Boss Gua

Pages

Hot Drama

17 October 2011

Nama Dia _ _ _ _ ghupe nya.

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.

*sila baca sampai habis.Supaya tidak menimbulkan salah faham.peace v(^.^)


Hari ini gua cuti.Cuti-cuti ini apa barang dok umah.keh keh keh.Dem,ayat gua agak poyo sikit.Hari ini cuti buat apa  je .? Actually cuti hari ini memey gua dah plan 1 week ago untuk hang out.


Gua bukan plan seseorang.Gua plan with blogger.Blogger? lu orang mesti nak tahu kan.Gua plan dengan si Mawarku Wada .Kitorang plan nak pi Midvalley.Itu je la tempat kitorang kadang-kadang jumpa.Kitorang yang plan.Tapi kitorang yang lambat sampai.(-.-').kah kah kah..


Ada dua orang blogger yang sampai dulu sebelum kami.nak tahu sapa. ?



 gua tak ada gambar single dorang plak.
Baju hijau - Shida
Baju hitam - ???? (gua tak kenal.1st time jumpa)

Gua minta maaf la yerk.Sebab lambat.Gua lambat sebab kat umah gua bekalan elektrik terputus.Ia menganggu gua nak gosok baju.tu yang lambat..


Activity kitorang ?


Kitorang tengok wayang.Citer apa . ?






Movie ini more to concert.Best gila.Bukan selalu movie korea masuk malaysia.Itu yang gua pi tengok.


Lepas tengok wayang ,  kitorang jalan-jalan.Singgah sahur pi butik-butik.If berkenan beli 1.Tapi gua tak beli.Duit tak ado.keh keh keh.Just Aim dulu apa yang nak.dah ada duit baru pi beli..=)


Rugi la kalau hang out if tak main bowling.keh keh keh.Bowling ada activity wajib.Kalau tak main,nanti gatal 1 badan.Gua ada rakam sikit telatah dorang masa dekat bowling.jom kita pi tengok


thumnail macam cilake (-.-')

Okay baru gua tahu nama dia.Nama dia Hani ghupenya.keh keh keh..Cantik kan..keh keh keh.GF orang tu.ish ish ish..tak baik rampas orang punya.Gua husya tak bermakna gua minat..=)..ini blog dia "Hani"..Actually dorang bertiga ni memey kawan.




Macam biasa bowling gua tetap kalah.Tak pernah menang.



Number 2 pon jadi la.keh keh keh..Nama dia pon dah tahu..haha.Lu orang jangan fikir lain pulak.Gua tak ada feeling apa-apa pon kat hani itu.


Gua dah jatuh cinta dekat sorang blogger ini.nak tahu siapa ? memang tak la gua nak kasi tahu..rahsia..Thankz to Mawarku Wada , Shida & Hani sebab sudi hang out.Gua enjoy.Lu orang memey spoting.

32 comments:

Miss Butterfly said...

Gua dah jatuh cinta dekat sorang blogger ini.nak tahu siapa ? memang tak la gua nak kasi tahu..rahsia..

citela kat aku citela citelaa... ahahahaha =___=''

Mek Onie said...

jalan wooooooooo!jeles makkkk,huhu.....jatuh cinta sapa lak dah,tak kasi tau sama wa pon?

GojesYoja said...

huwaa..bkn maen lg..jatuh cinta ngn blogger jugak..aigoo2

kim heeruul said...

eyda : haha..biarkan rahsia..=p

kim heeruul said...

onie : hahaa..relak la lu...

kim heeruul said...

mawa : haha..blogger yg gua suka tu,dia tak tahu lg..

AzzifarunNurafizza said...

wah..best tuh kua jalan ngan blogger2 kan?

ehem..nak jgk tahu jatuh cinta ngan sape..hahhaa~busybody plak~adoii..

saya cello191 said...

wah....cinta blogger..
daebak~~
^^

cik dot said...

hahahaha. pon bley letak vdio~
tettt.. spe ek??

kim heeruul said...

azzi : memey best..amboi,lu pon nk tahu gak ke..hehe

kim heeruul said...

cello : blogger yg gua minat tu,dia tak thu lg..

kim heeruul said...

cik dot : hahaha..sape ek apa ?

Pendamba Mawar said...

esok nk buat surat pindah KL jgak jeles la ni tak dapat kuar ngan mawar

RinsyaRyc said...

hihi.. sapela makwe bertuahtu ek? hihi... tahniah bro. jatuh cinta gak akhirnya...

kim heeruul said...

faiz : haha..cepat2..nnti leh jumpe..^^

kim heeruul said...

rin : jatuh cinta je..tak tahu la dia terima or tak ..

RinsyaRyc said...

InsyaAllah dia terima asalkan awaktu ikhlas.. Usaha tangga kejayaan!

AININ SURAYA said...

lepas neh boleh buat lagu " cinta du blog" kehkeh

si ngokngek said...

retis korea gila..dahsyat~~kalah kawan akuh..hahaha

main bowling pun kalah..elleh..heee

kim heeruul said...

rin : hope..amin..=) thankz

kim heeruul said...

ainin : haha..sudah...

kim heeruul said...

ngokngek : gua tak pro men bowling..haha

I do I need Iman said...

hahha. gila kentang cepatnye ko update -_-'. yeah gua menang bowling!
hhahah ;)
nice to hang out with u too. tq teman guaa sampai ke bas.!

eh zul! haaa dtglaa kl jmpa mawar. sape suroh dok jejauh.;p

Engku Sofea said...

alaaaa nak joing jugak g mid n tgk wayang :D hehe

Engku Sofea said...

btw rindu kim :D hihi

Akin Amar said...

jelezzz nyeww..lenkali nak ikot! hee ;)

erk~sebelum tu..sape yg lu jatuh cinta 2?? ce cter ce cter..hee;)

Jenny Pa-un said...

kunjungan pertama ke sini hehehe.. ^^

best nye dpt main bowling.. saya lagi la x pandai main bowling haha pegang bola bowling pon x pernAH hahaha

Nyamuk Terbang said...

dungun dekat arau yer
kuang~~

cik jannah said...

tak ajakk ohh. baru ingat nak bawak ko g koreaa. aha

Akue Achik said...

ari isnin cuti, memey best laa..kitorg tiap weekdays ada kelas.. huh..

bowling? tak pndai main.. hoho :D

ascil.punye.lah said...

pewitttt bole pulak kau jatuh cinta dekat blogger eh?

iAmCekbolat said...

jelessnyaaa !! nk itottttt !!! smpai hti ta bawak adk <<<< >_< #merajukkk