Boss Gua

Pages

Hot Drama

31 July 2011

Mari Kita Niat Puasa Sama-sama

Assalamualaikum..

Anneyong Haseyo..

Bulan Ramadhan/puasa lagi beberapa jam je akan tiba..Wah..cepat nya..Nasib baik gua sudah selesaikan puasa yg patut gua ganti..Alhamdulillah..Yang penting puasa tahun ni gua target gua nak puasa full,even gua bekerja,gua tetap akan menahan lapar & dahaga sehingga matahari terbenam...


Selain tu,gua akan menjaga pandangan mata,bicara mulut,nafsu dan pekara-pekara yang boleh menyebabkan puasa terbatal....korang pon jaga-jaga la mata,mulut,nafsu dan lain2 yg boleh menyebab kan puasa terbatal yerk..^^



Jom la kita sama-sama niat puasa...

Niat Puasa Sebulan
sahaja aku berpuasa sebulan pada bulan Ramadan bagi tahun ini
kerana Allah Taala



Niat Puasa



Dah niat..? bagus2..^^


One more thing,jangan lupa solat tarawih ye..=)


Selamat Berpuasa...
Sumber gambar chokilala...

15 comments:

Engku Sofea said...

sukaaaaaaaaaaaaaaaaa entry ni. slmt bpuasa kim :)

kim heeruul said...

sofea : hehe.^^..selamat berpuasa juga..=)

Ezay Hadry said...

selamat berpuasa..jangan kantoi ngan aku dah ;P

cik azeya said...

err perempuan boleh ke niat puasa untuk sebulan ek ?

Nyamuk Terbang said...

pehal kau kna gnti pose??pelik

Faraa Eiman's said...

ececeh , ko monteng , tembak ko ! haha

nelly said...

selamat berpuasa ya !
:)

kim heeruul said...

ezay : haha..kantoi ape weyh..? haha
selamat berpuasa..^^

kim heeruul said...

nyamuk : nak tahu knp...? pe geledah older entry gua..haha

kim heeruul said...

faraa : ececeh apo..=P
tembak la..haha

kim heeruul said...

nelly : selamat berpuasa juga..^^

Mohd Saifullah Hj Dolmat said...

Follow my blog http://pejuangmelaka.blogspot.com/

Miss Dolce and Gabbana said...

Salam ramadhan Al-Mubarak Kim.haha.Semoga puasa kita kali ini mendapat berkat dariNya.

Cik Zety said...

dah niat da. tggal nak buka je :P

chemay said...

selamat berpuasaaaaa
:)