Boss Gua

Pages

Hot Drama

27 May 2011

Pencarian Bloglist Boy & Girl | Pendambar Mawar

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo..


Sejak kebelakangan ini aku punya blog macam sudah kehilangan pembaca...
Kemana korang semua?...Tak apa la aku tak paksa korang pon nak baca or tak..ikut suka korang la..kalau rasa nak baca memang di blog aku korang d'alu-alu kan membaca..^^
Terima kasih kepada yang selalu membaca / menerjah / Meng'Omen(komen) dan etc..


Sebagai langkah untuk menaik or nak up kan pembaca entry aku,Aku nak try join Segmen sahabat baik aku di alam maya ini...Segmen pencarian bloglist boy girl pendambar mawar.Mana la tahu kalau nasib pembaca blog aku bertambah...Hope bertambah...^^


If korang nak join click pada banner

*Credit to Host : Aku lelaki..^^


Aku Tag 2 orang yang Kacak & comel :-

15 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

budak lelaki dalam banner tu cute ^^_

kim heeruul said...

puteri : haha..ingt kan host tu..hehe

kindergartenlibrary said...

eceh .gud luck ~
=p

kim heeruul said...

nelly : hehe..thx..^^

tieka said...

yeahh...join jugk akhir ye..hehee..:)

Pendamba Mawar said...

tima kasih kim join aku ye selection..:)...insyaallah ada pembaca nanti

Primadona said...

waa..kau tag aku terharunya.Haha..thanks Kim.Oh nanti aku update pasal ni sebab extremely busy sekarang ni.. :)

Primadona said...

waa..kau tag aku kim?? terharunya.Tqvm.Nanti aku update pasal ni sebab aku currently extreme busy gila sekarang ni.. :P

AnakPakZohar said...

rajin3.. ehehhe

kim heeruul said...

tieka : haha..ya akhir nye..^^

kim heeruul said...

dr.cinta : ur welcome..^^...

kim heeruul said...

dolce : haha..ur welcome..no biggie meyh..^^

kim heeruul said...

yad'z : hehe..^^

Primadona said...

disebabkan aku terlampau teruja sampai 2 comment sekali gus aku post.haha

kim heeruul said...

dolce : haha....tu la..awat teruja sgt..haha