Boss Gua

Pages

Hot Drama

20 November 2011

Nama Saya kim #2

*Kepada yang belum baca yang sebelum punya.Anda kena baca " Nama Saya Kim #1 "



Hujan sedang renyai -renyai.Kelihatan pelangi 7 warna telah muncul.Sebelum hujan itu kim bertekad untuk membeli buku komik.kim berkata dalam hati "hujan dah tak lebat ini,redah je la.Dah renyai ini".Kim berlari menuju ke kedai buku MPH yang berhampiran rumahnya.


"Nasib baik hujan dah tak lebat".Lalu kim terus menuju ke kaunter bayaran dan menanyakan sesuatu kepada cashier itu "bro,buku komik yang gua tempah tu ada lagi tak?" .Bro itu jawab dengan muka baru lepas bangun tidur "Tadi masa gua kemas - kemas gua tengok tinggal 1 je.Tak pasti la dah ada orang beli ke blom,cuba lu pi tengok kat rak belakang itu".


Tanpa membuang masa kim terus menuju ke belakang untuk memastikan komik itu masih ada.Semasa menuju  ke belakang,tiba - tiba kim terjatuh "errrgghhh" .Kim bersama emosi kemarahan mengatakan sesuatu


"Weyh! kalau nak baca buku free pon duduk la bersila.Yang ko tak reti nak bersila ini pehal?.Nie nasib baik aku yang jadi mangsa ko.kalau orang lain,mungkin ko dah kena" .


Perempuan itu menjawab sambil membaca komik tersebut tanpa menghirau kan kata - kata kim


"ko yang jalan pandang ke mana.Ko nak salah kan aku duduk salah pulak?"



Kim bertambah emosi lalu dia merampas buku tersebut.Tiba - tiba sesuatu yang mengejutkan telah berlaku.



"eh! aw aw awak rupanya.Awak la gadis basikal itu hari kan" kim gagap.


"Oops." Perempuan itu blushing.pipi dah pink.




Lalu perempuan itu terus merampas buku komik yang dia baca sebentar tadi untuk menuntup mukanya.



To be Continued......

27 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

=,=
adakah imaginasi tehenti?

Akue Achik said...

kemon kim.....sambung..sambunggggg..

iAmCekbolat said...

iklan cap ibu jari kaki jiran la plakkk.. adehhyaii..

noraauliyya said...

haha.. cepat sambung lagi..kenapa pempuan tuh suka larikan diri?

Pendamba Mawar said...

wewit..baca buku?rajin

ascil.punye.lah said...

sweetnya la haiiii.sambung lagi.sambung lagi!

ascil.punye.lah said...

sweetnya la haiiii.sambung lagi.sambung lagi!

GojesYoja said...

haha..chumel 2 muka kale pink

Daddylicious said...

ui ganasnya main rampas2...:)

smilenajah93 said...

aulaaaaa ~ skit sangat nie ~~ grrrr ~~ lagi lagi ~~~

Oh Lady said...

Xcited akk bc..lor cntnue...?

aydah ahmad said...

errkk . syok bace dah to be continue plopp ! haihh ! nak lagikk ! haha

men rampas-2 pastuh men laa kejar-2 kat kedai buku tuh . hahaha .

Run Away said...

wah....sambung lah lagi...;d

Hirdayu Rahmat said...

eyyyyyyyyyyyyy ~~~~ imaginasi ke bebetul niiiiiiiiiiiii ??

monologmalamhari said...

aku mcm bole byg je kim . hehehe :P

cik wanie Lovela (CWL) said...

cepat lah sambung

nurul diana said...

rjinye laa , hee cpt smbung ek :)

Orang Kita said...

sepet,, smbung cepAT,,,, hahaa ^^

Primadona said...

budak ni baru nak feel baca dah to be continued? Cepat sambung tau sementara aku masih free.Nanti bila aku dah tak free agak susah utk aku blogwalking and comment entri kau.Sem baru dah start dah.T.T

CikTeddyCorner said...

okeh lps ni kite tunggu scene kim ngorat budak tu plak..hik3
blushing le tu^^

cik dot said...

smbg2.. cm best j cte lu nie..

Akin Amar said...

alolorh...co cweet...hee
agak2 camne si kim tu ngorat gurlz tu ek?..hee;)

cik jannah said...

haha. tang klimaks lak benti kan?

Miss Butterfly said...

wa pon suke komik. tapii.. sempat lagi dye rampas komik nk tutup muke eh? hahaha

khalila ishak said...

love story ye ^_^

cik wanie Lovela (CWL) said...

bila nak sambung duk dtg chek banyak kali nie hehehe

RinsyaRyc said...

popular lagi murah kot kalau ade kad member.. <----x de kaitan