Boss Gua

Pages

Hot Drama

05 January 2012

SPONTANEOUS THURSDAY #26

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


Love Is Cinta.
Ya memang betul Love itu maksudnya CINTA.
Tapi...

Cinta Itu Buta.
Kenapa Pula Cinta Itu buta?
Cinta Bukan ada mata pon.

Entah,
Gua dengar kata orang dulu dulu.

Abaikan quote "Cinta itu buta"
Kerana ia tidak membawa sebarang maksud pon
Tapi...


Ada apa dengan Cinta.?
...................
..............................
......................................
...............................................


Pandai - pandai lu orang sambung. keh keh keh. Tetiba idea tak masuk. Gua nak Tidur.Selamat ketiduran.zZzZz

32 comments:

cinta disember said...

awat ayat2 tu cam penah dgr je..kim copy paste tajuk lagu ye..hehehehehe..

Ct Mawa said...

ad ap dgn cinta??ad pasangan yg b'kasihan..huhu

da la..x reti la nk jiwang2 ni..LOL

Pendamba Mawar said...

bila plak cinta tu buta.. orang tafsir cinta tu buta sebab sering kalah dengan nafsu sendiri..:)

Fara E's said...

haha , sengal la !

noraauliyya said...

lain orang..lain pengertiannya.. kan kim?

Teenager Housemaid said...

tak reti nak sambung..
sebab tak pernah bercinta haha...

tapi, kalau kita sangat menyayangi seseorang, kehilangannya pasti perit, kan?

Anyyss Shuhaimi said...

Cinta tak buta,cinta yang jadikan manusia buta. Cinta itu rasanya tak terduga,namun cinta kepada Allah lebih manis dari segalanya. ",

Eyda Syahida said...

cinta tak buta tapi orang yang bercinta tu yang buta #eh

smilenajah93 said...

merepek jeee hang nie ! haha ~

widiea azira said...

cinta itu rahsia ALLAH..sekian!

hafiz hafizol said...

say no to love!! #tibee

Original CikTeddy said...

macam2 ade woo..hiho~

si ngokngek said...

cinta itu plastik,semuanya hipokrit..HAHA

A.I said...

cinta tu sakit.
say no to love if you still ready to live in pain.
hewhew.


but sometimes it nice and we feel attach to it.

lovers determine how the love going to be =)

TiraPengemis said...

cinta itu rasa...ewahhh...bnyk layan korea....angau plak...hehe

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

lagu oh lagu!

fierul said...

ada apa dengan cinta ??

ermm cinta tu unik ..
hnya org y tertentu je yang bole rase kewujudan cinta tuh . :)

Juliet_iRa~" said...

cehhhhhh ;p

cinta tu x buta la..

tp manusia dibutakan oleh cinta..hehehe

Saddila said...

ada apa dengan cinta ??? lagu indonesia tu laa . haha

Nelly The Strange said...

cinta ? banyak makna oo !!
susah eden nak terangkan ..
-.-

KinosKoko said...

adek sepet tengah rasa nak bercinta la tu..hehe

Nurul Iman Rosman said...

cinta? no komen -,-

syahirooAhmad said...

ye kot cik kinos. cinta dia baru nak bermekar kut..

Juliet_iRa~" said...

da bgn tdo blom?heee ;p

gatai nmpk..hee..

Cik Jannah said...

cinta. adoi . luas maknanya ni. hehe

Rtp Farra Arisha said...

know nothing about love...could somebody please tell me what is the real love ckckckckck

teha said...

xde pape dgn cinta.. kekeke

Noraien said...

mood cinta sudah datang :D
entry pon jiwang2 jeee .

RinsyaRyc said...

cinta itu milik kita... *ape pasal quotes aku terlebih jiwang ? herherrherr

widiea azira said...

asal ko x inform ade lt unisel..rugi ko tau tau tau

Juliet_iRa~" said...

ehemm ;p

bz ek?

Nelly The Strange said...

ada pape ke ni ? hahaha