Boss Gua

Pages

Hot Drama

03 July 2011

2/7/2011 - Mini Gathering At Pertengahan Lembah

Assalamualaikum..

Anneyong Haseyo..


Tadi aku betul-betul loteh..sebab? sebab aku rasa,aku yang sampai dulu dekat Mid Valley tu..hahaha..Rasa-rasanya la....Actually tak penat sangat pon..saja je..

Inilah kali pertama aku join gathering Blogger..Sebelum ini ada la jugak aku teringin nak join..Tapi
masa tidak mengizin kan aku pergi join..hmmm..jeles betul masa dengan aku....Nevermind masa..*to masa/time - nanti aku nak minta break/clash dengan ko...

Gathering tadi memang enjoy gila,walaupun aku cha'leh / Chow / Bla awal..Aku ada event lain tu yang aku chow awal..maaf ye kawan-kawan semua... Oleh kerana aku nak chow awal,aktiviti pertama kitorang ialah Ice-Breaking yang diketuai oleh Aina Aimi..Main-main la dengan dia,ketua tu..Tabik spring la kat lu sebab buat gath for blogger..peace v(^.^)..


Ice-Breaking



Antara retis-retis/Blogger-blogger yang join Mini gathering tadi ialah :-


*if nak tengok blog dorang,just OPEN TAB pada gambar...^^



Aina Aimi
Organiser / ketua



Kim heeruul / Aku la tu
ada tangan retisss...*lengan hijo



Mawar Wada
Retissss....




Siti Noraien
kami sedondon pakaian hitam putih..hehe




Muhammad Faiz
Photographer yang termasyur..




Cik Akin
tauke kedai kasut supra..




Lina Adryana
Ustazah pipi comel..




Shahidatul wif her BF
kawan retisss(mawar wada)




Muhammad Taufiq

Retiss gak nie..hehe


*****************************

Tengok muka happy kan..hehe..rugi korang tak join...


Lepas aku chow dorang ada buat aktiviti lain...

Dorang tengok wayang cerita SEKALI LAGI ...
jom tengok apa dorang buat selain tengok wayang....hehehe...





dorang pi tempat kerja aku..hahah..nasib baik aku dah chow..


dedua pipi tembam.chumil..^^


leh jadi model nie


Sesi bergambar dengan retiss(mawar wada) =P








***********************



Penutup tirai aku tak tahu pukol berapa..keh keh keh..yang pasti aku enjoy even aku sekejap je join..thankz to all sebab sporting gila.hahaha....if aku ada buat or terkasar or terguris kan hati korang,aku minta maaf sangat-sangat..hope aku dapat join next gathering....chow..~~


*sumber gambar from Facebook Album Faiz & Blog Aina Aimi..

16 comments:

Anonymous said...

photographer termahsyur la sgt..haha..<---aku bce nie gelak2 kot..haha..sbb mmg fun giler..

KinosKoko said...

amboi...seronok ko ek dak sepet..hehehehe..bila nak gath ngn aku lak ni..haizzz

AnakPakZohar said...

ok. gua jeles bhai.. gua jeles.. hahaha

Noraien said...

hahha..x sengaja lak pkai baju sedondon..cehhh,dh laa xkenal aien..mentg2 laa xfemes cam kim..haha

btw,selamat brkenalan ea..enjoy jpe (:

lenkali kite sume lpak sama2 agy yea ~

I do I need Iman said...

amboi....bile lak eden retis.
lempg kang,
hohoh tadelah memen. jea! nice entry yooeww! ;)
sweet moment ;p

kim heeruul said...

faiz : haha..betul la termasyur..hahaa

kim heeruul said...

kinos : haha..mesti la seronok..ko tak invited..mcm mane nk gath dgn ko..

kim heeruul said...

yadz : jeles dgn sape..? aku tak curang pon..haha

kim heeruul said...

aien : haha..kebetulan kot..haha...u la feymes..kia mane feymes..

kim heeruul said...

mawar : haha..lempang la..=P

hawiz said...

waahhh...golongan2 retis rupenyer..ehh..itu eh si aina...hoho

kim heeruul said...

hawis : haha..gua PA retis je..haha..tu la aina..awat mcm terkejut.?

kindergartenlibrary said...

wah ...rugi nya tak ada !!
best tu !

Akin Amar said...

hahaaaa best2!! nanti bila2 kite lepak2 lagi ye reramai..;)

eh, ptt la rie2 mcm ada bau2 kedai je. pakai bj kasut semua baru rupanya..haha;p

kim heeruul said...

nelly : haha..rugi2..mmg best..hihi..nnti join la

kim heeruul said...

akin : oopss..kantoi lak item baru kuar..haha