Boss Gua

Pages

Hot Drama

05 May 2011

keep moving forward

Assalamualaikum.

Anneyong haseyo.

Aku kadang-kadang play gak Disney channel.Dulu selalu.Sekarang Dah kurang.Cerita dah tak best.Dulu banyak gak ar citer best.Ada Camp rock (demi lovato) , Hannah montana (miley cyrus) , Wizard of waverly place (Selena Gomez).Kerja aku husya awek-awek tu je la.hahahaha..

Kartoon Disney channel tidak aku lupa Lilo & stitch..Tapi yang episode punya aku tak layan.Aku layang Primier movie.Tarzan,Toys story,The incredible, Meet the Robinsson dan lain-lain..Tapi cerita kartoon yang berunsur kan perempuan aku tak tengok.Borink..Tak Adventure.


korang nampak cerita yang aku warnakan tu?.Tu la cerita Favorite aku kat Disney channel Meet the Robinsson.


Ok..Cerita nie Memang best gila.Bagi aku la.Tak ada la mengarut sangat.Adventure tengok Budak Scientis yang Tidak Putus asa mencipta alat mengibau masa lalu.Banyak Pengajaran dalam cerita ini.

Lagi 1 , Aku suka Slogan yang d'gunakan dalam cerita ini.Dia punya slogan "Keep Moving Forward" or dalam bahasa melayu nye "Terus Maju Kehadapan" .

Aku suke Ayat tu sebab ia pemberi kata-kata semangat.Walaupun kita dah gagal kita jangan la putus asa..Terus buat yang terbaik untuk masa hadapan.Jangan la kita ulangi kesilapan yang sama.Terus berusaha untuk menjadi yang terbaik.


Keep Moving Foward..^^

15 comments:

Pendamba Mawar said...

aku nak cipta alat ley tukar laptop kepada fon

A.I said...

yes keep moving forward.

pedehal dgn masa silam?
it won't make us better pon. tehee~

BTW, AKU KURANG MINAT SEGALA KARTON. muahahaha. jiwa matang~

kim heeruul said...

faiz : kah kah kah..ok2..aku nk tgk gak nnti..hahaa

aisha : haha..girl kan cepat matang..haha

Anonymous said...

best cite tu..xmengarut sgt sbb cite tu ade pengajaran jugak

Anonymous said...

betol !
keep moving backward..haha

kim heeruul said...

raze : betul2 ..rugi sape yg x tgk..

zezolla : keep moving backward?hahaa.

kindergartenlibrary said...

kata2 perangsang !
=)

kim heeruul said...

nelly : betul tu..saje nk kasi korang semangat..^^

Noraien said...

ske giler cte nie..paling ske bab dinasour tue..haaaha

kata2 tue ibarat semngat laaa..jgn cepat mengalah !^^

Unknown said...

haa ingat minat korea je ,,minat kartun gak

kim heeruul said...

noraien : betul2..^^..best kan

sanah : yg minat korea mesti minat kartoon..xcaya pergi test tnye sape2 yg minat korea..^^

Anonymous said...

teringat zaman dolu2,,,
minat gile mirmo zibang:)

kim heeruul said...

najah : haha..tp mirmo zibang xde pengajaran..haha

EzayHadry said...

aku suke tengok upin ipin kat disney channel..true true true..hehe

kim heeruul said...

ezay : kah kah kah..Bi pnye cacat.