Boss Gua

Pages

Hot Drama

07 November 2011

Angry Kim.

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


Ini Hari ke 3 gua cuti.Maklum la cuti raya kan.keh keh keh.Cuti lama-lama ini pun bosan gak.Bila on fb just upadate status.IM orang gua admired pon dia bkn nya layan.Yeah,gua tahu gua tak perfect.Awak kan cantik Budak U,mana la nak layan gua yang tidak berpelajaran DIPLOMA/DEGREE dan cuma  hanya bekerja dia sebuah Syarikat membeli - beli belah Jusco sahaja.It's Okay.Gua paham.*pehal ayat nak tacink ini.


Back to the Title
 *sila baca setiap paragraph.Supaya tidak ada salah faham.


Zaman sekarang memey moden.Lahir - lahir dah dapat tengok handfon.Dah besar sikit dah pandai main Twitter & buat Facebook fan page.Lu ingat lu retis.keh keh keh.Budak - budak sekarang celik -celik je tengok adik beradik lain pakai fon,main facebook and other,dia pon sibok nak guna juga.Tak caya sila baca entry ini "Blog Bulat Mata"


Budak - budak sekarang juga celik celik je dah dapat tengok Angry Bird.Bukan saja dapat tengok.Malah dapat peluk bebola Angry Bird.Bukan setakat tu je,Siap boleh main tembak-tembak babi kaler hijau kat komputer.Konon cool la tu lastik guna peluru burung kaler merah.Malas Nak letak gambar angry bird.Bukannya comel mana pon.bweeek..=p


Dulu zaman gua,celik - celik je nampak basikal.Tapi gua bukan nak cerita about basikal.Dulu gua memey seorang yang agak nakal.Dulu kat dunia ini macam - macam burung kita boleh lihat.Antaranya ialah Burung merpati,burung layang-layang,burung gagak & others.Gua paling anti dengan burung gagak.Sebab...


Satu hari tu gua otw nak pi sekolah agama,tetiba macam ada something yang terjatuh dekat atas songkok gua.Gua try la pegang,dem..Cecair bercampur serpihan2 undang yang telah dijatuhkan dari bontot burung gagak iaitu Taik Burung.#bullshit punya gagak.


Gua bertekad untuk membalas dendam.Gua sembang-sembang dengan member-member gua,ternyata bukan gua sahaja yang terkena dengan helah si gagak.Malah member-member gua pon terkena juga penangan taik gagak.Gua dan rakan-rakan plan untuk mencipta 1 alat yang boleh menembak burung gagak tersebut.Time tu budak - budak di'larang memegang senjata api.

So dengan kepakaran kami,kami telah mencipta LASTIK.


inilah lastik..ada sapa2 tak kenal ?

Misi menembak burung gagak pon bermula.ala ala cegini


Ambil ini.Mampos ko. 

Nakal kan gua time kecik - kecik.keh keh keh.Lu orang jangan nak follow pulak.Elok la game angry bird tu ada.Boleh la lu orang lastik babi - babi tu.Tapi Budak budak zaman sekarang rugi la tak dapat pegang lastik.

25 comments:

GojesYoja said...

makin lame makin canggih..sok ank2 kim x yah g skola da..skola on9 jew dr uma vdio came ngn ckgu..haha

Primadona said...

ahahaa..Kau kena berak kim.Kesiannnya.Guwa tak rasa ini entri kau marah.lucu adalah.

Setuju dengan entri ni.Budak-budak zaman sekaran memang budak-budak zaman milleniumlah.Keluar2 je dah mahir main gadget2 canggih bagai.

RinsyaRyc said...

agaga.. blog guwa.. >_<

suke3!!

dulu ko skolah kat skolah agama ke?

Hirdayu Rahmat said...

humph ! brtol.. ade ke darjah 6 adik maya nak hanfon. nampak beno dah ade niat nak enjoy. geram betoiii

gigiAriEma said...

tuh la bebudak zman skrg! haha..
tp dlu lg best kn..
:P

si robot comel said...

wa still simpan lastik wa, salu lastik lembu, jahat tak wa?haha

Nyamuk Terbang said...

aku ad g lastik weyh
haha

widiea azira said...

kalo sy lastik sunny boleh??

smilenajah93 said...

weyh ! kau buat tajuk nie , ak terasa la weyh ! haha ~

CikTeddyCorner said...

cik ade lastik la..warne merah gitu..dh maju sikit..dulu mase kecik2 pon ade tapi kayu..lagik cantik dr sekarang tp dah xde org nk buat dari kayu lg dah..sume beli yg dh siap..huhu

noraauliyya said...

wakaka kena taik burung... hukhukhuk..gelak guling2 nih. (takbaik gelakkan org, nanti kena baru tau.)

noraauliyya said...

wakakakaka kena taik burung.. kahkahkah gelakgulingguling.

(tak baik gelakkan org nanti kena kat diri sendiri)

-_-

Umie Nadhirah said...

gua tacink tgok ayat lu brahh.. :’( oh nuuu..

Unknown said...

selalu gk men lstik,tp slalu terlastik tgn sndiri hoho

Akin Amar said...

tak ade org yg perfect la kim...ape la lu ni..dah2, meh cni IM gan gua bdk giatmara ni klu xksh... hee ;)

erk~ gua xpernah main game angry bird tu..best sgt ke ek?..hee ;D
gua dulu suka men masak2 je, jrng men lastik2 ni..xsmpai atie nk lastik kot.hee;)

Unknown said...

aku suke lastik bontot mak aku dulu

hebat kan ? haha

Orang Kita said...

tringat lak aku mse kcik2 melastik cicak~~ ^__^

tirahzairi said...

xpndai lastik...hihihi

tirahzairi said...

suka taeyeon jgk :)

Anonymous said...

eiiiiiiiii....taik gagak....geli gua...btw,,,entri lu sempoi je...best baca entri lu... :)

tu la...makin lama makin canggih pulak....x best...hrpkan blog je best....fb gua dh bosan beb...tp kat umah gua ada lgi lastik....hihi...hari2 gua pi cri ayam nk lastik...biar mampos...kah333...joke3

Anak Wak Mail said...

untung la budak zaman sekarang boleh lastik b***,,kau dulu setakat lastik burung je..:D

Akue Achik said...

wahahahaa,,memey hebat laaa kim..

sy lahir zmn tradisional pun tak pernah lastik burung..huhu

monologmalamhari said...

zaman akan dtg nanti dorg tak tahu lastik tu apa .. hehe

Mek Onie said...

lu pahal tacink lelebih?hahahaha....

RinsyaRyc said...

assalamualaikum~ *tk jwb dose* kbai~ hek3