Boss Gua

Pages

Hot Drama

28 July 2011

Gua Pon Nak Jugak..*Giggle

Assalamualaikum..

Anneyong haseyo..

Gua nak habaq mai kat hang pa suma,Dulu masa Form 4 gua ada gak belajaq Pendidikan Seni..Kira tangan gua ni pon ada kelebihan jugak la..kah kah kah...Gua Paling suka lukis anime secara spontan.Tapi tak ada la perfect sangat drawing aku tu...Like this..


Open tab untuk tumbesaran si kecil


Okay,tak smart kan..keh keh keh..jangan baca keratan essay b.i gua yang mengarut tu..keh keh keh...Tapi dulu gua tak amek kelas grafik..Sebab dulu kelas grafik dekat skewl gua cuma ad 1 kelas je..so,gua tak dapat masuk sebab dah full..=(..Tapi tak apa gua tetap nak cuba juga melukis menggunakan grafik..


 Open tab untuk tumbesaran si kecil

Okay,macam belacan kan hasil drawing gua...Tak apa yang penting gua cuba...Keh keh keh..=)


P/s : padahal gua buat doodle nie sebab gua jeles dengan Pendamba mawar & Tieka..Dorang dapat doodle free daripada Aesya Zealous.Siap Buat DP dekat Fb..memang gua rase tercabar la.keh keh keh..=P

27 comments:

Primadona said...

yeah.macam belacan pun still nampak cute.Yang penting kita dah cuba. ;)

Nyamuk Terbang said...

pehal syg buat bngga lbeyh nie??
haha

Noraien said...

haha,comel jer ! nice one (:

cik dot said...

wei.. cmeyny doodle kau. ;PP
cer watkn gua pny 1.

kim heeruul said...

dolce : hehe..betul2...

kim heeruul said...

nyamuk : mane ad bangga..bweek..=P

kim heeruul said...

noraien : haha..thankz..=)

kim heeruul said...

cik dot : thankz..haha..gua tak pndai la nk wat kan org len punya..hihi..

I do I need Iman said...

haha ne bukn doodle. ne dodol. hahah takpelah. cun what. comey jaaa ;)
gudgud. pandai kau.

kim heeruul said...

wada : haha..ad la sikit mcm dodol..keh keh keh..thankz..=)

saya cello191 said...

jom pakat wat doodle..
musim dudel kah sekarang...=.="

kim heeruul said...

saya : gua rasa skrg tgh musim kot..

Aesya Zealous said...

hehehehe... okay la tu.. cantik pe.. gua punye doodle sume pun hampir same..susah kot nak lukis doodle lelaki!! ohoho!

EzayHadry said...

buat tuk aku satu..hehe ;P

Unknown said...

untung la , tangan aku tade seni langsong , haha

Lieyda Sabri said...

wahh hebak kot. eh mcm belacan ape nye,klu gua yg lukis macam kera kna belacan kot. heeeeeeee

AnakPakZohar said...

hahaa.. comel.. lahhhhhhhhhhhhhhh......................suke nyeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr

aizamia3 said...

rasa tercabar untuk kebaikan takde salahnya.. ;)

kim heeruul said...

aesya : hehe..thankz..lu punya smart la..

kim heeruul said...

ezay : errr..aku pon newbie..haha

kim heeruul said...

faraa : ahah..untung kan..try ar blaja..=)

kim heeruul said...

lieyda : hahah..kera kene belacan?..extreme gila..

kim heeruul said...

yad'z : haha..gua lg cumel kan?haha

kim heeruul said...

aiza : hehe..betul2...jgn kearah kedengkian suda..

kim heeruul said...

faiz : muka ada senyum..=)

cik azeya said...

buruk weh (jujur)


hahahh. tapi okeylah, smart jugak. budak lelaki memang suke lukis katun camni ek. ce lukis doremon weh. nk tgk. huhu

kim heeruul said...

azeya : haha..kejam..gua mmg suke lukis mcm nie.? lukis doraemon mmg gua failed..haha