Boss Gua

Pages

Hot Drama

11 December 2011

Banner Baru.

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


Ini hari gua selesema.Banyak kali gak gua bersin.Gua harap lu orang semua sihat - sihat belaka ye.Memandang kan minggu ini gua kerja pagi dari 9am until 6pm (opis hour) keh keh keh.Balik kerja awal,sampai saje rumah macam biasa gua online.Tapi Facebook gua tak online dulu.Lepas gua blogwalking & balas kunjungan para commentor.After that baru gua online Fb.

Apabila dah bosan online Fb,gua buntu tak tahu nak buat apa.Pandang kiri kanan depan belakang dinding yang bertampalkan poster Girl's Generation.keh keh keh.Sebab gua online dalam bilik.Tetiba gua tergerak hati untuk melihat Banner yang terdapat di blog gua yang ini.





Itulah banner gua.Tak smart kan.Biasa - biasa je.Maklum lah tak kreatif.Hati gua berkata "mesti readers annoying bila tengok banner gua ini lama - lama". Nak tahu kenapa gua kata cegitu?. Sebab gua pon rasa annoying gak bila tengok banner tu lama - lama. keh keh keh.So dengan kelebihan yang ada, gua telah mencipta banner yang baru untuk blog gua. Nak tengok ?




Gua ambil masa 3 hari untuk siapkan banner ini.Tak smart & entah pape je kan banner gua ini.Kenapa gua pilih Lucas from Gundam seed tu ? Sebab dia girl anime yang paling cun di antara anime -anime yang lain.keh keh keh..

Kalau lu orang nak kutuk boleh,tapi ayat jangan kasar sangat ye. keh keh keh.Overall gua memey puas hati sebab ia hasil daripada gua sendiri.


*Jangan tempah suruh gua buat banner ye.Gua belom Mahir lagi. hihihi..

22 comments:

Miss Wella said...

cantikk..

Zac Rega said...

sweet <3 hehehe

syazrinakuya said...

untunglaahhh ade banner. =p

Pendamba Mawar said...

smart ar tu..:) tapi tulisan tu tenggelam.haha..:)

nice job

tirahzairi said...

ok la tue...

Joe_Hans said...

weyh...aku pown baru pass maen design2.. buat kali pertamanyer.. buahahhaa

Anonymous said...

tengok kim buad banner.
teringin jugak nak buad.
tapi tak reti.
ermmm.
okay dah banner baru tuh.
:)

*chemay dah add kim kat fb. :)

Hafiz Hafizol said...

watkan aku 1.. dah lama nak ada banner sendiri.. haha

CikTeddyCorner said...

smart dh tu..mnarik tp mcm pm ckp tulisan x bape nmpk..hihi
tifa dlm final fantasy lagi lawa kot bg cik..haha gurau2 je..

kim,cik pon dh xtau la ape yg x btol psl kod tu sbb cik gune kod tu jugak..mnjadi je kt blog cik..cube kim google tuk tuto tu..mybe kt blog lain ade kot..^_^ maaf kim..

Lea Isnawi said...

nak tempah! nak tempah!

hehe

Mek Onie said...

3 hari,lama tu ..ekekeke...gundam seed best :)

aydah ahmad said...

nice banner . err tulisan tuh tukar laa u ><

golapp haaihhh

monologmalamhari said...

wahhh dh ada banner baru . nie yang jeles nie . hehe
smart dah tuh .. :)

aydah ahmad said...

i tak cntik . xde yg nak tats y i single . huu~

Saddila said...

alololo comel . cantik . sweet . nak satu ! haha

RinsyaRyc said...

wuiiyooo.. tunjuk tangan >_<

Aleen Aiden said...

untunglahhh pandai buat banner...ki3 :P

iAmCekbolat said...

gua tergugat -_-"

kindergartenlibrary said...

amboi .. lawa .. sweet lah pulak ..
:p

Alis Sarah said...

Banner yg lame semadd lgi :\
Aaaa. My opinion la :)
Lalala~ Assalamualaikum.

Hirdayu Rahmat said...

MAYA SUKA BANNER BARU NII !

Nurul Iman Rosman said...

banner dia mesti dengan awek ala2 korean kan.