Boss Gua

Pages

Hot Drama

17 July 2011

Hasil Kajian Aku

Assalamualaikum..

Anneyong Haseyo..

Hari ini customer dekat jusco begitu ramai..Kerja aku sebagai Sales Assistant perlu menintik berat kan harga barang supaya tidak tersalah harga & stok barang perlu ada supaya customer dapat membeli tanpa rasa ragu-ragu..

Okay aku nak terus terang,actually aku penat..keh keh keh..


Berbalik pada tajuk Di atas "Hasil Kajian Aku"..Selama beberapa tahun aku telah mengkaji sesuatu..Since 2009 until now aku berjaya mendapatkan 1 jawapan yang agak mengecewakan aku..Bagi aku kecewa la..bagi korang aku tak tahu la..

Kajian yang aku kaji ialah "adakah perempuan yang cantik semua nya sudah berpunya?"...Aku pon tertanya-tanya..tu yang aku buat reasearch...Melalui pengalaman,akhirnya aku dapat juga cari jawapannya...kebanyakkan Perempuan yang cantik sudah berpunya/dah ada bf/dah couple...



Heliza Cantik kan..
En.google yang bagi gambar ini.


Bagi aku la..Sebab kalau aku rasa girl tu cun/perfect/style confirm mesti dah ada...bukan jodoh la tu...terima saja..okay la korang..itu saja ulasan aku hari ini..Peace..v(^.^)

41 comments:

oPiE iSa said...

Nak tahu tak pasaipa? Sebab bagi awek2 tu, dah kelihatan cun/hot, takkan single, nampak taklaku lak nanti, so rembat je mane yg dah usha tu. Tu yg kebanyakkannya gurlz meletop bf hampeh je muka. Yela, lgpun awek cun ramai ngurat kan. Hehe. ni pendapat saya lah... no offend k...Hehe...

Entri Terbaru Saya : Personaliti Berdasarkan Punggung!;
Day 7 of 30 days blog challenge..

Boleh tolong komen Sini?
Hehe..

Nyamuk Terbang said...

heliza tue dlu mntk nk aku jd adk angkt dia
aku ja xnk
haha

Anonymous said...

saya rasa tak sume kaum hawa yang canti/cun/perfect/segak etc nie dah berpunya..kekadang tak jugak..hoho..itu cuma pendangan saya ja la..:)

kim heeruul said...

opie : boleh pkai gak hang punya jawapan tu...gua sokong..

kim heeruul said...

aztiqah : haha..boleh percaya ke nie..?haha

kim heeruul said...

kasmadiana : gua pon tak kate sume..hehehe..

kaizen said...

sbb dorg takot org ckp dorg memilih kot...

latest entry Isu HANGAT Blogger Minggu NI!!!

Akin Amar said...

cantik ke xcantik ke..yang penting hati la bdk sepet..kan kan kan..hee

dan mengikut kajian gua plak, kebanyakkan couple ni akn rasa psgn(couple) diaorang la paling cantik, dimata diaorang la..walaupun sebenarnya biasa je..hee;)

Rafidah Farhana said...

Hoh ? Kira orang yg takde bf ni tak cantik la ea ? Wuwuuuwwu.

Aku pun expect gitu, pempuan lawa, mesti ade bf..

kim heeruul said...

kaizen : maybe la kot..mcm2 kan skrg nie

Unknown said...

Siyess gempak blog ni...
entry pon best..
best dapat follow blog ni :)
kalau free singgah la ke blog saya, bg comment and nasihat.
http://fahmiefiras.blogspot.com/

kim heeruul said...

akin : haha..tahu..tapi ini gua kupas isu about kecantikkan..

kim heeruul said...

rafidah : bukan mcm tu maksud aku...

kim heeruul said...

fahmie : eh,biasa2 je la..mane ad gempak..hehe..

Marina shamsudin said...

x jugak.ada sorang kwn ni chantek sgt.mmg semua budak laki masa kt matrik adore dia evenlelaki tuu chinese.tapi bila dtanya2kan,dia baru couple sekali jee.dan ada lagi bbrapa yg masih single.x semestinya yg cantek tuu dah berpunyee.tuulah yg lelaki selalu slh sangka.walhal dia x berpunyee lagi.tiba2 dgr org lein dah masuk line.kan rugi tuu.haha :)

kim heeruul said...

marina : kdg2 kita fikir dia dah ada...padahal tak ada..tetibe dah ad org masuk line..tu yg sadis ...

Anonymous said...

kim : ya la 2..

kim heeruul said...

kasmadiana : haha..betul kan..^^

Anonymous said...

betoi ka wey ? alaa . aku tak cantik la macam ni . ahaha . kim ! bulan posa hang keja ark ?

kim heeruul said...

atin : haa..ini bg gua je la..bulan puasa gua kerja..awat?

KinosKoko said...

haha..x la semua pun adik sepet..
ada gak yang santek2 tapi single sampai tua...haaa...tu nak cakap apa lak? hik2

kim heeruul said...

kinos : haha..gua tak ckp semua meyh..^^..ad ke yg cun tapi tak ada ..tak boleh percaya tu..ahha

Primadona said...

its depend.Ada jugak perempuan cantik/lawa/hot/awesome/gogeous/gedik/mengada yang masih tak de calon pasal standard tinggi sangat.Lagi satu perempuan yang mostly high educated pun still susah nak carik calon sebab ramai lelaki nak cari yang sama standard dgn diorang.Lelaki takut bila perempuan is more educated then man sebab itu rata-rata girls yang ada diIPT masih lagi single.Kau tak percaya Kim? Baik kau kaji lagi.hemoh hemoh.

Selalunya perempuan yang cantik/cun/lawa/ ni dia dari jenis yang Bimbo.Aku tak cakap semua.Certain girls je.So yang lain jgn mudah melatah ye :)

A.I said...

e2 kesalahan lelaki sebenarnya.

pompuan cantik la sebenarnya ramai yang single. believe me! HAHA

Unknown said...

ya ke yg cantik sume da ada bf ? lalala ;p

Farierahasanz said...

eh , gua bukan retiss korea eh.?? haha , tetibe

tah.!!! tak sume laa camtu wei .. bergantung pd tahap kegatalan die jugak laa. . wahahaa , amende aku ckp nie. . =P

tieka said...

<<<single je...alahai..orng yg cantik ,cute,perfect,style x mesti ye ada pakwe..ada jugk yg just single..xtpi orng x caya die still single meyh...

kim heeruul said...

dolce : haha..ok nnti aku kaji lg..^^

kim heeruul said...

aisha : ye ke lelaki yg salah..? tak pe,nnti aku kaji lg..hehe

kim heeruul said...

faraa : haha..bg gua ye ..hehe

kim heeruul said...

fariera : gua tak kate semua meyh..=P

kim heeruul said...

tieka : haha..itu yg gua pikir..

Pendamba Mawar said...

nanti buat yang lelaki lak.hahaha

Unknown said...

tak semestinyaaaa hahaha

kim heeruul said...

faiz : aku mmg terfikir nk buat yg lelaki nye lak..haha

kim heeruul said...

macek : haha..ye ke..?

eykazulaikha said...

hahahah....
tipu laa...
tak semua laa guys!!!

kim heeruul said...

luvly : haha..betul la..gua yg buat research..^^

Anonymous said...

ahaaaaaaaaa...dia memang cantik! :)

kim heeruul said...

abieb : betul2...mesti dh ad en

monologmalamhari said...

hahaha ..

kalau ak.. ak nak buat kajian btul ke gurl cntik nie slalu akan kapel dgn jejaka y kurang hnsem .. hehe