Boss Gua

Pages

Hot Drama

05 November 2011

Music On Saturday #16

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


Itu hari gua dah play lagu cina.Ha.Sesiapa yang belum dengar tu,boleh la singgah sahur dengar kat sini ."Lagu Cina"


Kali ini gua nak remind balik lagu - lagu pada tahun 2008.Time tu gua form 3.Zaman tu memey zaman stok semua layan lagu Omputih.Memey ramai la yang hot - hot comeback zaman tu.


Antaranya Jonas Brothers,Linkin park , My Chemical Romance,Green Day,Avril lavigne,Rihanna,Click Five,Simple Plan,Maroon 5 & tak lupa juga pada Sean Kingston dengan lagu nya "Beatiful Girl" . Gua rasa time tu Justin Bieber Baby lagi kot.kah kah kah.


Salah sorang ex couple gua pernah comeback time tu.Ex couple gua tu popular dengan lagu Girlfried.Still ingat lagi tak lagu tu macam mana ? Tak ingat ? macam ini ha "Hey! hey! you! you! I dont like ur Girlfriend".Ingat kan ?


Time tu gua memey betul-betul cintakan dia.Tapi setelah gua tahu dia curang dengan gua.Gua terus minta break.Gua Memey Rindu kan lu Avril Lavigne.Lagu - lagu lu yang terbaru "what the hell , Smile & Wish you were Here" gua dah download.


Dalam banyak - banyak lagu lu,lagu ini yang gua paling suka.Sebab senang nak hafal & penuh dengan maksud yang mendalam.





Yeah

I miss You



13 comments:

Umie Nadhirah said...

dah hafal :D memang mudah . keh3

Pendamba Mawar said...

yeah im gone..hoho

GojesYoja said...

wah..rupa nye kim ni adik la..2008 bru form 3??mawa da abz skola tme 2..ahaks

neyway,,untung la smua couple hottest jew :p

robowtasmara said...

yeah minat avril jugak dedulu, siap tampal poster dalam bilik, ehh kantoi, hehehe

myraVea said...

aduhai..bukak blog ni penuh gambar awek korea tomei2..nk jeles jap..kuikui

Akue Achik said...

simple plan sntiasa bertakhta di hati.. heheh :D

bab JB xbole blahhh..haha

smilenajah93 said...

amboii , sedapnya suara hang tu :P

CikTeddyCorner said...

when i'm gone ur lonely la..haha

ekabukanmakcikkau. said...

a'ah kan lagu dia memasing cun, rambut dia yang bagai pelangi tu pon aku suka . hahha

Rtp Farra Arisha said...

layannnnnnnnnnnnn saja ;)

RinsyaRyc said...

<---peminat avril time tingktn 1-5. ehehe~

si robot comel said...

aku ni PA dia dulu,hehe

cik jannah said...

nasib tak layan sgt lagu2 gini. hehe