Boss Gua

Pages

Hot Drama

11 July 2011

Perlu ke aku search Gadis dalam mimpi aku?

Assalamualaikum..

Anneyong Haseyo..


Korang apa cerita.? pernah mimpi tak..? tak kira la mimpi jadi power rangers ke , cinderella ke, snow white ke, bawang putih bawang merah ke,nobita ke and apa-apa la yang sama waktu dengan nya....kerana ia tetap mimpi kan...

Semalam aku tertdow..Lappy tak shutdown..if Lappy tak shutdown,Fb pon tak log out la still online...Nampak sangat aku ni penat gegila.Tak sia - sia aku tertidow semalam...Awat tak sia-sia pula.? nak tahu ke.?..

Actually malam tadi aku mimpi.Dalam mimpi itu aku jadi diri aku..Aku tak jadi goku,power rangers,lee min ho or siapa-siapa pon okay....hahaha...Jalan cerita dalam mimpi tu aku tak ingat..Tapi yang aku ingat perempuan yang dalam mimpi tu..Dalam Mimpi tu kami tak buat perkara-perkara yang tak senonoh okay...

Persoalannya sekarang,siapakah perempuan itu..? Dekat alam realiti Aku tak kenal pon..Macam mana hang boleh sesat dekat mimpi aku nie..?...adoiyai...hmm..Dekat dalam mimpi tu dia cakap nama dia ANA SHIHA...Sedap nama dia..Dia orang malay..Perwatakkan dia yang aku ingat,dia seorang yang cantik,dress up like orang kaya,perangai gila-gila kuat bahan cegitu....


Perlu ke aku search nama tu dekat Facebook,Twitter,Skype,Google..?
wujud ke gadis itu..?

Kan bagus kalau dia betul-betul wujud dan muncul..hmm...Biasa la mimpi kan permainan tdow..tak semua yang kita mimpi boleh jadi kenyataan...Aku harap aku dapat bertemu gadis bernama ANA SHIHA tu...v(^.^)



Jom Dengar lagu ini..^^
K.will - My Heart Is Beating

26 comments:

cik dot said...

g r cri. ntah2 jodoh kau ke. huhu ^^~

Rafidah Farhana said...

Hahahaha, try la cari. mana tahu tu petunjuk ke...

kim heeruul said...

cik.dot : kene fikir 1000 kali nak search ke tak.ehe

kim heeruul said...

rafidah : takut kalo tak jumpa,nnti kecewa habis..

bachelors diary said...

da search...ada dlm FB..tp xder gambar...hehehehehe

kim heeruul said...

aremir : amboi..hang pon nak try gak ka..?hahaha

bachelors diary said...

minta2 la mlm ni mimpi...hahahaah

bahiyahaziz ; said...

search je..mne tau dia tul2 wujud..

kim heeruul said...

are mir : ahaha..hang doa kan untuk aku or untuk diri hang..hhaha

kim heeruul said...

bahiyahaziz : takut tak jumpa yok..

Anonymous said...

wow ! menarik !

kim heeruul said...

atin : hehe..jgn jeles suda..=P

reyna said...

siap ada nama lg,,
jodoh kot

Unknown said...

amboihhh! hahaha. nak jugak mmpi mcm tu!

kim heeruul said...

reyna : haha..tu la pasal..name dia bgtahu..Fb dia tk kasi tahu plak..

kim heeruul said...

macek lala : haha...bkn i yg nak..dia yg sesat dlm mimpi i..ahaha

Engku Sofea said...

hahhaa sofea pernah gak mimpi lelaki misteri.. tp mls nak cr :D

kim heeruul said...

sofea : perrh..awat malas nak cari plak..?

I do I need Iman said...

wwwuuuuuuuuu ana shiha.
tah tah ne name gabungan korea pujaan haty kau keee? hahaha ;p

kim heeruul said...

wada : eh,bkn la..mmg betul name dia dlm mimpi ana shiha..

MissNadh said...

macam cerita yg baru2 main kat astro tu la..dorg becinta dlm mimpi..tp dalam alam nyata dorg memang jauh,sorg kat msia sorg kat oversea..

bleh jadi mimpi kamu ni betul ke kan..tp alam realiti korg sgt jauh..smoge dpt mimpi ana shiha lg..dlm mimpi tu cube tnye die duk mne k..heheh

ngarut aku nih =.="

kim heeruul said...

nadh : gua tak tahu pon cerita apa tu..haha..tu pon kalo mimpi lg la..hehe

Namee Roslan said...

alololol...entah2 mmg jodoh kau. try search kt fb tak??tak pun kau taip je nama dia kt google engine tu..tp search as image kot2 sama mcm dlm mimpi kau tu. :) cepat lah cuba. :D aku mimpi nabil raja lawak tp sbb aku benci dia..aku xde la berangan2 lebih nk kata dia jodoh aku. haha

kim heeruul said...

Namee : dh try search..tp tak jumpe..takpe,nnti gua try search kat photobucket or flickr lak..hehe..hang mimpi nabil..?perhhh..

GojesYoja said...

mawa suka gila lagu ni..hihi

wait..this entri Julai 2011..mawa lum create blog lg..ptot la x pena bace..hehe

monologmalamhari said...

hehehe dlu ak pnah gak mmpi cmnie . tpi ak ta dpt nma die . aku dpt byg wjh die je . tu pun tak brape jelas .