Boss Gua

Pages

Hot Drama

28 November 2011

Gua Dapat Bergambar Dengan Model

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


Entry kali ini gua bukan nak berlagak apa.Suka hati gua nak taip entry yang bagaimana.Inikan blog gua. keh keh keh.RElax ar. Gua gurau je.

Semalam ahad,customer dekat jusco mid memey ramai.Biasa la,hujung bulan la katakan.Orang ramai pulak dah gaji.Time tu dorang Shopping la apa lagi.

Customer ramai or tak.Apa gua kesah.Gua tetap nak balik pukul 6 petang jugak.Sebab ada orang tu dah calling - calling nak jumpa gua dekat depan cinema. bweeek.

Nak tahu siapa dia ? dia pon blogger juga.Bukat setaka blogger.Malah dia juga seorang model.Gua bukan penipu okay.Kalau Lu orang tak percaya,lu orang boleh stalker blog dia.



j0m teka

Jom teka


Saja nak kasi surprise kat lu orang. Kalau lu orang teringin nak tengok muka dia.Lu orang boleh open tab gambar tu terus ke entry dia. =)


Nice to meet u model . thankz yup. = )
Btw gua takut dengan ayah dia tadi. Maklum la 1st time jumpa. keh keh keh.

28 comments:

iAmCekbolat said...

wahh.. untung lu.. selalu ade yg nk jmpe ^^"

Anonymous said...

untunglahhh kimheerull dpt bergambor dgn modell..bhahahhaahaha ^_^

Pendamba Mawar said...

kacak la lu brader..ngorat boleh.hahaha..best ar dapat kuar

cik ika said...

untunglah bgmbr dgn model..

myraVea said...

wewwit ;)

khalila ishak said...

ohhh... Farah Soraya rupenye. hehe

Gadish Lollipop said...

Siapa pompuan tu kim ? Lu curang dgn gua kan ! Wakakakakaa

♥ scya ♥ said...

Takut dgn ayah saya ? hahaha, aptb :)

Akue Achik said...

wohooo..pewittttt!

model tu..muda lg..heheeh

Primadona said...

untunglah ambil gambar dengan model.haha. =)

RinsyaRyc said...

<---nak gamba dengan kim hyun joong.. >_< #terpaksa edit guna cs4 . ngeh3

RinsyaRyc said...

<---nak gamba dengan kim hyun joong.. >_< #terpaksa edit guna cs4 . ngeh3

Miss Butterfly said...

untunglahhh >.<

hawiz said...

wahh3...bertuah abam kim!..kih3x

CikTeddyCorner said...

mude lg tu..huhu

Nurul Ainee ♥ said...

untung laa :D

GojesYoja said...

huhu..da usha blog model 2 td..cun meletop..untung la :p

D'ya Marshmello said...

wahh untunglah die, mentang2 dapat bgambar dgn blogger, eceehh suke lettew :P

saya cello191 said...

ramai nk jumpa ang...
untung la....^^

Mek Onie said...

puhhhhhh! model tuh,sopo-sopo?

Noraien said...

awat rambut kim dah lain ?

btw,cun lah model tue. cantik <3

cik jannah said...

untungla dia kan. hahaha. sesi jumpa pak mertua ke pe?

najihahfara said...

nisa kay ke huhu

Lea Isnawi said...

wiwit. bergambar dgn model.

Rtp Farra Arisha said...

whoah, siapakah beliau? you make me confuse for a moment :D

Unknown said...

huhu siap brgmbr ngan model :D

monologmalamhari said...

wahhhh siap jmpa ayh lagi . hehe

Run Away said...

wah.......sukeee...ar dia....;p