Boss Gua

Pages

Hot Drama

28 October 2011

Konon Cool Lettew.

Itu hari ,gua lapaq nak gegila.Time tu gua sedang bekerja pagi.Memang tak sempat la gua nak breakfast.Terkejar-kejar kan masa sebab lewat bangun.Lalu Gua menahan kelaparan yang sedang  melanda di dalam perut gua ini.Terlalu banyak bela cacing dalam perut.Ni la akibatnya.Nasib baik tak kene Gastrik.Betul ke gua eja "gastrik" tu ? hik hik hik

Daripada gua menahan perut gua daripada lapar,baik gua pi projek sat.Maklumlah tak puasa pon,So tak perlu la nak menahan daripada lapar.hik hik hik.Gua tak projek makanan,tapi gua projek NESCAFE AIS tin punya.Sedap wo.Boleh la untuk alas perut sementara 


Jam ditangan gua tepat menunjukkan tepat pukul 2.00pm.Itu waktu gua rehat.Tanpa membuang masa gua terus berlari dekat Midvalley "Makan Place foodcourt" di bahagian bawah.Tahu tak kat mana ? .Tak tahu tak apa.Gua nak sambung cite ni.Macam biasa,menu lunch gua nasi cedok je.Gua cedok nasi tu dalam 3 kali cedok la.Ayam goreng bahagian dada seketul + kuah sup itu je.Gua kuat makan sebenarnya.


Tempat duduk pilihan gua selalunya di sebelah seorang gadis melayu.Padahal tak kenal pon.Ah,duduk je la.Gadis melayu di sebelah gua tu agak comel + cun melecun la,perfect.Tengah syok - syok gua mencekik,tetiba ada bau busuk macam bangkai tikus 10 hari dah mati..PErrrhhh.Memang bau tu PEKONG gila la bau dia.


Gua pon tercari - carilah dari mana datang nya bau busuk tu.Sekali gua toleh sebelah Dia smoking lerrr..(-.-').Gua cepat-cepat mencekik & terus bla dari situ.

konon cool la tu.

Gua pantang betul la bila duduk dekat sesiapa yang smoke ni.Dah la yang sebelah gua tu GADIS MELAYU lak tu yang smoke.Kalau cina or india tu pernah la gak sering kali gua nampak depa smoke.haisshhh.Dalam entry ini gua bukan nak memburukkan nama perempuan.Entry ini public.If sesiapa yang merokok tu.better lu orang resign la.


Membazir la beli rokok.Baik duit tu lu orang sedekah dekat peminta sedekah.Kan dapat pahala.Selain tu,rokok juga boleh merosakkan fungsi organ dalaman.Nanti kalau lu orang sakit sapa susah.Orang tersayang jugak yang susah.Yang perempuan kalau smoke ingat lu orang manis ? cute ? cun ? cool ?..Please la.Gua nak kahwin dengan girl yang sihat.Nanti boleh dapat anak yang sihat yang sempurna insyallah..=)


*maaf jika jalan cerita panjang & membosankan.Itulah la realitinya.=)

23 comments:

doro roro said...

haha x sangka muka cun perangai buruk.. nasib x baik..

doro roro said...

haha kesian nye.. mesti mud makan dah x ade.. nasib x baik..

hawiz said...

pehhh...xsuke!!

Miss Butterfly said...

gua pantang betolla ngn org merokok.. >.<

pmpn merokok lagiiilaaa gua pantangg.. =__='

aydah ahmad said...

brrrr ! so annying laa . pompuan ke lelki camni ><

jainovitec said...

bro klu aku isap rokok cam mne bro..xleh lepak dgn lu r bro...adesss n_n

jainovitec said...

bro klu gua isap rokok cam mne plak..xleh lepak dgn lu lu r bro...haha

Unknown said...

HAHAH . memang byk mcm nih . diorang terasa diri COOL boleh merokok kat tempatt awam:)

Umie Nadhirah said...

aint cool at all..luku sikit baru tau.. kawan aku kat limkokwing dulu bersepah perempuan merokok.. ~__~

Unknown said...

gua sihat . haha ;p

gua sbgai pompuan malu gax tgok pompuan2 len hisap rokok T.T

noraauliyya said...

aku tak suka laki merokok..petah ag pompuan.. !

monologmalamhari said...

haish tak suka tgk laki or pmpuan y isap rokok .. ap y sdpnye pon tak tau la .. huhu

Oh Lady said...

Eurm....

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

nergghhh!!~ ape pye kisah dok tw huhu...teruk nget..egt cool sgt lettuwww

CikTeddyCorner said...

ouh man! mmg memalukan pmpuan isap..adoi..

ascil.punye.lah said...

aku rasa memang dorang rasa cool kot bagi orang lain sedut asap rokok tuh.

perghh,nak orang lain mati dulu agaknya.

Pendamba Mawar said...

dont like dot like..hikhik

Ryan Ervan said...

I'm a so lucky yg diri ini x terdidik nak menghabiskan duit pada rokok.. byk lagi benda lain yg boleh dilakukan dgn duit tuh.. for example, shopping! hehehe..

najihahfara said...

kat fak kat u lagilah..manis je bertudung sekali sedap hisap rokok..walamak

iAmCekbolat said...

tak bermaruah la.. perempuan plak tu.. hmm.. daysat..

RinsyaRyc said...

wiwitt!!

<--guwa sihat n bersih dari rokok..

GojesYoja said...

yucks!

Mek Onie said...

aku rasa macam nak bidas je gigi hat duk buat gitu,huhu...huduh perangai...