Boss Gua

Pages

Hot Drama

19 November 2011

Music On Saturday #18

Assalamualakum.

Anneyong Haseyo.


Gua rasa dah lama gua tak play lagu korea dekat Music on saturday.keh keh keh.Bila difikir- fikir kan balik,gua pon tak tahu nak play lagu korea yang mana.keh keh keh.



So,hari ini gua nak play lagu yang agak gempak la jugak.Video dia api - api gitu.Kumpulan ini juga turut tersenarai dalam list favourite group kpop gua jugak.Tanpa membuang masa lagi.Jom la kita play sama - sama.




This Song is Not OVer. Get SHOCK


Kepada Umie Artoqiemie , gua nak lu buat vlog dance lagu nie or Miming lagu ini boleh. ? keh keh keh..

17 comments:

Beauty said...

ahaha.. u pun suke?

cik wanie Lovela (CWL) said...

korea lagi hehe

CikTeddyCorner said...

ok gak lagu ni..huhu
reply from tuto: nk bg full ek..ntah la cik blom cube nk ubah kod yg len..hik3 yg cik punye pon x full gak..kim try n error la..hihi
sgala ksulitan amat dikesali :D

Akue Achik said...

lead vocalist die cumelllllllll..haha

CikTeddyCorner said...

kim,cik dah tahu dah cmne..tp ni shoutbox mcm cik la..xtahu blh gune untuk shoutbox mcm kim tu..kim blh cek tuto cik skrg..cik dh ubah kod die..gudluck!

Primadona said...

haha.Siaplah umie.Dia berani tak buat tu.haha.Oh lagi ni pernah dengar dulu tapi tak pernah habis.hehe

zaty luvlianncez said...

adehhhhhh. korea? jepun xde? =)

Jum hayati di sini (^o^)
bila izrail datang memanggil

GojesYoja said...

hyunseung oppa! :D

ascil.punye.lah said...

betul2 minat nih.haha.

Mek Onie said...

peh,ko ni memang k-pop kan,hehe

Pen MErah said...

beast wooo. best4

RinsyaRyc said...

<----pernah buat tarian snsd dengn kengkawan~ nak tengok x? eheh..

iAmCekbolat said...

korean .. =,="

Rtp Farra Arisha said...

all about KOREA!! fiuuuhhh~ hehehe.

RinsyaRyc said...

Kim... sobx3.. kejam.. kejamnya awak...

RT @kim Heerul A : semalam saya belom makan apa2
B : ooo0o..ada aku kesah. Baru cool..kah kah kah....

Run Away said...

shukewww...sangat....;d

Umie Nadhirah said...

weyhh gila..haha..
2ne1 tu boleh lah hahaha..