Boss Gua

Pages

Hot Drama

16 November 2011

Segmen 4 : NT | Gua Minat Korea

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


Firstly,gua nak minta maaf sebab dah tukar tajuk segmen lu "Aku gila korea" kepada "Gua minat korea".Keh keh keh.Gua tukar sebab gua tak gila okay.keh keh keh.Hope lu tak reject la penyertaan gua.Btw,entry ini gua update 15min sebelum nak pi kerja.Dengan sepantas kilat &  Seringkas boleh gua akan menaip segmen ini.Kita kan kawan.Sebagai kawan gua nak support segmen lu even masa jeles dengan gua.


Kalau nak join kena tempek header dia yang cun + hot gitu.keh keh keh.





Gua minat korea sebab gugirl dia comey -comey belaka.AWww sweet ghitu.keh keh keh.Tapi gua kureng layang drama & movie.Tak ada masa yang berkesempatan la.Dulu sekolah.Now pulak kerja.See,memey tak ada masa nak tengok drama & movie.

Yang gua sempat layang hanya lagu.Yeah banyak lagu - lagu korea yang gua dapat feeling.Gua tahu ramai dok kutuk-kutuk sebab "ape kehai pi dengar lagu korea yang bahasa nya macam la si pendengar tu paham" .Beb,dunia sekarang dah maju,Lyric translation berlambak la dekat internet.Just type nak search.Mudahkan.Now dekat Music video pon terdapat lyric translation.So,tak mustahil la kita boleh paham.peace v(^.^)

Macam video awek gua ini ada translation English

Banyak  pulak gua membebel.Okay la gua nak habaq kat lu orang semua,yang gua adalah SONE .Apa tu sone ? Sone tu nama fan club Girls generation.Yeah,gua memey peminat setia girls generation.Gua start minat girls generation masa zaman Gee Gee Gee tu.Tahu tak apa tu gee gee gee tu ? tu ha video lagu yang kat atas tu.keh keh keh.Dan itu antara lagu yang gua minat sebab dance dorang sangat mencair kan gua.


Girls Generation mempunyai 9 members.Antaranya Tae Yeon , Sunny , Soo young , Yoona , Seo hyun , Heo Yeon , Tiffany , Jessica & Yuri .


Girls Generation.

Dekat group Girls Generation ini ,gua minat 2 orang je.Iaitu Tae yeon & sunny.Gua minat Tae yeon sebab dia leader,suara dia yang lantang apabila tarik & cantik .Gua minat sunny pulak sebab suara/perangai dia yang manja bukan gedik okay & sunny ini juga mempunya pipi yang tersangat la chumel.geramm..


Tae Yeon


Sunny


okay la gua nak pi kerja ini..lebih - lebih lak cite pasal awek sendiri.nanti kena rampas padan la muka gua.keh keh keh.

18 comments:

Nyamuk Terbang said...

aku dh agk dh
haha
maseh sudi join

ascil.punye.lah said...

gua tetap suka heo yeon.dia sangat hot.pandai menari!

Umie Nadhirah said...

Nanti kalo kawen ngan taeyon halo2 gua :D

Akue Achik said...

sy xlyn sgt korea ni kim.. tp sy minat kim soo hyun....hohoho

monologmalamhari said...

minat tae yeon gak .. first dgr lagu dorg nie lgu gee tu la . pstuh lagu run devil run . best :)

Anonymous said...

gua minat sunny....cute!!!!!!!!!!!!

FR said...

Wah org laki suka betul SNSD ni, hihi

Rtp Farra Arisha said...

tidak dapat disangkal lagi, korean girls are so cute and lovely! :)

Unknown said...

mmg cute gila minah2 korea ni..wee~

goodluck ! =)

GojesYoja said...

goodluck..suka jugak kt sunny

RinsyaRyc said...

ahaha....

<---minat yuri & tawe yeon.. >_<

Anonymous said...

ya ya ja hang ngan tae yeon bersama sunny tu . weh header hang kat atas tu nampak hidung macam zizan la . awww . hahaha ! ^^

smilenajah93 said...

pabila c kim suda bercakap korea . ...

Akin Amar said...

hahaaa gua suka tgk movie2 korea lg drpd lagu..hee

drpd movie la tahu lagu2 korea ni.


gua sebenarnya paling-paling-paling suka kim bum([pelakon boys over flower).hee ;) *siap letak name bebear gua kimbum lg.hee;)

saya cello191 said...

fanatik giler..

alaa..tetiap hari dgr lagu korea,sampai dh taw maksud some word tu. x payah search google..
^^

Daddylicious said...

K pop ni cantik2 gadis mereka...:)

Pendamba Mawar said...

terbaik la

Run Away said...

gua pun minat..kehkeh..;d