 November 2011

Music On Saturday #17

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


Ce tengok dekat blog gua,ada apa-apa yang berubah tak ? keh keh keh.Tak kan tak nampak kot.Ce tengok dengan teliti.Sesiapa yang selalu masuk tu dia tahu la apa perubaham yang berlaku di blog gua ini.keh keh keh.

Okay la gua terus terang.


Actually,Gua dah tukar header lagi.bukan setakat header je yang gua tuka.Malah,Description blog pon turut bertukar. Nak tengok yang sebelum & Selepas.? jom.


Before


After

Tak ada la smart mana.Tapi gua suka.keh keh keh.Hari ini gua nak play lagu yang gua suka dengar.Boleh dikatakan Setiap Hari gua play lagu ini dekat fon.Lagu ini memang sedap di'dengar.Jom play lagu tu.







Hey Sunny & Tae Yeon.
I Think I wanna Marry You.


21 comments:

Pendamba Mawar said...

smart dude..:)lagu pun best..haha

aydah ahmad said...

kite hafal lagu nih . huuuu ~
minat bruno mars ><

si robot comel said...

perghh tukar header tu,style lah!

eh tu lagu si JD lamar wa,haha

cik jannah said...

saya perasan sumtin lagi. awak mmg suka PURPLE HITAM kan?

GojesYoja said...

haha..x bole blah sunny & taeyon pnye skrip kt header 2..huhu

suka jugak bruno mars..tp,,mawa suka lgu grenade..hehe

wah3..nk dedue pulak..pilih 1 jew la..kasi org laen lg sorg 2..ahaha

Jual Pakaian Murah said...

cantik blog :)

Orang Kita said...

header smart,, lgu best~~ ^_^ mne la awek aku fasha sanda ni,,, ( xde kne mengena kn) haaha okbai

ascil.punye.lah said...

tukar dialog " hey ascil,apa dia buat di sini?"

baru smart.hahaha.

takde lah.header baru kau comellah.sunny ngan tae yon tu yg comel tau.

RinsyaRyc said...

amboi~ memerhati dare2 dari jauh.. *header*

A.I said...

rajinnya.
aku macam nak teringin gak tukar.

tapi.... sebuk sikit laa lately.
nnti kejapp.
sikit lagi aku tuka, haha.


wey fevret song aku tu!!

Unknown said...

Memula masuk dh perasan dh. header lain. huhu. yang ni lagi comel dr sebelum ni :D

Nyamuk Terbang said...

rjin kau tukar2 header kn

CikTeddyCorner said...

mmpukah kamu adil trhadap mreka berdua wahai kim heerul?? haha..

sugar2 kapas strawberry said...

nice.

Farhana Jafri said...

amboi.. xgaduh plak sunny ngn taeyon tu! hahaha.. cpat la msuk minang, taeyon dh brangan nk kawen dh.. hek3

widiea azira said...

ade je si sunny tuh..bg pluang kt sy la duk kt header awk uh...:p

Anonymous said...

nak kawin ngan diorang??
harap2 mak pak diorang setuju la ek..haha
gudluck..weeeww

Akue Achik said...

pesal Taeyon tak ckp pa2? hoho

amboi..kim nak berpoligami la..smpi duaaa..

محمد رازيق said...

haha... perubahan ek bro... nice2 lagu ni.. gua suka gak

monologmalamhari said...

oke ak mema suka lgu bruno mars nie .. mema best . n cntik header ko tu .. aik dh tmbah lg sorg ke slalunye awekz ko ada stu je kt header .. hehe

RinsyaRyc said...

ding dongggg.. #keluar entri baru bagi tau