Boss Gua

Pages

Hot Drama

30 May 2011

Top 3 Artis Paling Meleleh..

Assalamualaikum..

Anneyong Haseyo..

Hari ini aku tak ada benda nak merepek..haha..Karang kalau aku merepek,mesti korang bosan..keh keh keh...Yang pergi Gath dekat midvalley Tadi mesti seronok gila-gila kan..Ada siapa-siapa nampak aku kerja tak?..haha..tak siapa nampak?..fuhh..nasib baik..

Sorry aku tak dapat join,aku tak tahu nak contact korang macam mana..num tak ada..Hope korang enjoy la..

Berbalik pada tajuk..Artis paling popular sekarang ini siapa yerk?....


Dia ini ke?
Intan Ladiyana Memang Cun..Aku suka pipi dia..^^


Tapi ada yang lagi popular dari dia..Ini Ranking Dalam hidup aku je la..
nak tahu siapa..?..kita mula dari 3rd Place dahulu..





Third Place
Sebab ayam dia yang ini sedap gilak..Glamour benor ayam sekarang ini..



Chicken Rice Shop..Bukan Sekadar Nasi Ayam...




Jom Kita tengok siapa ranking number 2








Second Place
Mr.Kentucky *cute
Aku kenal dia masa aku kecik-kecik.setiap bulan Parent aku selalu bawak aku jumpa dia dekat Kentucky Fried Chiken(KFC)...
Tapi dia selalu senyap..tak tahu kenapa...Sombong kot...keh keh keh

Kalau Lepak Dekat KFC Aku suka Makan ini
Wedges Kfc memang Daebak...

Dulu "It's Finger Lickin' Good"
Now "So Good"









Agak - agak Num 1 Siapa?..korang mesti kenal punya...




Adalah......










First Place
McDonald..

Banyak sebab kenapa aku pilih dia num 1...haha..kasut Mcdonald Stylo...keh keh keh..
aku suka lepak restoran dia ini..Murah + wifi laju...hehe..boleh refill air..nak lepak berap lama dekat situ  pon  boleh...


Santapan yang paling aku suka 10/10 ialah
Double Cheese Burger..
Tertelan air liur aku..dah dekat 2bulan aku tak makan Bende ini...


Parapapa I'm Lovin' it



(^.^)v

P/s :

Kalau entry ini merepek Sila Lempang aku..keh keh keh..

22 comments:

Lieyda Sabri said...

eh fav kita sme la. sepp sepp :)

kim heeruul said...

lieyda : haha...fav yg mane tu?..mcd?..^^

AnakPakZohar said...

PANGGGG!!! mengarut jek tengah malam nieh.. buat aku lapaq... haihhh.. ahahah

Unknown said...

abislah semua fastfood!

JijieNinie said...

fav yg 3rd place n 1st place same. 2nd x coz sy ske pizza.... huhu. tp da bw ke blog awk memalam ni lapo plak. huhuhu

kim heeruul said...

yad : aduh!...sakit la..haha..lapaq?..pi la mkn..haha

kim heeruul said...

azizah : haha..mmg abis la..

kim heeruul said...

miss : haha..same la..tapi i tak minat piza..tak tahu knp..

Razil Tahir said...

nmpk cheesy wedges tros lapar..
spe nak jawab nie?
nak crik makanan katne mlm2 nie?!
adooii!!! haha

kim heeruul said...

razil : ko tdo cepat..then mimpi la tu..msti knyg...hihi

Lanyzubir said...

ahh sudah favourite kau dgn aku sama..sedap doe DCB kn kn kn? :)

aah merepek.meh aku tangan kau :D

A.I said...

gaji kang belanja aku cheezy wedges eh? teringin!!!

Khairi Fakhri said...

pergh!terliur aku tengok ni...cheezy wedges kfc mmg terbaek!

FrAsyh said...

grrrrr teringin -.- hahaha ;pp

kim heeruul said...

shinee : betul3x..hehe..jgn la tangan..kaki je..hahha

kim heeruul said...

Aisha : haha...ok2..no problem meyh..tapi dalam mimpi..keh keh keh..

kim heeruul said...

keyri : haha.relax..tahan bro..keh ek heh

kim heeruul said...

fara : hahaa....tu la asyik mam cekolat je tahu..hahaha

kindergartenlibrary said...

adoi ..tak tahan mknan !

kim heeruul said...

nelly : haha..tahan beb...

Maira Quee said...

huhuhu..

kim heeruul said...

MQ : mengidam la tu..haha