Boss Gua

Pages

Hot Drama

06 June 2011

Aku tengah Sangap..!!

Assalamualaikum..

Anneyong Haseyo..



En.Google yang bagi..

*Celaka punya budak..


Hari ini Badan aku lenguh-lenguh plak...Badan aku lenguh bukan sebab bersetubuh ok..
Lagipon aku belum kahwin..keh keh keh...Mungkin sebab terlalu rajin sangar bekerja..


Aku punya kerja macam biasa tulis barang yang sudah kurang dekat selling area..Dan suruh Kuli(store boy) pergi amek dan susun dekat selling area.Bahagian Biskut,Snack,Coklat,gula-gula dan Serbuk air 3 in 1 aku yang pegang...hehe...


Aku ni suka jalan-jalan time kerja..Tapi sambil jalan sambil buat kerja...Kerja paling aku suka ialah Topup Chupa Chups yang ada dekat semua floor yang ada counter cashier... Kerja tu memang aku tak kasi Store boy aku yang buat..

Macam ini la yang terdapat di setiap counter cashier...
Chupa Chups dekat jusco laku sangat..seminggu 5 kali kene topup..


Aku suka Topup Chupa Chups dekat semua floor yang ada counter cashier counter sebab boleh jalan-jalan & ngorat cashier perempuan..keh keh keh..tak ada masa aku nak ngorat..just kacau - kacau je..jangan fikir lain yaw...


Aku dah lama tak jilat benda ni..Last aku jilat chupa chups chocolate milk flavor ini 3 bulan lepas..Aku hari-hari dok tengok benda ini,terasa la pulak nak makan...tertelan air liur aku tengok salah 1 chupa chups yang dah reject sebab tertanggal dia punya plastik cover..Aku tahan je..Sabor je la...


Semalam memang aku dah tak tahan,Balik kerja aku terus beli..Aku beli flavor Watermellon..


Chupa Chups Watermelon
En.google yang bagi..

Aku makan benda tu  tengah malam,Sebab nak tahan mengantuk...Last-last tetap tertidur gak..sampai lappy tak shut down,Fb tak offline...tak tahu la macam mane leh tertdow..


Akibat terlalu sangap dengan benda itu,Hari ini aku beli lagi..hehehe..tapi flavor lain plak..nak try rasa yang lain..yang watermelon tu boleh tahan sedap...hehe..^^..Tadi aku try beli Flavor ini..

yang colour hijau itu...


Yang hijau tu nampak Delicious...hehe...korang nak?..hahaha..Pi beli...Lepas pekena Mesti Sangap punya la..hehe

19 comments:

A.I said...

sedap eh? asal aku kurang minat eh?
sebab dia ada rasa susu kan? grr.

kim heeruul said...

aisha : haha..ada yg campur flavor susu..ada yg fruit je..^^..

KinosKoko said...

chupa chups yg besar giant gila babas tu bole makan ke?

Fyqa said...

ehemmm....

story lolipop dh.. ;)

kindergartenlibrary said...

tajuk howt gilo ! hahaa

..aZhAri.cOm.. said...

lama xmkn coklat ni.. ingat masa mude2 dulu..wakaka..^_^

kim heeruul said...

kinos : haha..tu tak leh mam..sbb tu tipu punye..haha

kim heeruul said...

fyqa : eheemm....hehe..saja..awat tak best ke?haha

kim heeruul said...

nelly : haha...tak ada la hot mane..keh keh keh

kim heeruul said...

azhari : keh keh keh...msti dolu2 hang kuat mkn lolipop..haha

kim heeruul said...

azhari : keh keh keh...msti dolu2 hang kuat mkn lolipop..haha

syazrinakuya said...

suka chupa chup yg ade dua flavors tuh : choc n susu.love ittttttt

suria lekatlekit said...

masa skolah je suka dok jilat2 menda ni.. kekekekeke

kim heeruul said...

kheeyu : yg tu pon sedap gak..tapi gua dh muak mkn flavor tu...^^

kim heeruul said...

lekat lekit : haha..dh besar jarang yerk?...malu la tu..keh keh ekh

syazrinakuya said...

biola, wa suka.haha

kim heeruul said...

kheeyu : hehe..act gua pon suke..hehehe

Nyamuk Terbang said...

aku sllu mkn bnda nie time dlm klas
pastu kna mrh dgn ckgu

Aesya Zealous said...

eee xmalu cm bdk kecikk