Boss Gua

Pages

Hot Drama

23 May 2011

Generasi Perempuan

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo..


Hari ini aku cuti..Boleh la rest gila-gila..Tapi esok kene kerja shif pagi pula..adoiyai...pejam celik dah 2 weeks aku kerja..wah cepat nya..Semenjak aku kerja ini,aku semakin merindui dia..Aku dah tak ada masa untuk dia..hmm..mana tak nya balik kerja je terus baring sampai tertidur..Kadang - kandang aku on9 pon tertidur.


Tika Putri kemilau cinta kamila cantik..^^

Tapi aku bukan rindu kat dia..rindu la gak..tapi sikit..hehe..


Pada cuti hari ini aku nak lepas rindu aku puas - puas..esspecially dekat Sunny & Tae Yeon..keh keh keh...mesti mula- mula korang fikir aku rindu dekat Gf aku kan...keh keh keh..tak ada la..Sejak aku kerja ini aku tak sempat nak dengar lagu - lagu dorang..


Lagipon aku dah lama tak buat entry about kpop..So,hari ini izinkan aku buat entry about k-pop..Kalau yang ada anti tu,jangan nak mengada-gada menyemak kat entry ini..kredit to anti kpop kalau Nak baca boleh,tapi jangan nak komen yang bukan bukan..


Berbalik pada cerita,tengok tajuk Generasi perempuan kan?..hehe..aku saja je letak malay punya ayat.Siapa tak kenal Girls Generation..Mesti ramai yang kenal..Yang tak kenal tu sah-sah la dia tak minat kpop..Terpulang kepada setiap invidu nak minat kpop or tak..





Ok Comel & Cantik kan..

walaupun surgery

Sunny & tae yeon aku dah cop..*poyo gila aku..hehehe 



Setakat ini aku dengar cerita Girls Generation akan mengeluarkan album baru..Album baru tu versi jepun..So,lagu - lagu dalam album tu semua versi jepun..Antara lagu yang nye Gee , Genie , Hoots and etc...

Jom tengok Video iklan minuman Vita 500 oleh setiap dari mereka ini..tak lama pon lenght dia..just 40sec je..hehe..pastu komen mane 1 yang comel..keh keh keh...


Kim Tae Yeon




Sunny




Hyo yeon




Tiffany




Yoona
 



 Soo Young





Seo Hyun





Yuri




Jessica



Kalau air tu ada jual kat malaysia..Confirm aku beli...Buat koleksi...^^

Let's Make Vitamin C
Vita OBE*eh betol ke aku type tu..keh keh keh

21 comments:

Incik Zoul Muhammad said...

meleleh air liur gua... ahahah

agak2 kim soo eun jadi model iklan budu cap ketereh? ramai x org beli...

kim heeruul said...

zoul : keh keh keh...ramai kot..hehe

tieka said...

wahhhh..dh 2 minggu kim keje...pas dpt gaji jgn lupa belnja..hehee..

kim heeruul said...

tieka : haha...nk beli supra la..=P

miyra mirza said...

wah snsd..

kindergartenlibrary said...

amboi ..comel giloo ~
kalah !

MissNadh said...

aku suke tiffany ngn soo young!hehe

kim heeruul said...

miyra : hehe..hang pon minat jugak kan..^^

nelly : hang sama hebat dgn depa..tak kalah pon..^^

nadh : taste ko same dgn kwn aku..

Miss Anis said...

like seo hyun.......like kpop..

kim heeruul said...

miss anis : member gua pon minat seo hyun..dia yg paling muda..

tieka said...

kim:hahaha..dh tau laa..saje aje laa..:P

Primadona said...

wah Kim high taste nampak.sebagai seorang perempuan macho meleleh air liur aku tengok derr..haha..btw daapt duit belanja kau simpan.Lepas ni boleh beli Supra.haha..eh..kau minat supra tak?? :P

A.I said...

line aku slow ler tak dpt nak tgok sorng2. grr~


tapi awek korea mmg cun! bila aku nak jadi mcm depaa nih? grrrr!

kim heeruul said...

tieka : hehe..tahu pon..

dolce : aku mmg dh plan nk beli supra..^^

kim heeruul said...

aisha : taw tak..mungkin 1 hri nnti..^^

Hafiz Hafizol said...

<-- x layan pun grup nie.. kih3.. So x taw pape tentg diorg. Tak tau nak pilih jugak sape yg paling cute..

kim heeruul said...

hafiz : haha..ok2...takpe2..^^

Farierahasanz said...

der , baru un9 nie. .hahaa . .

gile korea btoi ang nie ek .

sume chantek lew . . sebab aku suke tgok org mate sepet . . =)

kim heeruul said...

fariera : haha..gua biasa..^^..
mata gua pon sepet..hehe

d.e.e.n.a.YAYA said...

hahahahah..

ok la..sesaje jewk nak komen2...
tak minat and takde lah anti kpop pon..
saje nk kaco2 kim..hehe.. ^^

kim heeruul said...

deena : haha..ingt kan minta kpop..hehe