Boss Gua

Pages

Hot Drama

05 May 2011

Magnolia Pert Giveaway

Assalamulaikum.

Anneyong haseyo..

Tengok tajuk entry aku,About GA kan..Aku nak join contest yang dianjurkan oleh "budak comel ini".saja nk mencuba nasib.Mane la tahu kalau rezeki aku menang ke..Sama-sama la kita mencuba.



comel kan..hehe..if nak tahu info about this contest.korang just click or open tab pada gambar..^^


Dia suroh lengkapkan ayat yang dia bagi "Aku join GA ini sebab ............"
  • Aku join GA ini sebab aku minat korea dan nak sangat-sangat hadiah korea tees itu.

Aku nak tag lolipop yang bertuah :

Hope aku boleh menang..Kepada yang d'tag tu gud luck yerk.And wish me luck..^^

13 comments:

AnakPakZohar said...

adehh... tenet slow dah ni nak wat entry.. huhu.. malam sikit ekk.. eheh

kindergartenlibrary said...

Gud luck !

A.I said...

hey there, good luck!

kim heeruul said...

yad'z : ok2..^^..chaiyok2..

kim heeruul said...

nelly & aisha : thankz..^^

Primadona said...

kau join GA..good luck! :)

kim heeruul said...

azizah : ko pon join la..^^...thankz.

Anonymous said...

gudluck..gile korea la mu ni..=) hehehehe

kim heeruul said...

fiera : keh keh keh..^^.thankz..^^

koyukki93 said...

ganbatte...fighting...^o^

kim heeruul said...

nagato yuki : hehe..ya ganbatte..thankz..^^

Anonymous said...

orraaiittt...i beat u ! haha

kim heeruul said...

zezolla : ok..see u..^^