Boss Gua

Pages

Hot Drama

13 July 2011

Tergugat.

Assalamualaikum...

Anneyong haseyo...

Semalam aku telah berniat bahawa se'nya hari ini aku akan berpuasa ganti..Kenapa aku kene puasa ganti..? hmmmm....Last year,masa aku study aku demam teruk..so,time tu aku miss 3 hari puasa aku..Nak tak nak tetap kena ganti juga sebab tak manis la bila puasa yang lepas ter'tunggak tak ganti-ganti..betul tak..?


Berbalik pada tajuk,memandangkan hari ini aku puasa ganti,aku punya nafsu,mata,mulut,tingkah laku semua kene jaga la kan...sama seperti kita berpuasa di bulan ramadhan...Aku ni kerja dekat tempat yang public,mean tempat orang awam selalu ada dan ramai..Aku kerja dekat Jusco Mid Valley..Dekat situ memang daebak la..Macam-macam orang ada..Ada orang melayu,cina,india,arab.bangala,jepun,0m putih & others la...


*Daebak - Terbaik


Apa yang mengugat iman Dan puasa aku tadi ialah Aku terpandang wanita cina yang berpakaian agak menjolok mata..Perrrhhhh..Aku terpandang okay,sebab dia muncul nak masuk dekat laluan biskut..Aku Dengan rasa bangga cepat - cepat pusing belakang..Apabila aku pusing belakang kelihatan ada lagi yang berpakaian sebegitu..

Keiko kitagawa
Ada la macam ni...


Cara penyelesaian nya,aku lagi rela pandang biskut-biskut & snack-snack yang terdapat dekat department aku tu tadi...better tak terbatal daripada terbatal..betul tak..?..Aku hope puasa ganti aku tadi d'terima oleh yang maha kuasa..amin..=)

24 comments:

syazrinakuya said...

hhaaha, tulah dia..mata..

kim heeruul said...

kuya : haha..mata aku ok je..^^

Rafidah Farhana said...

Hahahaha, banyaknya dugaan ye. Sabar..

Eh, kerja kat mid valley ke? Laaa.. Aku ade gak datang lepak sana :)

tieka said...

haahaha..alahai..kalu dh bulan puasa nnti..mcm mn lah agak ye??hehehee..

kim heeruul said...

rafidah : tu la..sabar je..a'ah gua kerja kat jj mid..ye ke..? mane tahu gua pernah kaco lu ke..haha

kim heeruul said...

tieka : tu la..mcm mane la nak tanggani masalah sebegini.haizz..

Akin Amar said...

hahahaa bgs2..
eh, bkn xmns klu xganti la tapi...
mmg wajib ganti pun..sbb dh tertinggal..hee;) selmat mengahabiskan puasa ganti.:)

Anonymous said...

pandang jangan kelip . haha

kim heeruul said...

akin : hehe..mmg wajib pon...thankz..^^

kim heeruul said...

zezolla : gua pon lupa td gua kelip ker tak..haha...

EzayHadry said...

haha dugaan..wey aritu aku ke jusco lame gak...tak jumpe pun ko..hahaha..

kim heeruul said...

ezay : sabo jer la ..hang pi bahagian mane..? gua jaga bahagian supermarket (biskut/snack.)

cik dot said...

aminnnn.... ^^~

Engku Sofea said...

hahahah boleh pulakkk kan. mat korea ni. t sofea buat blog review. mau tak ?

AnakPakZohar said...

hahahahahahhaha.......
dugaan puasa tuh..
nanti kalau bulan puasa .. lagi banyak dugaannya.. =)

Unknown said...

hahahahha macek pon [puasa jugaa. haha sian die, hahahah

kim heeruul said...

cik dot : amin...=)

kim heeruul said...

sofea : hehe..nak review? nak nak..hehe

kim heeruul said...

yad'z : haha..hope bulan puasa nnti dpt tahan la..amin..

kim heeruul said...

macek : hehe..puasa ganti gak?

Namee Roslan said...

ahaha, silap2 boleh terbatal puasa. dah la kaki diorg gebu2. hahah. pakai pendek2. pelik juga, kaki diorg tu tak hitam ke asyik kena panas je. maintain gebu je. hahha

nik farina aishah.... :) said...

hahahha, kesian baik pandang je kat biskut tu lagi sedp kan.. heheh

kim heeruul said...

Namee : tahu tak pe..gua pon tak tahu la depa lotion apa..haha..tu yg gebu je kot...

kim heeruul said...

nik : pandang bizkut oreo..perhhh..memeleh..nasib i dpt tahan..haha