Boss Gua

Pages

Hot Drama

11 November 2011

Ke 4

Mata kuyu macam gua memey chumel/hensem boy.Persoalannya mata gua ini kuyu ke?  Just sepet je kan.Bukan sepet & kuyu tu lebih kurang je ke? Oh! Tak sama ye ? Nevermind.Gua pon bukan nak sangat gelaran Chumel/hensem boy tu.Tapi kalau para gadis sudah  memuji gua,sumpah mata gua semakin sepet sampai nak tertutup.keh keh keh

Selesai merepek.


Back to the title.*sila baca setiap paragraph.Dont selang-selang.Takut nanti ada yang salah faham dengan entry yang telah Ter'type ini.


Kenapa dengan ke 4.? Orang lain dok sibuk heboh - heboh pasal 11.11.11.Hak elleh.Cecita kat gua apa yang best dengan 11.11.11 tu ha ? Setakat num je baik tak payah.Tak ada makna pon dengan tarikh tu.Tarikh tu CANTIK + MELETOP + HOT sebab senang nak ingat je kan.Apa pon tak boleh.


Bukan itu yang gua nak sembang.Tapi gua nak sembang pasal Number 4.Number 4 pon number boik gak.Number 4 ini macam bentuk huruf "A".Cuma Number empat kaki dia belah kiri dah patah.Macam - macam gua merepek.Okay la gua ceghita hal yang sebenarnya.


Actually,gua telah join 1 contest.Dan gua berjaya mendapat tempat ke 4.Alhamdulillah.Contest apa yang gua menang tu ? Ingat tak Contest Amal Espraza : SuperHero.Contest tu la yang gua dah menang.Tak percaya ? tengok bawah ini



Nampak tu gua tempat ke 4.
Open tab gambar untuk ketahui pemenang2 contest tersebut.


Tempat ke 4 pon jadi la.Thankz bro Amal.Gua tak main sihir pon.So,sekarang ini gua la harry potter.layak ke gua  jadi harry potter ? keh keh keh.

16 comments:

Mek Onie said...

pehhhh!tahniah weiiiiii :D

iAmCekbolat said...

gua suke no 5 ! kikiki..

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

gua suke gila num9 ...ex gua pulak num 3....so febret gua 39.... tapi kini gua single...gua lbh suke num 9...ape gua emngarut pon xtw lah !! untung la leh kwn dgn harry poter versi sepet :P

Hirdayu Rahmat said...

whuarghhhhhhhhhhh !! tahniahhhh !!!


maya nak sambung study ~ bobai !

RinsyaRyc said...

wa nombor ba pe ek? er na k ta u sa pe ka men ri der tu~

Hirdayu Rahmat said...

maya ingatkan panjang lebor ape lah huraian untuk 11.11.11 ... hikhik. ghope ghope nye ade yang lagi best, no 4 yang patah kaki yeee ? tahniah lagi sekaliii ~~

< study study >

GojesYoja said...

cerita menarik..Harry Potter pulak 2..mmg layak la menang..hehe..congratz eyh kim..huhu

Primadona said...

lepas ni dapatlah domain free dari amal eh.Hadiah dia domainkan kalau tak silap.Tahniah Kim. :D

Akue Achik said...

tahniah kim! :))

pas ni bole la buat magic kan..hhehh

sy suka no 7.. hoho

Akin Amar said...

wah!!bestnya...tahniah kim! gua tak pernah menang contest!..hee
hadiah share2 la ye.hee ;)

eddy syrol said...

tahniah derr :)

ascil.punye.lah said...

wahhh tahniah kat lu kimmm.bole kot jadi harry potter.ala cuma perlukan penyapu je.kalau takde,gua bole sponsor.=p

Daddylicious said...

tahniah2...

atiqa aris said...

wahh tahniah ye:)

Orang Kita said...

tahniah sepet,,, ^_^

Unknown said...

eyfa selalu join apa2 contest or ga tak pernah menang or bertuah. ahaha. nasib badan :D