Boss Gua

Pages

Hot Drama

18 June 2012

Gua Masih Hidup

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.



Perrhh.. Perrhhh.. Perrrhhh.. Nervous siot bila nak menaip entry + mengahadap blog yang sudah berhabuk. Mana tak nya, gua dah 2 bulan tak update blog. WOW. Amazing. Hari ini baru berkesempatan untuk menaip entry.


Firstly, gua nak minta maaf dekat readers kerana sudah lama tak update blog.Idea tu ada , tapi gua dah tawar hati nak berblogging. Sejak kejadian yang berlaku 3 bulan lepas. Gua terus trauma nak berblogging.Gua minta maaf sangat - sangat.



Terima kasih kerana masih ada lagi yang sudi follow blog gua even gua sudah lama tak update. Dan alhamdulillah kerana tidak ada orang yang unfollow. thankz. =D


Actually , Motif gua update blog ini sebab gua nak lu orang tahu yang gua masih hidup. Alhamdulillah. Maklumlah dah 2 bulan gua tak update, mesti la lu orang tertanya - tanya kan ke mana gua menghilang.


Ke mana gua pergi ? gua tak pergi mana - mana pon. Cuma sekarang gua lebih active di TWITTER . Gua dah kureng layan facebook.Sebab facebook sekarang mengarut. Lagi - lagi bila dah upgrade jadi timeline tu. Errgghh. Facebook bikin gua panas saja.




Siapa tak suka Timeline dia facebook sila RT.. keh keh keh..Gua dah terpengaruh dengan twitter.Gua dah lama buat twitter dekat  setahun lebih la jugak. Kalau tak percaya lu orang boleh baca entry ini "burung biru" . 


If lu orang ada twitter, jangan malu jangan segan follow la gua. Just Click  " Shazwan_Sept " .Seperti yang gua katakan gua lebih Active di twitter. Okay la guys, gua nak tweet tweet. Jumpa lu orang di twitter. =)


Goku Super Saiyan

Gua Masih Hidup

24 comments:

Falling . said...

wahhhh terkejutnya kiteeee .. hahaha

GojesYoja said...

kim..lama betul tak dengar cerita..Mawa dah buat twitter baru..yang lama menggila..haha

Anonymous said...

selalu laa apdet blog.
pengalaman mematangkan kita kan?
:)

ascil.punye.lah said...

aku sorang je rasanya yang belum ada twitter.sobsss.

Akin Amar said...

wah!!!lame xskodeng2 ke sini...
erk~ what happen kim 3bln lps??*nyebok! hee

nway Fighting2!! ^^

Akin Amar said...

wah!!!lame xskodeng2 ke sini...
erk~ what happen kim 3bln lps??*nyebok! hee

nway Fighting2!! ^^

Miss Butterfly said...

rindu oihh . errr ade follow burung biru gua tak ? wahahaha

Mek Onie said...

dah lama tak update ! dah lama tak jumpa! apa khabar?sihat?hahahahaha...... jangan lupa follow twitter saya :D

nik farina aishah.... :) said...

saya dah follow saya dah add . hahah :P

CikTeddyCorner said...

kim..awat busy sngt seh? slalu je nmpk kim tweet :P

Atiqah Wadiah said...

x twit aku pon :(

widiea azira said...

hidup kt twitter pn sombong., .pehal bro??

kindergartenlibrary said...

Sedih oo Kim tak update ! Update jangan tak update . Kalau update , datang tempat Nelly . Nanti kita berbalas kunjungan dan komen ! hahaha

cik ika said...

tweet2..

Unknown said...

update jom ? ;D

Akue Achik said...

kimmmmmmmm....where r u??cuti kat korea keeeRrr?huhu

Yuliana Wahit said...

Singgah sini. blog anda direview.. http://www.sayeshukepink.com/2012/09/5-review-blog-from-yuyu.html

Unknown said...

dtg jenguk dari review blog oleh yuyu

yuyu said...

welcome back!!

kindergartenlibrary said...

wah . ada jugak dia ni update !
heheh

lama da nelly tak jenguk sini !

:)

Run Away said...

tak suka juga timeline tu...;d

wisata bakti alam said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

AISYAH NUR said...

salam . hai blogger cute . saya follow sambil singgah blog awak . follow me back?

Unknown said...

Ada blog rpanya..haha