Boss Gua

Pages

Hot Drama

10 October 2011

Gathering Dekat Times Square (8 oct 2011)

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


*Play lagu ini untuk lebih feeling apabila membaca



Sorry 2 hari gua tak update.Sebab 8 oct 2011 gua hang out.keh keh keh.Ingat balik tu nak update.Tapi gua balik lewat semalam.Pukol 9.45pm baru keluar dari TS.Tunggu monorail sekejap.Lu orang paham-paham la monorail tu dah la kecik sempit gila bai.Sampai-sampai umah pukol 12.Ye la,gua bukan sahaja nak monorail,malah menaiki bus juga.Tunggu bus yang bere'jam tu.haisshh...


Actually,Plan nak pi Ts ini nak join Tournament bowling yang di'anjurkan Group "Blogger Tercinta" saja.Nak tahu info about Bowling tu boleh click --> "tournament bowling".Malang nya gua tak join sebab tak cukup orang.Last-last plan dengan "Kudin NZ" & "Siti Noraein"  tak yah join tournament then main bowling lane sendiri je.Time tu kitorang try ar ajak member blogger yang lain.=)

Ramai gak la yang join mini gath ini..Meyh tengok sini.Antaranya ialah :-
*Click pada nama untuk ke blog depa





Siti Noraien


Nama fb : aQu Api


Fariera Hassan (1 set pakaian hitam)



TENGKU Mahirah (baju kelabu)



Nabil (kawan Kudin)
*tak dapat info about him



Muhammad Faiz (photographer)
*Secara kebetulan jumpa dia kat sana




Ini orang gua tak kenal.tetibe sesat.keh keh keh.



kitorang semua terjumpa blogger lain yang turut berada di TS.


Gua tak ada gambar dorang.
2 orang yang sanggup datang walaupun datang lambat sebab bekerja :-
thankz sebab sudi datang bro.


Activity kitorang main bowling.Gua kalah..hahahaha..Yang penting time tu gua memang enjoy gila la.Bukan selalu dapat keluar ramai - ramai.ye dak.





makan - makan






macam2 ragam ada.Gua #speecheless



Mereka suka di'tangkap








Oppssss..Gua snap dengan retis tu.=p






lu orang malu - malu la plak ye..



bukan selalu jumpa.




Sesi photoshoot with retiss..=p




4 sekali gua balun..keh keh keh.


Gambar Faiz tak ada.Sebab dia la tukang tangkap.=)


Lu orang semua memey sporting Habis.Gua harap lu orang enjoy gak time tu.Hope lain kali gua  dapat join gathering.Lagi ramai lagi best.Ok tak hypothesis gua..keh keh keh.Best Hang out denga lu orang semua..peace v(^.^)



34 comments:

Nyamuk Terbang said...

ok jles

Pendamba Mawar said...

ok jeles

APi said...

gua memang pemalu..
oke bai..

Primadona said...

jeles.Jeles.jeles.Okbai. :)

RinsyaRyc said...

cukuplah 4 kuota kim hyung.. hahaha.. ><


--takmo panggil oppa.. panggil hyung jek. bhahaha--

FrAsyh said...

best nyaaaaa :)

B0B said...

kenapa takde org jemput aku ? HAHA
eh, budak tgh PMR pon ade

I do I need Iman said...

haha ramai plak jeles.

adoiyai. gua dah xretis laa.
lu lah retis. gua lak.

thnx ;). happy semue ;)
miss that time.

kim heeruul said...

nyamuk,faiz,dolce : jangan la jeles...keh keh keh..=p

kim heeruul said...

api : haha..gua baru tahu lu pemalu..haha

kim heeruul said...

rin : lu nak pggl sape hyung ?

kim heeruul said...

bob : mawar wada dh jemput meyh..=p..a'ah budak pmr tu pon ad..haha

kim heeruul said...

wada : tahu tak pe.haha..lu la retis..bkn gua..=p

A.I said...

alahai, tak perasan pulak aku ada gathering nih.

ke aku tak join group nmi lagi? HAHA


macam best. untung laaa. hehe

Akue Achik said...

korang mmg salu bt gathering kan..aish..jeles2..

cik dot said...

haha. ok. jelez sbnrny.

aydah ahmad said...

jeles dooooo ! hahahha .

Mek Onie said...

bestnya weiiiiiiiiiiiiiii!



p/s: ehhh,ko keje kat mid kan?kan? gua rasa macam nak melawat mid je rabu ni..

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

nak jeles jugak..huhuhu~ konon nak gi skodeng ptg tu, tapi huby kate jln jem ptg, so mls dia nk hantar.huhu~

AnisNorzam said...

waa menarik :)

Aleen Aiden said...

asal xajak wa?wa nak join gak!Hu3

Miss Butterfly said...

jelessss >.<

mane gambar wan ngan bubu?

maksud aku kerusi malas ngan muka buku~

Eva DaNiaL said...

wahhh ,, ta d jemput >> T_T

Unknown said...

ta ajk gua , kbai

Farierahasanz said...

haha.. ko cakap aku satu set itam.??
eh, ade yg putih ok =P

CikTeddyCorner said...

bestnye lepak ngn geng bloggers..huhu

teha said...

syok nyee.. jeles2 >.<

saya cello191 said...

wahhhhh.....bestnya..

kenapa aku tak taw nie.
kalau x,boleh join sekali~~~

Noraien said...

haha,dah start rinduu kat korang sume..next time lepak lagi ea :)

thanks semua :D

nooghulegha said...

huhu xsangka plak ada gath blogger kat TS sbb ari yg sma pn pegi TS jugak :)

Oppa Kudin Nz said...

alamak,ramai yg jeles ni kim..
cmne nih..hahaha

point gua main boling aritu 100++ okey..ade bran tak nk challenge waa??haha..

Hafiz Hafizol said...

takde pun yang ajak aku??? sob3~~~~~

yunZatie said...

ok. jelez!

Unknown said...

rajinnya pergi gath. hehehee.