Boss Gua

Pages

Hot Drama

14 October 2011

Promote #2

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.

Lu orang tengok tajuk gua , mesti lu orang ingat gua nak promote blog orang kan.Bukan bukan.Lu orang jangan salah faham plak.Yang ini kali kedua gua buat entry #promote ini.Maknanya sebelum ini gua ada buat jugak entry promote.If lu orang nk tahu apa yang gua promote dekat entry promote #1 boleh la lu orang  pi terjah yang 1st punya click title yang warna purple ini ---> "Promote #1"


Dah terjah ? jangan lupa beli..keh keh keh.


Kali ini gua nak promote something yang agak WOW la jugak.Benda yang gua nak promote ini boleh dikatakan untuk orang yang berduit/Ber'ada.Benda yang gua nak promote ini,macam biasa lah benda yang baru di'jual dekat tempat kerja gua Jusco Midvalley.


Lu orang mesti tertunggu-tunggu kan nak tengok benda tu.okay la.gua show sekarang.tengok bawah ini.





Itu la dia.NESCAFE DOLCE GUSTO.Menarik kan nama "dolce gusto" tu.keh keh keh.Nescafe Dolce Gusto ini dia punya air ala-ala Starbucks.Macam ini



jangan terliur



Nescafe Dolce Gusto ini ada macam - macam flavour.jom kita pi tengok flavour dia.




Price dekat jusco
Nescafe Dolce Gusto
Assorted
Rm27.99


Nescafe Dolce Gusto ini tak boleh bancuh macam kita biasa bancuh air kopi tu.Nescafe Dolce Gusto ini Dia ada mesin khas untuk membancuh nye.Kira ini keluaran yang paling special la katakan.Mesin itu dinamakan KRUPS.Kalau tak ada krups ini,dolce gusto takkan menjadi.So,lu orang kene dapat kan Krups dia




Krups
harga cekik darah
Rm398


iklan Nescafe Dolce Gusto




apa lagi .? if rasa berminat & mampu jangan malu jangan segan.jemput la datang dekat jusco yang berhampiran..keh keh keh..

18 comments:

aydah ahmad said...

pheww rindu gilee nk minum starbucks ! err agak2 kat tesco ade tak ? kat sini JJ tadee ouh --'' tension toll . hhoho
tapi try laa beli aiskrim starbucks..RM30 lebih jee :)
sdoapp ehh =p
#promote jugak kbye ! haha

Ku Azhar said...

aiyoookk!!! mhalnye!!

Mek Onie said...

tudia aihhh,dan lagi promote,kehkehkehkeh

Hirdayu Rahmat said...

best nye...... kat asrama ni takde mende niii

RinsyaRyc said...

haha.. aku ingat pa mende tadik.. ><

cik jannah said...

okey. penah baca satu entri sapa tah buat pasal ni. mcm menarik. hehe

Pendamba Mawar said...

apa ni?cam sedap je..bila nak blanja gua?

yunZatie said...

gila lu ley jadi duta nescafe dow

Unknown said...

aku setakat merasa Nescafe gold. kalau nak try benda ni macam best gak. tapi rega krups tu macam rega coffee maker lak. so aku kena wat pilihan, nak beli coffee maker ke atau menatang alah ni. Oh nescafe.. ko wat aku tak keruan

Miss Butterfly said...

takleh minum nescafe or cafein... migrin aku teruk!! doc tak bagi minum daa kalo tak mmg cari nahas! >.<

CikTeddyCorner said...

ouh..yg msuk berita hari tu ek?mcm mnarik..promote jusco tuh..haha

smilenajah93 said...

nak nak nak ! :)

monologmalamhari said...

hehehe . ko belikan utk ak la kim . =P

Cik Isabell said...

oohhh.....sedapp ekk...t kena try jugakk nih... :)

AININ SURAYA said...

nak pegi try . sape nak belanha ? hikhik =D

Rtp Farra Arisha said...

ini favourite kaum lelaki ;)

smilenajah93 said...

kalau mcm tu hang tau x yg taeyon tu dh ade bf , bile nk berundurnye :P haha~

CikTeddyCorner said...

kim,cik tlong buat tuto untuk kim..^^