Boss Gua

Pages

Hot Drama

26 December 2011

Kesian Sama Lu Tikus.

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.

Gua update entry ini sebab gua rasa gua perlu taip.Apabila Akal telah Berfikir, Saat Itu Jari Gua Mula Menaip.So biarlah gua nak taip pon.keh keh keh.Ye lah dah dua hari gua tak update.Risau gak nanti tetiba readers gua tacink.Hope tak ada yang tacink la ye.


Entry hari ini gua tak nak lu orang semua salah faham pula.Gua bukan nak buat wishes christmas pon.Nanti tak pasal - pasal gua kene kondem dengan blogger - blogger lain.Tapi ada la kene mengena sikit dengan Chrismas.


Pekara paling mengarut penah gua dengar ialah Santa Claus yang tua + Berjanggut putih dan menaiki Rusa terbang menghantar hadiah - hadiah untuk kanak - kanak yang under 12 year old.Mengarutkan.Sanggup plak tu hantar kesetiap umah.Gila Punya Santa.


Tapi bukan itu yang gua cuba nak Isu kan sekarang ini.Sebab pekara itu semua orang dah tahu mengarut.Sebenarnya perkara yang cuba gua nak kupas ialah about Tikus.Sehari sebelum Christmas mesti dorang siap sedia kan hadiah untuk dia juga.

Siapa dia tu ? keh keh keh. Tikus lah. Tikus kat tempat omputih pon sambut christmas juga tahu tak.Time Christmas Tikus memey paling senang kena pancing.Kesian kau tikus.Dorang memey pandai.Siap ikat cheese tu dengan reben. keh keh keh.

Rasanya Mr.Bean ada gak buat perangkap tikus time Christmas.Cilaka punya Mr.Bean.


21 comments:

CikTeddyCorner said...

bru tngok mrbean td..huhu

ascil.punye.lah said...

hahahaha citer mr bean tuh berjuta kali dh tgk.

Joe_Hans said...

tikus buat korban plak lar lepas nie.. Astagafirllahalzim..dose2.. hohoho

Zehan Ilyana said...

haha..
tikus eh?
;p

Unknown said...

hahaha

#mengarut
alat untuk mancungkan hidung
http://pulsowanie.blogspot.com/2011/12/jom-mancungkan-hidung.html

reenapple said...

kesian kat tikus... oh... sob3... haha

Anonymous said...

gelilah tikus.
adoii
-.-

FR said...

nie org tacing ni, hahaaa :P


tadi bukak disney, Mr Bean episod ni.
bukak tv3, oh Mr Bean lg -,-
legend betul dia ni ehh.

iAmCekbolat said...

haha.. ttbe mood rndu nk negok Mrbean punye krimes.. =P

Miss Butterfly said...

hahaha mengom mr bean tu. dah lame ak xtgk.. -___-

untunglahh jadik tikus. erkk! -.-

hawiz said...

eee....mrbean mlm td..cam haram..haaha..tikus2..hurmm

KizZ said...

Ish.Tikus.Fobia.

P/S : Kalau rajin-rajin sudi-sudi lah join segmen "Bloglist Xchange" and "Review Ur Blog" dari Kiz kayh

Nurul Iman Rosman said...

err, kenapa saye blur ye?
hehehhee~

D'ya Marshmello said...

haha ayoo.kesian tikus tu kan jadi mangsa, aduhai! sadis betul hahah ;p

jum terjah! ;p

LATEST ENTRY : Cuti-Cuti Malaysia | Melaka Bandaraya Bersejarah

tirahzairi said...

annyeong yobo...eh salah, oppa...hehe
....saya tgk jgk....cian tikus tue kn

monologmalamhari said...

semalm baru tgk crita tuh .. :)

Akin Amar said...

hahaa mr. bean yg sengal! ;)

Juliet_iRa~" said...

haha..mr bean xbg tikus smbut sekali daaa..;p

Akue Achik said...

hhaahaa..org rumah saya mmg ska tgok mamat ni..

hepi new year kim..haha

Anyyss Shuhaimi said...

tikus sambut hari raya tak? haha!

GojesYoja said...

adoi..pon bole! :D