Boss Gua

Pages

Hot Drama

28 December 2011

Wordless Wednesday #25

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.

Pensel O'bon

Itulah pensel 2B kegemaran gua masa sekolah rendah.Sebab pensel tu daripada kertas + design pesel tu unik.Dulu gua ada kumpul pensel ini.Tapi semua adik - adik gua balun bawak pi sekolah.

19 comments:

eddy syrol said...

minatkkkk satuuuu

Finaz Jaafar said...

pensel ni masa gwa skolah pun ada jugak tapi kalau gwa bawak gi skolah je mesti hilang..kena rembat kot ! sobbbsss

Eyda Syahida said...

perghhh... seni ahh.. hahaha

gua dulu pensel corak bunga2 beb. pastu dah besar nihh, hampehh.. langsung tak minat dahh ngan bunga2.. minat butterfly plakk.. #eh

Fendy said...

hahaha...lama dah xtgk pencil ni...

Saddila said...

pernah ada pencil macam ni . tapi tak suka pakai sebab tak tahu kenapa tak suka pakai .ehh ? -..-

Joe_Hans said...

aku xpakai pensil macam nie.. ahahhaa..belagak x aku?? :) peace!

ascil.punye.lah said...

haha comel! aku skarang pon pakai warna2 nih.

ascil.punye.lah said...

*pensel warna2 nih.

Original CikTeddy said...

comel la,kim! dh lame xde pesel cmtu.huhu

A.I said...

asal lak aku tak penah tgok pensel nih?
kita zaman lain kot eh?
hewhew.

Juliet_iRa~" said...

heee suka juga pensel tu..

warna putih kan2 dlmnya?

tp skarang susah nak jmpa..

widiea azira said...

pensel ni menulis x best la..x terang sgt..

aku suke tulis gune marker je..hahah

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

huhu suka kumpul pensel ek

Kikien Omar said...

hahaaa kesian lu...adik lu balun pensel lu bwk g skola..hee

gua suka tulis dengan pensel dr pensel tekan..feel nk menulis lg best..hee;)

Akue Achik said...

adk2 gua da bwak pi skola..xbole blah..haha

Teenager Housemaid said...

comelnye pensel 2b awak..
saya dulu pakai fabercastle. boring tak ade kaler2.. :(
ataupun gune penselnik..

Ct Mawa said...

kenape mcm x pena jumpe jew pencil ni??kim zaman bila ni?? :p

nasha sanza said...

hehe..sama la...colour luna pun suka jugak..hehe..

smilenajah93 said...

byknyeeee ~~~ mst pengumpul tegar nie :P