Boss Gua

Pages

Hot Drama

24 December 2011

Music On Saturday #23

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


Yahooo dah hari sabtu. Esok plak X'mas.Tapi gua tak sambut.Gaji pulak lagi beberapa hari je lagi nak kuar. keh keh keh.So,hari sabtu ini macam biasa la gua akan update Music.Dah lama gua tak play lagu korea.Tapi sekali lagi gua tak play lagu korea untuk Music hari ini.

Lu orang pernah tengok citer CINTA KIRANA? alah sinetron yang hot tu. Gua tak tengok. Tapi Ibu & Adik perempuan gua tengok.Lagu ost citer ini feeling kot. Layan gila. keh keh keh.. So,hari ini gua nak play lagu tu. jom la dengar.




Siapa suka lagu ini,sila sepet kan mata macam gua. keh keh keh

16 comments:

Anonymous said...

tau lagu nieee.
mak chemay ngan adik chemay pon layann.
heeee..

*kim suke lagu nie?*
^.^

Saddila said...

wooo bila dengar lagu ni , gua teringat kisah lampau woo . tak boleh blah !

aydah ahmad said...

ouh best lagu nih
citer kirana ni citer yang mane ek ?
err takpernah tengokla


p/s : sy taksuke tgk tv -_-

Noraien said...

lagu nie best .gua suka ;)

si robot comel said...

wa baru tau lagu ni, sadiskan.

GojesYoja said...

mawa pon x tgk cte 2

FR said...

cinta kirana? apa tu? hek3.

tp lagu ni best la *bulatkanmata*

ღKekunangpelangiღ said...

Tunggu gaji nak open table ka? :D

P/s : Lagu indon dari dulu sampai sekarang, Peterpan tetap dihati. :)

CikTeddyCorner said...

lgu ni mmg best..dia milikku!kata penegasan tu..huhu

Primadona said...

Oh lagu ni selalu gila kena putar kat radio.Tapi cerita cinta kirana tu tak adalah plk aku tengok kim.Best ke? haha

Joe_Hans said...

mata aku memang dah sepet kim.. camner?? ahahahah

Oh Lady said...

Mata dah tlebeeh seepet...he suka!

Hafiz Hafizol said...

haha.. dia milikku bukan milikmu dia cintaku bukan cintamu pergilah kamu... lalalala

cik ika said...

masalanhye ta pnh tgk cinta kirana uh..huhu..sadis~~

Juliet_iRa~" said...

suka yovie ngan yuno ni!

lagu2 diorang best!:)

Mek Onie said...

waduhhhh! mengingatkan aku kisah sila ku,huh