Boss Gua

Pages

Hot Drama

04 July 2011

Aku Dah ada Banner Sendiri...

Assalamualaikum..

Anneyong Haseyo..

Nie nak habaq mai kat hang pa suma...Malam tadi aku tertidoq..Sebab? sebab penat meng'edit s0mething..aku nie tak habis-habis penat.... meng'edit Something ape..? Errrr...macam nak taip yerk....something like a picture...hmm..okay la aku terus terang...Malam tadi tangan aku letih/lenguh dok meng'edit/membuat gambar .gif means gambar yang bergerak...


Aku tengok orang lain buat..aku pon nak buat gak..Contoh kawan blogger aku ini...




Pendamba Mawar / Faiz


dari mata hati / Yad'z

Ok smart kan depa punya..tu yang aku teransang nak buat tu..hahaha...Macam-macam aku interview Pendamba mawar.haha..macam-macam aku tanye macam mana nk buat banner bergerak..haha..maaf yaw Pendamba mawar hang dok tension dengar soalan-soalan aku..keh keh keh....


Hasil usaha/titik peluh aku malam tadi..Akhirnya aku berjaya menyiapkannya...Biasa la kalau newbie yang baru belajar buat..tak ada la hebaq/perfect/smart sangat berbanding senior-senior yang pro...


nak tengok aku punya ke..? errrrr..hmmmmm... malu la plak..tapi aku tunjuk hang pa jangan gelak sudah......

inilah aku punya banner
Photobucket


Macam mana ..? tak ok kan...Biasa la,aku ni tak ada darah seni...keh keh keh..tu yang tak kreatif...Lagipon aku korek-korek Software Photoscape..haha..akhir nya itu la hasil nya aku perolehi...buat masa sekarang ini aku puas hati..mungkin aku akan buat yang baru if aku ada idea...

Kepada korang - korang yang baca ini jangan lupa save aku punya banner kat blog korang yeah...keh keh keh...korang boleh amik dekat side bar belah kanan atas sekali...



jom layan lagu GF aku nyanyi..
peace v(^.^)

24 comments:

Datin Tyka said...

wah ok ok. tapi blog aku ni iklan berbayar atau menang segmen je.. nanti ko join segmen aku , aku letak ok

tieka said...

hehehe..lawa dh banner..

kim heeruul said...

tyka : insyallah gua join..^^

kim heeruul said...

tieka : thankz..1st time buat..^^

Fathiah Hamim said...

smart kot. daripada aku neh, takda langsung.

kim heeruul said...

fathiah : try ar buat..chayok2..^^

Akin Amar said...

wah2..rajinnya..wiwit ade awex korea la..hee
bestnya ade banner sendiri..
akin nak buat malas..hehe;D

ENCIK TIKUS said...

perghh dah maju ada banner sendiri.. bagus bagus.. *tepuk tepuk bahu*

cik dot said...

eceh3.. bley r ajr lps nie.
nice3. ^^~

kim heeruul said...

akin : hehe...nak kan sesuatu kene la rajin usaha..hehe..awek ? bakal isteri kot.hahh

kim heeruul said...

En.tikus : tak ada la maju sangat..haha.baru nk berjinak2...

kim heeruul said...

cik dot : hehe..nk perli gua la tu..=P..gua pon budak baru belajar..mcm mane gua nak ajar lu..hahah

Anonymous said...

keep your rajin up ! hehe
kim ni mmg rajin betol la berusaha .
gud job !

kim heeruul said...

atin : thankz..hehe..mesti la kene rajin...

ninie_azriena said...

smart banner..
t boleh lah iklan kan secara percuma di blog ninie :)

Unknown said...

amboii untung la..kte ni header pn bru nak tepek tapi tak tepek2 lagikkk

Rtp Farra Arisha said...

ur banner is pretty cool :)

kim heeruul said...

ninie : hehe..thankz..^^

kim heeruul said...

finaz : eh blom tempek header lagi..?

kim heeruul said...

farra : hehe...thankz so much..^^

Lieyda Sabri said...

kim kim kim tulom i buat header kim. dah botak kepala i ni kim. pliss pliss. header biase jeeee

Bunga said...

lawa2..:)cayalah..

kim heeruul said...

lieydA : kim pon tak pndai buat header..kim punya pon cikai2..^^..sorry

kim heeruul said...

bunga : haha..thankz..^^