Boss Gua

Pages

Hot Drama

07 May 2011

10 Sebab Aku Tak Respect Perempuan

Assalamualaikum.

anneyong haseyo.

Hari ini aku kurang sihat.Rasa nak demam.Tapi aku tetap akan terus membuat entry baru tak kira apa jua yang berlaku.Itulah sebab aku berblogging.

Sejak kebelakangan ini,aku sering kali ternampak Tajuk ini "10 sebab perempuan tak respect lelaki".Isu ini hangat di perkatakan dia Dunia maya Facebook,malah telah tersebar sehingga ke dunia blogger.Tapi aku lupa kat blog siapa aku baca entry pasal itu.

Aku Errrghhh bukan sebab aku dalam orang dalam isu itu.Aku tak kesah kalau aku pon terlibat dalam isu itu.Tak bawak mati pon.Tapi bukan Semua lelaki macam itu.Dan Bukan semua lelaki perlu disalahkan.

Biasalah didunia Ada sejuk mestilah ada panas, Ada kebahagiaan mestilah ada kekecewaan , Ada Fans mestilah ada haters.Ada perempuan tak respect lelaki mesti la ada lelaki tak respect perempuan.Betul tak.*wink-wink.

Tiba-tiba aku pon dapat idea.
Aku Pon Ada gak sebab kenapa aku tak respect perempuan.Korang nak tahu?
Antaranye ialah :-

1 ) Perempuan yang Tak tahu masak.Kau tu dah la perempuan,belajar la memasak.Nanti kalau dah kahwin kau nak suami dengan anak-anak hari-hari makan luar ke.Hari-hari makan bungkus.Memang lemak ar.

2 ) Perempuan yang gedik.Perempuan perlu la bersopan santun.Jangan la nak dok mengedik-gedik,mengada-ngada.Menyampah.

3 ) perempuan yang kuat mengumpat.Bukan perempuan kalau tak mengumpat.betul tak.Mengumpat orang boleh,bila orang mengumpat pasal kau,mesti kau marah kan.Jangan la dok mengumpat orang.

4 ) Perempuan yang bajet hot.Sedar diri la sikit,kau ingt kau tu cantik ke.Kau ingat semua orang suka kau ke.Cantik tapi perangai hampeh boleh bla la.

5 ) Perempuan yang suka kikis duit.Tak kira la berkawan or couple.Berkawan or couple dengan orang tu,janganlah sebab family dia kaya or dia banyak duit.Sanggup kahwin dengan sugar daddy.Bila dia dah tak mampu time-time tu korang tinggalkan mereka.

6 ) Perempuan yang hipokrit.Pakai tudong,tapi pakai tidak kene.Pakai tudong tapi pakai seluar yang ketat.Baju Lut sinar or apa-apa yang boleh menjolok mata.apa kes ?


Boss aku google.com yang bagi gambar ini.
aku tak knal pon sapa kat dalam pic ini.


7 ) Perempuan Kuat touching.Kalau bergurau perkara kecil pon kau nak touching.pastu nak touching lama-lama.Baik duduk umah tolong mak masak lagi bagus la.

8 ) Perempuan yang malas kemas rumah.Dah besar tu rajin-rajin la kemas rumah.jangan la nak tunggu sampai di'suroh baru nak jalan..nampak sangat pemalas nye tu.habis bersepah rumah suami ko nanti.

9 ) Perempuan melayu yang pakai sexy.yang ini bagi aku je la.orang lain aku tak tahu la.Kau pakai sexy2 nak tunjuk apa? buah dada ko yang besar/kecik tu.Nak tunjuk Peha kau yang gebu itu.Pastu bila kene rogol salah kan lelaki.Salah kan diri kau sendiri.Dalam islam dah bagitahu tutup aurat.yang kau tayang kenapa.fikir-fikirkan la.

10 ) Perempuan yang kurang ajar.Aku tak suka betul kalau perempuan yang mencarut.Sumpah tak senonoh.sikit-sikit nak mencarut.marah je nak mencarut.




***********************


Ini luahan aku sahaja.Kalau ada yang terasa itu,aku minta maaf sangat-sangat yerk.Tak Semua Perempuan Macam yang di'atas.Itu semua sebab kenapa aku tak respect perempuan je..Kalau orang lain aku tak tahu la sama ke tak dengan aku.Setiap orang ada sebab masing-masing.
Hope kat dunia ini tak ada la perempuan  yang macam 10 kat atas itu..amin..

