Boss Gua

Pages

Hot Drama

08 October 2011

Music on saturday #13

Assalamualaikum.

Anneyong Haseyo.


Dah 2 minggu berturut-turut gua update lagu korea.Gua tak nak kasi readers gua bosan.Nanti kalau readers gua bosan,habis la hancur blog gua.Apa pon tak da nanti.ye dak?


Kenangan yang pahit memang menyakitkan hati.Lagi-lagi kenangan apabila break dengan first love dengan alasan yang tak munasabah.Lagi la bertambah sakit hati.Even perkara tu dah bertahun-tahun berlalu.Gua tetap tak dapat nak lupakan..errggHH..!

So hari ini gua nak play lagu ini khas buat ex gua yang dah game gua.





P/s : Gua memang suka lagu ini.sedap didengar.Bukan sebab perempuan tu bogel pakai bra okay..=p

19 comments:

Nyamuk Terbang said...

ehem

SITI JUWAIRIAH said...

suke jugak lagu nih ^____^

RinsyaRyc said...

lagu apeni? --->aku punya line slow.. bukan ko tak tahu.. mihehehe...

tak keluar apapom.. teruk dari haritu..

Ain Syahirah a.k.a Cik Kiah said...

hey kamoo yg sepet..
nice blog !
follow me back !
:D

Ain Syahirah a.k.a Cik Kiah said...

hey kamoo yg sepet..
nice blog !
follow me back !
:D

Pendamba Mawar said...

simple plan lagu memang mantap beb

Miss Butterfly said...

yeahh... aku suke...

you can hide behind your stories, but don't make me for a fool. =__=''

smilenajah93 said...

gambar banner x tahan ! :P haha ~

Anonymous said...

kesian3333333

CikTeddyCorner said...

wah,cik suke la lgu ni..wee~

Orang Kita said...

hahaha~ besh2~

Umie Nadhirah said...

nak terjah pasal ex kau nanti.. terjahhhhh kimmmmmmmmmmmmm

Anonymous said...

nak tuju lagu nie untuk ex 1st jugak laaa.
tak gune betul dia curang dengan chemay untuk pergi kat gurl yang orang dok panggil bohsia.
-.-

yunZatie said...

haha..xleh bukak..line selow dow

FarhanahAdzlan said...

single is better~
couple is trouble~
hahaha=)

aiEz said...

hoho,kes terkenang2 la ni..sabar na,hehe..

saya cello191 said...

aku suka simple plan..
^____^

Mek Onie said...

game lu?hahahaha! sabar la weiiii..... lenkali carefully dengan sikap perempuan...

monologmalamhari said...

hoho suka sngat gan lagu nie :)