Boss Gua

Pages

Hot Drama

19 June 2011

Lepas Dah Fake aku Punya Gambar..Berani Pula Dia Add

Assalamualaikum...

Anneyong haseyo...

Mood bengang aku still tak hilang lagi..still panas....kepada yang tak tahu kenapa aku panas/bengang?korang boleh check it out here "Aku kene fake..Memang macam sial"...

Sekarang ini aku semakin bertambah panas sebab dia boleh selamber add aku. korang tak percaya..?..Tengok pic ini..




Aku tak tahu apa motif dia nak add aku..Nak collect picture aku banyak-banyak ke weyh..? jangan harap ko dapat...kalau nak minta maaf,just message aku..tak yah nak add sangat la...Ok Bai....



~No mood~

16 comments:

NurFarahBalqish said...

Macam bengap ja -.- Dah amek gambar orang, lepas tu add .

fadhlinaafifah said...

ramai yg mengeadd tu apesal tk approve? haha XD

ɳᶐƦƧɧϱϱ said...

agak2 k0 kat ne d mik pic ko?? huhuhu hmmmm, tah2 dia 'musuh' ko k0t..?? btw bwk b'sabar..:)

fadeelah said...

nak stalker awk la tu , hehe :)
btw , slm kenalan .

FatinKADIR said...

ergh..memg xthu malu laa ea..knpe perlu ad org cmni..
sbr laa broo..

Anonymous said...

aduss, ad gk org camtu. xmalu btol

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

singgah sini..tak tau nak komen apa

Unknown said...

apa ke bebal sgt budak tu? ahhhaa

KinosKoko said...

org mcm tu memang xde keje kot nak wat...x pun ada org nak kenakan ko ni

Jemari MonteL said...

bak sini bior ahkak 'mandrem' beliaw.... kobau tollll

FrAsyh said...

what theee -__________-"

Unknown said...

tak mesej dy ke sound?

^melati.com^ said...

kata nak follow i .. i da follow u

^melati.com^ said...

kata nak follow i .. i da follow u

Rien Rose said...

owh..blog ni kew..ok2..follow ya..

Rafidah Farhana said...

Ni faker paling "pandai'' pernah aku jumpaa.. apelaaaa..