Habis la aku.Perempuan mesti tak nak follow aku lepas ini..hehe.korang jangan touching-touching dengan aku yerk..=)

Thankz sudi membaca..^^

27 comments:

Pendamba Mawar said...

waw..bgus pemerhatian ko..loike it

kim heeruul said...

faiz : kene peka doe..nnti lelaki asyik di buruk2 kan..

AnakPakZohar said...

wah entry balas.. ahahaha.. aku tersenarai tak nih>???? ahahaha

tieka said...

huhuhu...nie laa ek entry yg hot tu ek???hurmmm....sy pun jenis free hair..tpi xde laa sampai nk pakai bju seksi2..huhuhu...

mayamasturahahmad said...

kalau tak mcam ni tak benci kan??? maya tak macam ni :D

d.e.e.n.a.YAYA said...

wah...firstly,semoga cepat sembuh ea kim...

betul la ape yg kim ckp tue...boley jadik guide line supaye tak jadik macam tue... :)

kim heeruul said...

yad'z : mesti la kene rply balik..hehe...ko tak nye..

tieka : ini la ..hehe..bagus kalau mcm tu..terus kan..hehe

maya : hehe...bagus2..kim respect maya..^^

deena : thankz..^^..sokong kim?hehe..thankz..^^

Anonymous said...

pic sape lak yg pakcik google bagi tu..adoyaii..kalo aku nampak muke die muntah hijau aku tgk peha die..hehehe..hrpp fiera tak tersenarai dlm sepuloh ciri2 tu..=)

kim heeruul said...

fiera : haha..sedia kan plastik sblom muntah tu..hehe..harap fiera xmcm tu..amin.

yaya salvatore said...

heyy. nice entry lah !
btw, usha lah entry ni pulak okay.
especially fer u :D

http://blogceriterahidupku.blogspot.com/2011/05/10-sebab-lelaki-kurang-dihormati.html

kim heeruul said...

yaya : keh keh keh..aku dh tgk..ko punya pon nice gak..

Farierahasanz said...

100% aku sokong kaw wei . .

mmg btol pea yg ko ckp nie . cikgu mane yg ajar kaw nie.?? hahaa . .

terbaek la . . walopun aku nie gurl jugak , tp law daa sampai ade yg b'perangai camni , sumpah aku pun nyampah wei . .

hope aku dpt jd yg terbaek wt my family n my future family . . hahaa . . =)

zufasyazul said...

jgn kate llaki tak suke kriteria pompuan spisis kt ats tu,,yg pompuan sndri pon bnci pompuan yg mcm tu

taty rosley said...

ceh , halah , ape pun , jodoh laki adelah pmpoan . HAHA

Nurhasnatul Nabila said...

kumen first aku di blog budak bermata sepet...

tugas seorang perempuan bukan memasak jer...
tugas seorang isteri ialah melayan suami..

feyza said...

MMG PUN..~~

*AKU MMG TAK SUKA SNGT ORNG MENCARUTT..

AS said...

no 7. TERASA. :) btw, i loike this entry.

AS said...

no 7 TERASA. :) btw i loike this entry.

EzayHadry said...

betul tu..tapi ko ni pun satu tajuk tu mcm umum tuk semua perempuan..lain kali letak asterik (*) ke...hehe cakap bukan seme..kan nnt ade lak melenting

kim heeruul said...

fariera : aku ingt ko mara aku..wat cuak je..hehe..amin..^^

zu : ye ke?..ingt kan lelaki je..

atie : betul..hope jodoh yg baik2 belaka la..amin..

nabila : betul2...melayan suami adalah penting..

pijahh : same la kita..^^

asia : jgn touching lama2 lg yerk..thankz..^^

ezay : haha..aku tak kesah..biar kan..haha

Chan said...

Da follow. :D

Anonymous said...

perempuan2..hehe

kim heeruul said...

amira : follow ? betul ke nie?..thankz..^^

hantu : hehe..tu je?haha

Farierahasanz said...

aku kalaw marah maen smackdown jep . lalalaa . .

eh, gua lu .. hahaa

kim heeruul said...

fariera : haha...gua xnk smackdown perempuan..sian..hehe

Unknown said...

no. 6 paling bernas sekali. ahahhhaa

kim heeruul said...

eyfa : same la..^^