Boss Gua

Pages

Hot Drama

03 January 2012

Nama Saya Kim #8

*Jika anda terlepas Episode yang lalu :-


********************


"Eh!! Kenapa awak buat muka macam tu ha ?". Kata Gadis itu.


"Saya terkejut la.Macam mana awak tahu saya tengah gadis misteri yang awak sebut sebentar tadi tu ha ?". jawab Kim.


"Kalau ye pon terkejot perlu ke buat muka macam tu? So disgusting tahu tak. Awak minum air tu dulu.Nanti saya ceritakan". Gadis itu memerli Kim tahap gaban.


"Perlu ke saya minum air yang awak bagi ini? Entah - entah awak letak racun ke apa ke kat dalam air tu". Kim tak berani nak minum air yang gadis itu bagi.


"Awak ingat saya ini orang jahat ke nak bagi awak racun.Saya pon budak sekolah macam awak tahu tak.Takkan la saya nak buat perkara terkutuk macam itu dekat awak.Please la". Gadis itu jawab dengan penuh semangat bahawa dia tidak berniat jahat.


Kim mula merasai sesuatu yang pelik terhadap gadis tersebut.Mengapa gadis tersebut tetiba baik terhadap dirinya.Mungkin ada sesuatu yang tidak kena dengan gadis itu.Wayar kepala Short agaknya.Tetiba je baik dengan kim.

Dulu masa mula - mula kim jumpa dia,dia tak ada la pulak macam ini.Tapi nada suara dia bercakap still sama.Macam nak makan orang pon ada.Kim tergelak sendirian "keh keh keh".Kim Melihat Jam tangannya,jarum menunjukkan telah pukol 6pm.

Kim merasakan bahawa,mungkin Gadis misteri tu dah balik.Mungkin pada hari ini bukan jodoh kim untuk bertemu gadis misteri tersebut.


"Kenapa awak tiba-tiba gelak sorang ini? Gila yerk?". Sergah gadis tersebut.


"Saya teringat kan masa mula - mula kita jumpa dulu". Jawab kim sambil tersenyum.


"Owh.Masa basikal saya rosak itu.Ingat kan awak dah lupa.Ingat lagi ghupenya". Pipi gadis itu kemerah merahan.


"Kejap yerk,saya nak minum air yang awak bagi ini.Saya sebenarnya haus.keh keh keh". Akhirnya Kim minum air yang gadis itu bagi.


"Awak minum la dulu.Saya nak bersihkan Spec saya ini kejap". Jawab gadis itu.


Beberapa Orang yang berada di kedai buku MPH itu memandang ke arah mereka.Ada yang pura-pura batuk  di hadapan mereka.Ada yang cuba menganggu kawasan yang mereka duduk itu.Ada yang menghalau mereka kerana mengganggu laluan orang nak lalu.


korang bayangkan la Kim & Gadis tu duduk di tengah - tengah tu.


"Sedapnya air yang awak bagi ini. Lega anak tekak saya.Thankz yerk". Kim gembira.


"Sedap kejadahnya awak.?? Air kosong je kan.Awak ini memey gila agaknya". Gadis itu perli Kim lagi.


"keh keh keh". Kim blushing.


"Awak jom la kita pergi tempat lain.Ramai orang dah pandang pelik dekat kita.Saya rasa tak selesa la". Gadis itu mengajak kim.


"Tapi macam mana dengan gadis misteri yang saya cari tu.Saya belum jumpa dia lagi". Kata kim.



"Jom je la". Gadis itu memaksa.


"yela - yela". Kim ikot gadis itu.



Gadis itu berjalan laju sangat.Sehingga Kim berlari mengekori gadis itu.Jalan yang gadis itu lalu,macam kim biasa lalu.Kim yakin gadis itu mahu membawa Kim ke Taman air pancut di hadapan THE GARDEN MALL.Tempat Itu berhampiran dengan Midvalley.


The Garden

"Eh! mana Kim ini? Bukan tadi dia dekat belakang aku ke". Gadis itu mencari kim


"Kenapa awak jalan laju sangat ha?". Tanya Kim.


"Saya nak cepat la.Kejap lagi saya nak balik dah". Kata gadis itu.


"Kalau awak nak balik,kenapa awak tak balik je sekarang?". Tanya Kim lagi


"Sebab sebab sebab". Gadis itu gagap.


"Sebab apa ?" Tanya Kim lagi.


"Sebab saya lah yang letak Note dekat dalam buku komik itu & saya la gadis misteri tu". Gadis itu membuat pengakuan.


"WHAT ???" Kim Tercengang.


To be continued ........

Akhirnya muncul juga Gadis misteri itu. Nak tahu siapa nama gadis misteri itu.? tunggu episode akan datang yerk peace v(^.^)

18 comments:

aydah ahmad said...

bahahha ! LOLLOLOLOLOL ! ape laa gegurl tuh pergi tunjukkan diri .patotnye sembunyik laa dulu .

eee cepat-2 nak yang k9 plop !

KinosKoko said...

cepat la..bila citer ni nak hepi ending nih..saspen jek

widiea azira said...

dh agk dah!! dh agk dah!! mesti dy gadis misteri tuh...(excted)

Original CikTeddy said...

ahaha..sweet!

hawiz said...

what!!..next!!..cpt3

RinsyaRyc said...

tengah syok-2 baca, ada pulak 'memey gila'. penat wa gelak tauk~ haha

Ct Mawa said...

yes..suka part ni! :D

Teenager Housemaid said...

M stands for Mystery / mysterious.

whohaaa..sayakah gadis misteri itu?
hahaha..
just kidding..:p

CekbOlat-bOlat said...

dh agak ! yeyyy..

smilenajah93 said...

hailaaa ~~~ punyelah lame nk tggu nama die :P agaga ~~

Kisah Hati said...

nice entry.salam kenal :)

cinta disember said...

hohohoho....klakar la...:))

saya cello191 said...

berapa episod lagi drama ang nie...^^

Miss Wella said...

tak pernah bosan tunggu..haha

Juliet_iRa~" said...

sambung cpttttt!huuu..saspen je lebih ni..;p

psss : suka mencuba..haha..xpndai masak sgt pon..;p

Nelly The Strange said...

aish , macam cerita Korea sudah .. hahaha

siap duduk kat tengah-II jalan !!
memang patut .. kalau nelly , nelly cakap :
"Action ... Eh , cut .. jalan tertutup ni .."
haha

Anyyss Shuhaimi said...

gua dah agak dah. haha!

fierul said...

perh nasib baik bole ikt lagi crita nie .. hehe
cpt2 smbung :)