Boss Gua

Pages

Hot Drama

09 July 2011

Ganti Cepat

Assalamualaikum..

Anneyong haseyo...

Pada malam yang indah lagi sunyi,Maya bertanya kan sesuatu kepada aizat.."esok jum puasa sunat"...Tetiba Aizat terkejut,"what?..puasa sunat?..bukan tak nak sayang,tapi abang baru teringat yang abang belum ganti lagi puasa tahun lepas"....

Maya gelak tersipu-sipu ala-ala macam ini "keh keh keh"...Lalu Aizat menerangkan mengapa tahun lepas dia tidak puasa buat beberapa hari.."tahun lepas 3 hari abang tak puasa.bukan sengaja ok...Abang tak puasa sebab time tu abang demam la..Dah lah masa tu abang tengah study,memang tak larat la.."..

Maya membuat muka taik ala-ala macam ini =.='..."Dah tu bila nak ganti puasa?,Bulan Ramadhan tak lama lagi tiba la,tapi abang tak ganti-ganti lagi puasa."..Aizat menjawab "Next week abang ganti la puasa tu,sebab next week abang kerja pagi balik petang..senang sikit nak berbuka"..Maya dengan hati gembira "Nanti Maya teman abang berbuka puasa ye sayang"...

Aizat mula blushing,pipi kelihatan pink-pink "Nie yang abang sayang lebih kat Maya nie =P "...Pipi maya juga mula menjadi pink-pink " ada-ada je la abang ini,jum tidoq"..kedengaran bunyi dengkur "zZZzz" ...Maya membuat muka taik lagi =.='.."Hampeh punya suami,tidoq dulu tak habaq mai kat cheq,selamat malam sayang(aizat)"...zzzzzzzzz

****************************

Sesapa yang belum ganti puasa yang lepas-lepas tu,cepat-cepat ganti..Tak ganti nanti tak boleh puasa....peace v(^.^)..


Antara kisah-kisah Aizat dan Maya :-


 
F(x)

Saja promote group-group yang cun..^^

13 comments:

Rafidah Farhana said...

HAHAHA ! Apela..
Tapi bagus jugak kalau pasangan kita mengingatkan dan sokong.. :)

kim heeruul said...

Rafidah : haha...betul2..baru semangat nak puasa..hehe

Anonymous said...

cari la yg btol2..bru la leh dpt yg ok..

Akin Amar said...

hahaa punya la tekun gua baca..
rupa2nya nk suro ganti puasa bg yg xganti2 lg..hahaa
cpt2 ganti!lelaki mahupun perempuan!...he ;)

cik dot said...

haha. actually nie cte psal spe?
ke lu reka cte sndri?
btw nice r cte. ad pngjaran. huu ^^~

kim heeruul said...

anon : cari betul2 ape..? nie msti hang tak bace sampai habis..haha

kim heeruul said...

akin : haha..kusyuk yerk..hang ingt ganti ape td?haha

kim heeruul said...

cik dot : ada sikit pasal diri gua..haha..thx..^^

hawiz said...

puasa aku full ok..tp aku slalu jer puasa sunat skrg....

kim heeruul said...

hawiz : bagus2..hang kan lecture..hehe

oPiE iSa said...

oit, lambatnye ganti... ish ish ish... :)

Entri Terbaru Saya : Saya bergambar dengan artis korea


Boleh tolong komen Sini?
Hehe..

Namee Roslan said...

saya dah habis ganti!! :D

kim heeruul said...

Namee : gua baru je abiz..hehe..^^