Boss Gua

Pages

Hot Drama

23 May 2011

Psychology / Psikologi

Assalamualaikum..

Anneyong haseyo..


Hari ini aku kurang penat..Sebab aku tak terserempak dengan anjing..keh keh keh..Tapi kali ini aku ikot jalan lain pulak..Malas nak ikot jalan yang banyak anjing itu..Bak kata pepatah Biar lambat asal kan selamat..Tapi bila d'fikir-fikirkan balik,aku teringat kes yang orang simbah acid tu..Sekarang ini aku bukan takut kena kejar dengan anjing je ,malah dengan penjenayah yang suka simbah acid itu..hope aku tak berjumpa dengan orang itu..takut bai...


Tutup kes d'atas..Hari ini aku nak uji Psychology para pembaca entry ini..betul ke aku eja psychology tu?..kalau salah tolong tegur yerk..




Psychology Personality


Aku nak uji mengenai Pemilihan pasangan hidup korang..Aku tahu ramai orang nak pasangan hidup mereka mesti yang terbaik best of the best la...Best of the best pon dari segi apa?..paras rupa ? kelakuan? pangkat? kemampuan hidup? perkerjaan ? apa - apa ajer la,tak kesah pon?...


Pemilihan pasangan hidup amat penting bagi setiap orang..Kalau salah pilih mesti ada yang menyesalkan?..betul tak?..kalau tak betul , sila betul kan aku...


Aku nak start uji korang ini...Kalau korang,korang akan pilih pasangan hidup yang macam mana? Pilih satu sahaja..

  1. Adakah seorang yang handsome/cantik , cute , sweet tetapi tidak mempunyai harta / miskin.
  2. Adakah seorang yang banyak jerawat ,gemuk , tetapi mempunyai harta / kaya.
  3. Adakah seorang yang baik , sopan , penyayang tetapi mengalami kecacatan.
  4. Adakah seorang yang alim , ustaz/zah , tidak lupa solat.

21 comments:

Pendamba Mawar said...

4,,tapi ejaam tu btul kan..Alim,,not Halim

A.I said...

4!

hahahaha.

maknanya apaa?

kim heeruul said...

faiz : thankz sbb tegur ejaan gua salah..hehe

faiz & aisha : gua rahsia kan la jwpn dia..^^

Shaherah said...

shera pilih no 2.. Ahakzz.. Boleh gitu? ehee.. yup n0 2 ^_^

[ S E Y H A ] said...

no 4 ;)

tieka said...

sy pilih no 4 gak...makna ye???

Primadona said...

kim kalau aku nak number 2 boleh..cam harem jerk.haha

kim heeruul said...

shahera : haha..boleh2...haha..

kim heeruul said...

seyha : betul ke ni num 4?

kim heeruul said...

tieka : haha...makna nye?biar kim sorg je tahu...=P

kim heeruul said...

miss : haha..mmg mcm harem..

Farierahasanz said...

aku terase cam daa komen tadi .. ouh , pe , tadi taa sign in lg. . hahaa . .

aku amek ke 4 coz mmg aku daa terpikir pg tadi sebelum aku layan entry kaw nie . hahaaa

kim heeruul said...

fariera : keh keh keh..amboi lame nye dok pikir..keh keh keh

kindergartenlibrary said...

kalau kaunselor , tau lah bab2 cmnie ~
=='

kim heeruul said...

nelly : keh keh keh..ragu - ragu dgn gua la tu..hhe

hawiz said...

nak semua boley??hehe

kim heeruul said...

hawiz : tak boleh..1 je..haha

[ S E Y H A ] said...

kim : betooll lah ~ takk cye pulakk :P

kim heeruul said...

seyha : haha..ok2

d.e.e.n.a.YAYA said...

nak 4..tapi takde la sampai nak ustaz...bukan ustaz pon boley.. :)

kim heeruul said...

deena : haha..bagus2...jwpan dia rahsia..^^