Boss Gua

Pages

Hot Drama

27 December 2011

Nama Saya Kim #7

*Jika anda terlepas Episode yang lalu :-


********************


Kim terkejut.Hatinya berdegup dup dap dup dap.Mulutnya hanya mampu mengeluarkan "Eh!" sahaja.Renungan pandangan mata Kim tepat pada wajah gadis tersebut "Wah cantiknya dia".


Hilang rasa emo Kim terhadap gadis itu.Kim mula hairan.Mengapakah gadis ini boleh berada di'sini.Tak mungkin hanya kebetulan semata - mata.



"Kenapa awak pandang saya macam tu ha !" Gadis itu bersuara.


"Oops.Maaf2x.Saya pelik,macam mana awak boleh ada dekat sini?". Kim meminta maaf sambil memakai begnya.


"Suka hati saya la nak ada dekat sini or tak.Tempat ini rumah awak ke! ?". Jawab gadis sambil membaca buku.



"Kalau macam itu tak apa lah,ada orang tengah tunggu saya ini.Saya terpaksa pergi dulu,Btw kalau nak duduk tu sila lah bersila yerk.Nanti tak pasal-pasal orang lain pulak yang terlanggar". Kim memberi pesanan kepada gadis itu sambil mengenyit mata.


"So what?,suka hati saya la nak duduk macam mana pon?". gadis itu membuat muka annoyying



Kim berkata dalam hati sambil memandang wajah gadis itu "Ego gila perempuan ini.Nasib baik la kau cantik tahu tak".


"Saya dah lambat ini.Gtg, ada jodoh kita bertemu lagi yerk.Bubye". Kata kim sambil melambai tangan.


Lalu kim meninggalkan kawasan itu.Kim terus mencari gadis misteri yang sedang menunggu kehadirannya itu.Dalam masa yang sama,kim telah di'ekori oleh gadis yang baru kim bertemu sebentar tadi.Kim tidak sedar yang dia telah di'ekori.


Satu MPH Kim pusing mencari gadis misteri itu.Tapi Tidak jumpa.Kim melihat seorang gadis kelihatan sedang menunggu seseorang.Lalu Kim beranikan dirinya untuk menanyakan soalan


"hmmm.Hai.Awak tunggu saya ?". kim bertanya kepada gadis itu.


"eh! hai. Siapa awak .? kenal pon tidak." jawab gadis tersebut sambil membuat muka pelik.


"Oh! saya salah orang.Maafkan saya". Muka kim merah merah malu.


Gadis yang mengekori Kim itu tergelak - gelak melihat Kim.Gadis itu melihat Kim duduk berehat di satu sudut bahagian Dictionary Laguage.Kelihatan Kim sudah berputus asa mencari gadis misteri tersebut.


Kim berfikir mungkin gadis misteri itu telah pulang ke rumah.Mungkin gadis itu seorang yang menepati masa.Sehingga 1 min itu tidak mahu disia - sia kan.Kim menyalahkan dirinya kerana telah terlewat.Kim berkata dalam hati "Dimanakah kau! Tolonglah muncul".


Tiba - Tiba muncul 1 suara seorang gadis dari belakang berkata sesuatu kepada Kim.


"Hai. Awak nak air?" kata gadis itu sambil menghulurkan air.

"Eh! Awak lagi?". Kim terkejut.

"Kenapa muka awak macam tu.? Buruk tahu tak. keh keh keh. Ambil air ini cepat". Gadis itu memerli kim.

"Thankz". Kim mengambil air tersebut.

"Jumpa tak gadis misteri itu?" Tanya gadis itu sambil membersih kan kaca matanya.

"What ? How u know?".Kim terkejut macam mana gadis dia langgar tadi tu boleh tahu about " Gadis misteri" itu.


To be continued ........

Adakah gadis yang mengekori kim itu ialah gadis misteri yang menunggu kehadiran kim.?

18 comments:

Scha Nazri said...

NEXT CHAPTER PLEASEEEE!

Zehan Ilyana said...

wah da byk episod ni..:)

Joe_Hans said...

mesti gadis misteri 2 makcik pempuan 2 kan?? boleh?? hahahhaha

aydah ahmad said...

kehkehkeh ! comel nyee . err gegurl tuh pkai spek eh . mesti nerd kan . hiks .
yeah ! kim dah jumpe gegurl misteri dia . huu ~

Miss Butterfly said...

harharhar sengal btolla minah tuu.. tapi dyela gadis tu kan? hiks!

Primadona said...

Kim.apasal aku rasa macam kisah ni betul2 jadi kat kau eh?

btw maaf sangat-sangat sebab sekarang aku jarang update blog aku,komen kat blog kau and ketinggalan byk entri.

Ini disebabkan bahawa aku mula sibuk kembali mengikuti kuliah dan kau pun faham-fahamlah keadaan aku semenjak kebelakangan ini.Saudara aku pergi semalam.Lama ni pun aku duduk hospital sambil gilir-gilir jaga arwah.Insha Allah lepas ni kalau semua dah settle aku confirm tak miss la pergi blog kau.take care =)

CikTeddyCorner said...

ololoh..sweet je!huhu smbung jgn x smbung^^

Akue Achik said...

da terlepas byk episod crita kim ni..huhu

widiea azira said...

okey dah smapai tahap klimaks. .makin best dh ni

Aleen Aiden said...

garangnye perempuan tu..rasa nak tampor2.hu3

MissD said...

num 8 bile keluar? heheh~

Anyyss Shuhaimi said...

ceritanya makin menarik. :)

iAmCekbolat said...

Oh yeahh.. pmpuan tu lah gadis misteri ! ^^

Miss Wella said...

ye..saya tunggu lagi..

KinosKoko said...

eh2..main kejar2 lak dia..

Anonymous said...

untunglah gadis misteri tuh cantik kannn.
heee
:P

Saddila said...

awak tunggu saya ke ? kehkehkehkeh . tak malu . main serbu je . hihi .

GojesYoja said...

confirm girl yg same..please jgn tuka cte! :p