Boss Gua

Pages

Hot Drama

28 January 2012

Aku & PSP

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo


Lenguh oh lenguh beno leher ini. Ini akibat terlalu rajin bekerja.Gua tak tahu nak intro macam mana.Tapi setiap first paragraph di kira intro jugak kan.? Apa-apa je la. Asal kan gua update. keh keh keh.



Gua dapat rasakan yang lu orang mesti terkejutkan baca titile entry ini.Kalau tak terkejut,nampak sangat lu orang  tak pernah stalker entry-entry gua.keh keh keh.


Title entry ini bukan nak up kan traffic murahan.Tapi title tu sememangnya benda yang gua nak cerita.Panjang plak gua membebel.


Sekian lama gua menunggu akhirnya,gua berjaya mendapatkan si dia.Gua betul-betul sayang kan dia.Lu orang mesti nak tahu siapakan..hik hik hik..










PlayStation Portable (PSP)


Keh keh keh.. Lu orang terkena.PSP tu gua baru je beli pada 27 January 2012. Harganya Rm550. Memory 8GB. Kira okay la tu. Kalau kedai lain gua survey semua Rm550 memory 4GB. Better Ambil yang 8GB.


Benda ini adalah sebahagian dari hidup gua.Gua beli dengan hasil usaha gua sendiri selama kerja di' JUSCO. =). Sayang sama kau jusco sebab kasi gaji banyak. keh keh keh.Bulan lepas gua jugak baru beli fon baru. FOn Sony Ericsson XPERIA x8. Fon tu berharga Rm470 memory 2GB.


Motif  gua beli Fon XPeria tu sebab fon sony k800i pemberian m0m gua masa gua form 5 tu dah rosak.Gua dah guna fon tu selama 3 tahun. keypad "c" rosak. Susah nak delete kalau typo. Tu yang gua beli pon baru. Tetiba Fon lama itu dah okay. Ternyata sony k800i gua ada perasaan.Sekarang Xperia x8 gua tu,gua jadi kan Walkman. .keh keh keh keh..


Gadget-gadget ini semua termasuk lah laptop Acer,gua beli daripada hasil kerja Overtime gua di jusco.Jika kita nak kan sesuatu kena la usaha lebih sikit.Ia takkan datang bergolek.Ada usaha dapat la hasil.



lepas ini gua nak buat Overtime banyak - banyak. Nak simpan duit untuk kahwin plak.Semua yang gua nak semuanya dah dapat.Alhamdulillah. Now gua tengah kumpul duit untuk kahwin & masa depan pula. =)

24 comments:

reenapple said...

ah.. jelez.. hahaha

peewit... ada gf baru,..

*harap aku tak kena prank.. LOL

sumaiyah mokhtar said...

Wahhhh gf betul-betul mane?

iAmCekbolat said...

kim.. lu taknak smbung belajor ke?

Adam Ikan said...

terbaek la, kije kuat carik duet, guna duet hasil titik peloh sendiri. :)

Anonymous said...

untunglah ada gf baru.
:P

Hafiz Hafizol said...

Perghh... bape JUSCO kasi sebulan weyh?? T boleh r aku keje sana jugak partime. JUSCO mv kan?

GojesYoja said...

huhu..seronok nya..jealous nya..nk jugak fon baru..huwaa

oh,,jap..nk usha gf bru kim..hihi

MiSsKonsPiraSi said...

misskonpirasi duk jeling kat 'awek baru' dia sbb impian nak beli ujung minggu nieh ngee,erm murah gak arga tue rasa tgl mintak ayah tambah lagi 50 ye ye ( melompat keriangan keliling katil)

Khairi Fakhri said...

untunglaaaaaaa couple dgn chemay haha

Noraien said...

moga bahagia kawanku :D

APi said...

untung la ade makwe..
keh keh keh..
tahniah beb

Nurul Iman Rosman said...

wahh,
bagus nye kumpul duit sendiri.

btw, comel la GB baru tu.
Nak pinjam dia boleh tak? :P

Unknown said...

ceh aku ingt dah dapat yoori ker..hehe

liyana said...

wah~

bagus-bagus..berusaha keras untuk mendapatkan sesuatu..respect u :)

kindergartenlibrary said...

baru nak tau sapa !
ish , kena tipu suda ~

monologmalamhari said...

haiah asal laki suka bede alah nie .. bf ak pun suka gak tpi ak tak ksi dia bli . hehe

Lea Isnawi said...

nak pijam gf baru tu boleh?

peachfairy said...

heyy ! nice blog.. kpop fanz ! haha :D. sye follow awk.., awk follow blex ya.. :)

www.pinklurvanderz.blogspot.com

Joe_Hans said...

aku xreti maen PSP weyh.. LAME x aku?? hahahaha...

Akue Achik said...

hahhaaa,,abis la..mesti rmai yg jeles ni...

ascil.punye.lah said...

dah beli semua yg diidam2kan,bila lagi nak belanja aku?

CikTeddyCorner said...

srius lorh kim kapel ngn chemay?huhu

aydah ahmad said...

dia ade awek baru . nurse laktuh . kalau i sakit . nak suruh dia obatkan laa ;pp hahah

Anonymous said...

entri lu ni, buat gua jeles lah =_="