Boss Gua

Pages

Hot Drama

06 December 2011

3rd contest by Muna : CANDID TIME

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.

Gua ter'gerak hati nak join contest lagi.Mana la tahu ada luck nak menangkan lagi kan.Insyaallah =). Kali ini gua nak join contest from MUNA RAHIMAH.Siapa tak kenal beliau.Beliau ini boleh dikategori'kan Feymes or Retiss la jugak. keh keh keh..Minta maaf ye cik.Muna.Gua bergurau je.


Tanpa melengahkan masa lagi.Gua nak hantar resume kat Cik.Muna ini.

untuk pengetahuan Cik.Muna,gua dah lama follow cik.Harap maklum .= )


More Info open tab this banner.


Gambar yang gua pertaruhkan ialah :-

Sesi orientasi time ini memey penat gila.Terus terang gua tak cukup tdo time ini.
dah la time nie dekan tengah bagi ucapan.

Location : - MAINHALL UNISEL
Activity : - Orientasi
Photographer : - Tidak ingat.

TEKA MANA 1 GUA.?  keh keh keh.


2 orang Super Saiyan yang gua tag :-


That's all. Harap gua menang la yerk. Kalau gua menang,gua nak Lomo tu boleh ? keh keh keh. Kalau tak dapat Lomo tu,dapat Perfume URberMen pon jadi la. keh keh keh.Kepada yang join Gud luck & Wish me luck. peace v(^.^)

19 comments:

Lea Isnawi said...

yg hujung belah kiri tu

wiwit!

Noraien said...

good luck ;)

CikTeddyCorner said...

wah...cik harap kim menang! amin!

RinsyaRyc said...

tu la yg baju kelabu bju takde tngan. terer x guwa? harap-2 berjaya :')

aydah ahmad said...

gud luck dear . nampak air liur base laa . hiks

ascil.punye.lah said...

eleh3.comel lah tu tido camtu?hahaha.

gudluck bro! =)

Nurul Iman Rosman said...

alaa, mesti yang baju belang kelabu tu kan.

good luck okay! :D

RinsyaRyc said...

ngade enn tuko-2 gamba ? yg tadik tuh wa x sempat download >_<

#takde kes nak download gambar org +_+

Miss Butterfly said...

baju belang hitam putih tu kan? yang kedua tuh... tol tak? hahah gudluck! :)

cik jannah said...

kim, ko yang pakai bagu hitam belaang2 tuh. haha

Primadona said...

Good luck Kim.Tak dapat den nak blogwalking and update mcm selalu.Line kat hostel lembab sangat =)

ch000tz said...

best of luck to all..... :)

http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/www-11-wild-captured.html

KinosKoko said...

adik sepet wa pkai baju gelap nuu..betoi ka salah?

gudluck~~

GojesYoja said...

haha..caya la letak pic 2..kim yg belah kiri la :p

Juliet_iRa~" said...

elehh..ntah2 ms dgr lecture pon tdo..kekkekekeke

Outbound Malang said...

berkunjung sob..salam blogger
salam kenal dan sukses selalu ..:)

Saddila said...

chehh handsome -__- ehh ??
tgk mata pun tahu yang hujung tu . haha

monologmalamhari said...

gud luck bro .. :)

Pendamba Mawar said...

gud luck