Boss Gua

Pages

Hot Drama

17 December 2011

Music On Saturday #22 (Special For Her)

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


Gua nak tanya lu orang something buleh.? Antara banyak - banyak filem melayu yang genre romantik or cinta dekat Malaysia ini kan, filem yang mana bagi lu orang paling sweet .? Gua dah mesti lu orang kata "0ng bak" kan? Eh silap type.Bukan Ong bak Tapi mesti 0mbak Rindu kan.

Tapi bagi gua , Filem cinta Ombak Ridnu  tu tak ada la sweet mana.Kenapa gua kata tak sweet? Sebab gua belom tengok lagi. keh keh keh keh.Kalau gua rasa nak tengok baru la gua tengok. Kalau rasa 'tak',jangan harap la gua nak tengok.

Bagi gua filem cinta paling sweet dekat Malaysia ini ialah "Im Not Single".Tipu la kalau lu orang kata lu orang tak suka cerita ini.Gua pon layan gak cite ini.Feeling kot. keh keh keh.Jalan cerita best.Sambungan cerita ini telah beralih ke drama.Iaitu drama AdaMaya.Siapa tak tengok rugi.

Onemore thing,Lagu OST Filem tu best.Walaupon gua single tapi gua dapat feeling lagu tu.So,hari sabtu ini gua nak play lagu ini.Lagu ini Khas untuk orang yang gua Suka , Sayang & Cinta. Gua harap dia dengar.Special For Her .  =)




Kalau la gua pandai main guitar acoustic.Mesti gua dah main cover lagu ini untuk dia.Tapi sayangnya gua tak pandai main guitar ='(. TApi gua ikhlas terhadap dia.

*jangan tanya siapa girl yang gua cintakan tu. =P

28 comments:

CikTeddyCorner said...

baru nk tnye..girl tu msti ada 'na' kt blkg..huhu

Syahirah Rasdi said...

girl tu mesti saya kan??hahahaa..ok gurau je..btw,lagu tu sesangat tersangat amatlah sweet..hehee

Saddila said...

ni lagu pakwe kite bagi kat kite laaa . curik je .
kehkehkeh . layan :)

Pendamba Mawar said...

semoga berjodohan kim..nice song

FR said...

Suka jugakkk Im Not Single tuuu, hihihi. sebab ada lisa. sebab ada Farid :>

Nurul Iman Rosman said...

lagu tu memang best and mmg jiwang.
orang yg tak bercinta pon boleh tangkap feeling. eh?

ehem2, untung lah that girl ye. hee :D

Juliet_iRa~" said...

right2..

pd ira ombak rindu x sweet mn sbbnya adaptasi novel kan..

suka juga im not single n drama adamaya..drama adamaya mmg tbaik!:D

suka juga lagu ost tu..ehem222..berjiwang la tu skng ni..hihihi

widiea azira said...

okay aku kantoikan erk...actualy ringtones aku lagu nih..haahaa

so ceweittt kan citer tuh.

Primadona said...

yeah.Betul tu Kim.AdaMaya cerita tersweet dan romantik setakat ini.Kalau filem Semerah cinta stilleto pun best jugak.hee

Joe_Hans said...

saper2?? hahaha,,,malu bertanya sesat jalan.. #ehh...hahaha

ascil.punye.lah said...

alaaa baru nak tanya sape orangnya,sekali nmpak amaran kat bawah tu .

Hirdayu Rahmat said...

haesh ! sape lah yang untun tuuu ??

A.I said...

im not single?
mana ada bests angat pon.
biasa2 jaa.
hehehe.


citer apa yer... tah la weh.
aku dah nampak korea je sekarang. taks edar diri malay. haha

cik ika said...

btol3..adamaya lagi sweet dr mba rindu..mengaup je tgk ombak rindu uh..

Anyyss Shuhaimi said...

cerita melayu tak berapa sweet la. gua rasa cite korea lagi sweet. haha!

Zehan Ilyana said...

huhu..
tataula cite melayu ape yg sweet..
err..
hikayat merong mahawangsa??
;p

saya cello191 said...

sape girl tu..hehe~~

RinsyaRyc said...

Ni kes rindu gile smpaikan rindu pun bleh jadik ridnu =.="


#om nggak rindu ko~

ENCIK TIKUS said...

baru nk tnye..girl tu msti ada 'syaz' kt dpn..huhu

iAmCekbolat said...

gua taw bkal kkak ipar gua tuh sape !
capital S kankan ^^

Smoga brakhir dgn Smpurna abg kim! opss.. shazwan september..

Juliet_iRa~" said...

dah g tgk blom cte arthur christmas tu?heee

Anonymous said...

weyt ! lama den tak bw . lama jugak den tak baca blog kim . sorii . hehe . btw nice song ! jangan nak berjiwang sangat lah budak kecik~ haha ^^

teha said...

hah ! baru nak tnye psl girl tu.. hahahha !

teha said...

hah ! baru nak tnye psl girl tu.. hahahha !

Juliet_iRa~" said...

ohh wahh..best x cte alvin??

review plsss :)

monologmalamhari said...

citer pling sweet ?
ombak rndu ? hehe dia ta mmpu buat ak ngis la tgk ombak rndu .
sbb byk y dia ubah tamcm dlm novel. hehe .
hah citer im not single tu mema best.

GojesYoja said...

same goes la kim..x tgk lg..& x rase nk tgk..HAHA

FizaFizz said...

aah..I'm not single tu sweet dari OR kot..tp lagu OR lagi BEST! HEHE