Boss Gua

Pages

Hot Drama

08 December 2011

Wordless Wednesday & SPONTANEOUS THURSDAY #22 : (2 in 1)

Wordless Wednesday #22

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


tak paham bahasa agaknye kot. Lolz


**************************



SPONTANEOUS THURSDAY #22

Perlu ke nak kutuk - kutuk minat orang lain .?
Perlu ke nak kutuk - kutuk kpop?
Perlu ke nak kutuk - kutuk orang yang minat kpop ini bodoh ?

Gua amek dekat entry Cik muna

meyh sini gua nak cakap kat haters kpop "SUKA HATI GUA LA NAK MINAT KE TAK.GUA ADA SUSAH KAN HIDUP LU KA ?" tak ada kan ? so ?



Gua layan kpop since 2007/08.Time tu aman je. Now ? errgghHHH..!! malas la gua nak mencarut.Lepas ini budak gigi rabbit ini pemes la.Lain kali hormat la minat orang lain.

25 comments:

Noraien said...

yg first tue memang yang buang tue jenis tak faham bahasa.mungkin kne guna bahasa isyarat kot .

yg KPOP tue,gua dpat tahu yg tue fake blog.budak perempuan tue pon fake.tapi memang ramai giler marah.komen ratus kowt .gempak .hhee ;)

cool bro !

monologmalamhari said...

kdg2 tuh plik gak . kalau tak mnat tuh dah la . ta pyh la nk kutuk2 . y dia suka kita tak suka tak ckp apa pon .. haish payh tol ..

khalila ishak said...

huhuu... org cmtu mesti jenis suka bila org lain sakit hati. sabar je la. suka gak tgk kpop sebb suka tgk diorg menari. heheh

Miss Butterfly said...

gua tak kisah ngan orang minat kpop. bende tu hak masing2. mcm kt bilik gua, tiga2 gila kpop. tapi gua oke je. kadang2 gua join gak. huhuhu

gua minat jepun. tapi tak fanatik. :)

Nurul Iman Rosman said...

lumrah manusia,
selalu degil ;p

Joe_Hans said...

pic 1st : lempang jer org yg xreti bahasa nie... huh!!!

2nd : hahaha..kau sama cam ousmate aku, fanatik giler ngan k-pop... hohohohoh

NM said...

haha.. lek lu kim..
gua tak minat sbb gua kompiuss hero-hero.. haha.. muke sweet2 gituu.. ^^
shilek ya beb ^^

GojesYoja said...

wordless wednesday : kebersihan separuh daripada iman..sape yg wat cm2,,xde iman la kot

spontaneous thursday : mawa pon da muak nk hadap org cmni..fans kpop x pena pulak kutuk fans org laen..tah pape

Anonymous said...

chemay pun tak suka kpop.
tapi takde lah sampai nak kutuk orang2 yang minat kpop.
for me.
interest is differ from one people to another.
tak perlu nak kutuk2 satu sama lain.
easy as that.
:)

cik ika said...

baru jdi peminat kpop ni..dulu even ta minat pun, ta de a ce nye wat statement brani mati ckp cm uh...

papepun i love yonghwa n jongki...

smilenajah93 said...

uit , rileks2 ~ biasalah tu manusia ~ xpuas hati je keje ~~

saya cello191 said...

aku tak puas hati tol kt org anti-kpop nie.

stress!!

saya cello191 said...

weh..blog tu fake la
tuan punya nama tak taw pape pon

http://www.hazrey.com/2011/12/779-kpop-makes-our-children-delirious.html

CikTeddyCorner said...

cik x kesah pon..laen org laen mnat kan?jnji sume bhgia!

Pendamba Mawar said...

gambar first diorang memang takley bla.hahaha

yang second tu, aku rasa ni fake akaun je la kim.. saja sbotaj tu.. rilex ar..:) baru dapat peluang komen entri.sorri yaw

RinsyaRyc said...

beast :')


biar ajela kalau x minat pun. wat ape dorank nak kecoh.

sugar2 kapas strawberry said...

biarkan mereka

ch000tz said...

hehehehe tu lah dia masalah kat mesia ni kan >_<


http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/spontaneous-of-sayings.html

Saddila said...

yang pertama , BENGONG .
yang kedua pun , BENGONG .
haishhh masing2 mcm takde life je .

Hafiz Hafizol said...

----------->>

TERASA!! kbai

Juliet_iRa~" said...

mcm2 org ada..

boo layan je la org camtu...

huu..

Engku Sofea said...

ayeem cakap tu bukan dia yang cakap. kene khianat :) dia dah buat report polis dah. hihi

ascil.punye.lah said...

hmm pemes nya isu haters kpop nih.

Lea Isnawi said...

amboi 2 in 1 terus

ww : mereka sume tu pemalas. pengotor.

ST : aku pun xde la minat kpop sgt, diam diam sudah.

Unknown said...

huhu kutuk2 dapat dosa je an, biar la orng nak minat apa right? huhu truskn ber kpop :D