Boss Gua

Pages

Hot Drama

06 November 2011

Lepak'ing At Sunway Pyramid

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.

Semalam 5 November 2011 hari sabtu gua telah melepak di suatu tempat yang agak menarik.Yeah,tengok title entry gua .Lu orang dah tahu gua pi mana kan.Itu hari gua dah invited blogger - blogger.Keh keh keh..Jangan cakap gua tak ajak.=p




See 3 orang je yang attend.Dekat event tu memey la 3 orang yang attend.Tapi yang join ada la dalam 7 orang.keh keh keh..Lagi pon Tarikh tu memey tak kena nak hang out.Sebab ramai yang dah balik kampung for raya AidilAdha.It's okay.Walaupon tak ramai yang join,gua tetap pergi lepak'ing tersebut.


Antara yang join lepaking tersebut : -  Click Pada nama Untuk ke blog mereka




Taufiq aka Myung Dae


Putera Remaja 
(tak ada gambar dia)
Nana & Wan (lupa nak mintak link) Dah enjoy sangat.


Actually plan pergi sana nak main Ice-Skate.Taufiq aja main bowling lu.Gua pon okay la.Bab bowling memey gua tak pandai main la..Tapi nasib menyebelahi gua.keh keh keh.


Barisan pemain
putera remaja & nana dah pi jalan2.




game Cross line.Nie Result game ke 2.Game 1st gua hancur.keh keh keh.


Hakikatnya gua memang tak pandai main.bwweeekk.1st tu main 2 game je.Taufiq & Mas ajak main lagi 1 game.Gua tengok jam & gua pandang cik akin.Sebab kitorang plan nak main ice skate lepas main bowling tu.Gua terlalu sanggap main bowling.Gua postpone ice-skate tu pada tarikh yang akan datang.


Memey best la main bowling dengan dorang.Semua hebat-hebat.Lepas dah habis main bowling.Kitorang teman Mas Cari Hadiah.Hadiah for what ? nak tahu rajin-rajin la pi baca blog dia nanti..=)




Balik kira-kira pukul 7.Tapi ada kejadian yang tidak di'ingini berlaku.Gua malas nak cerita .Sebab ? adalah rahsia..hahaha..Nak tau sebab apa .? Nanti kalau dorang dah update,lu orang try baca kat blog diorang.Kot kot diorang cite ke kejadian apa yang berlaku time balik tu..keh keh keh.


Thankz kepada yang sudi join lepak'ing at Sunway Pyramid semalam.Korang memang spoting habis..Next tima kita keluar ramai-ramai lagi.Thankz Again.Peace v(^.^)

29 comments:

CikTeddyCorner said...

kuar sorang2..x ajk kite..huk3
tau,mas nk wat contest..tp ntah bile nk start..hik3

orang biasa said...

wow.. bestnyeeee... len kali nak join pulak!

Unknown said...

wah untung la. huhuhu.

Akue Achik said...

sama2..gua pon ENJOY lepak ngan korang..haha

TaufiqNazli said...

Ini semua sebab " DIA ". HAHAH, thanks memeriahkan lagi suasana keadaan :P

Walaupun kejadia itu membuatkan aku rasa sunggu penat balik terus ehat dan tak hupdate blog :P

ENCIK TIKUS said...

memey tu kebenda ? cilake gua tak paham...

iAmCekbolat said...

@_@ jlesnyeee .. hurm T,T

noraauliyya said...

best lah !!!

Oh Lady said...

Bestnya zaman2 remaja nilah nk outing ya... Lau akk yg join mmg dh xlyak kot.hee..dik, btkan akk header..tu..leh?t akk ks u uph ;-)

Hirdayu Rahmat said...

whuargh !! ni yang maya tak dapat ikot tuuu !!

Anonymous said...

wah.........best r lu dh habis skolah....ade jugak duit nk hang out...gua ni...hmmm....tggu result SPM bagus dlu r bru leh hang out camni.....hahaha :P

Unknown said...

korang comel.. :)

Anonymous said...

cuti keje la ni . gua ingat lu workaholic ! hikhik

Orang Kita said...

wauu,, sronok,, ^__^

kindergartenlibrary said...

bestnyaaa . .
awat nelly tak tau .
=.=

Anonymous said...

http://anisaida97-hidupkuduniaku.blogspot.com/2011/11/segmen-ciri-lelaki-yang-aku-idamkan.html

gua tag lu dlm ini entri....

RinsyaRyc said...

untungla boleh jumpa.. hehehe..

macho n cantik2 org lam gamba.. >_<

selamat hari raya ek~

Abu Bagi said...

singgah drpd blog fara si hantu korea..hahahaha

hawiz said...

wahhh....semuanyer retis..jelesnyer..haahahaa

syafeeqa said...

wahhh...retiss jumpe retiss.

tah bila2 lah saya dapat join. hehe

Scha Nazri said...

aktiviti wajib kalau gath ialah bowlingg! hahaha. dah lama xjoin gath.

Prince said...

untunglah dpt pergi hangout kan..hehe...:P

syahirooAhmad said...

walaaaa kim.. ko tak war-war kan kat aku pOn. rugi2. aku semalm tak tahu nak wat pe... len kali kalau ade event jgn lupa roger~ kalau gua free tara hal.

gigiAriEma said...

jauh sgt klw gigi nk pegi. hehe
slamat hari raya.:)

Mek Onie said...

cececececey,hang out semacam :D


salam aidiladha :D

Aleen Aiden said...

meriah oih!jeles. =_='

RinsyaRyc said...

saje nak memeriahkan komen. p~

Nurna Azrin said...

tak tawu pom huhu =..=

Akin Amar said...

yea!!! best2!!! dpt jumpa retis2..korg sume best2!!! lenkali kte lepak2 lg k kim.. ^^