Boss Gua

Pages

Hot Drama

24 May 2011

Manager Aku Turun Padang..Habis La Aku

Assalamualaikum..

Anneyong Haseyo..


Hari ini kerja aku ok..Sumpah tak rasa penat..Tak tahu la kenapa...Maybe d'sebabkan seorang gadis yang sama department dengan aku tu kot..Asal aku buat kerja mesti pandang dia..Sebab tu la aku tak penat.Maybe la.


Bukan itu yang aku nak cerita..Kalau aku dah kenal dia baru aku cerita.Belum kenal malas nak cerita..Bedasarkan tajuk entry aku ini macam gempak kan..Memang gempak pon..Cerita nya bermula macam ini..


Selalu nya Kerja Seorang Manager macam mana?.Setahu aku la kan,kerja seorang Manager ini duduk office goyang kaki goyang tangan main Pc or laptop.


Macam ini
tapi ini bukan Manager department aku..
Maybe ini En.google kot..
*Sila abaikan yang bulatan merah itu..kalau nak gelak-gelak la..keh keh keh


Banyak tempat Dah aku aku kerja semua manager aku duduk office je tahu..sampai aku pun tak kenal siapa manager aku...Yang aku tahu ada manager..Tapi rupa paras nya tak pernah tengok..Nampak bebenor manager suka lepak dekat tempat ada  aircond..keh keh keh..


Tapi dekat tempat yang aku kerja sekarang ini  manager aku ini memang terbaik & daebak la..Belum pernah lagi aku tengok manager turun department tolong staff - staff dia buat kerja..Aku tengok manager aku buat kerja ambil  barang dekat stor susun dekat department *tak kan boring kot duduk office...

Aku tabik / salut la kat manager aku tu..Sanggup turun department tolong kitorang buat kerja..
Papehal pon,aku dengan manager tu dah ngam or kamching..keh keh keh..Boleh bodek-bodek naik gaji..haha..baru kerja 2weeks dah minta naik gaji..hampeh...~~~..

12 comments:

Athirah Liyana said...

hahaha...

kim heeruul said...

athirah : haha..gelak part mane la tu..

Pendamba Mawar said...

kantoi..haha

kim heeruul said...

doktor : kantoi ape?

A.I said...

pehhh! best ah ada manager baik. aku dulu kejaa manager hampehh! grr.

Khairi Fakhri said...

gambar en.google tu mmg lawak! hahahaha

kindergartenlibrary said...

bodek2 tak main la
=p

kim heeruul said...

aisha : haha..best sgt...^^

keyri : haha...jgn gelak guling2 suda la..

nelly : bodek2 la leh pakay naik gaji meyh..hhehe

AnakPakZohar said...

haihh... sape ek dat gurl tuh.. ehehhe

kim heeruul said...

yad : haha..aku pon tak knal lg..just usya2 jerw..^^

Farierahasanz said...

mcm tue laa aku law jadik manager ..

muahahaaa . . =P

kim heeruul said...

fariera : haha...bgos2..^^